University B - Építészmérnöki kar
Tényleg nem tudok semmit Black barátairól. Arról, hová szoktak menni általában, mennyire közel állnak egymáshoz, miről szoktak beszélgetni.
Jelen pillanatban próbálok úgy kinézni, mint a testvérem, azzal, hogy módosítok a megjelenésemen. Hordom a ruháit, a lehető legjobban megváltoztatom a hajam. De rátérve a lényegre, piercinget csináltatok a fülembe, tetoválást a karomra. Még akkor is, ha ez nagyon nem az én stílusom.
Black nem, tud semmit a tervemről, és szeretném, hogy ez így is maradjon. Mert ha kiderül, mire vállalkozok...
Az egyetemre érve, valaki felsikít mellettem, miközben a karját a vállamra teszi.
- Hé, Black! - köszön, és összeráncolja a homlokát.
Aki odajött hozzám, az Black egyik barátja, Gram.
- Ezt... nem hiszem el. - A másik srác (Yok) meglepettnek látszik.
- Hátulról nem úgy nézel ki, mint Black... - Az utolsó ember, aki megszólal, Sean, összezavar egy pillanatra. - Miért nézel ki aranyosabbnak?
Azt hiszem, csak szívat, de nyugodt, és nem úgy tűnik, mint aki viccel.
De... vajon észrevette?
- Amúgy is, mit keresel itt? Mindig máshol szoktál várni. Van ma órád? - kérdezi Gram és átöleli a nyakam. - Hé, három napig nem voltál itt, hiányoztál. De hogy lettél egy pár centivel alacsonyabb?
Gram figyelmessége miatt bepánikolok, de mindent megteszek, hogy az arcomról ne lehessen mindezt leolvasni.
Mi a fene? Gondoltam, hogy előbb utóbb észrevesznek különbségeket Black és köztem, de ilyen hamar?
- Fenébe... Fél 11 van - mondom. Az órarend szerint Black-nek órája lesz. - Nem kellene sietnünk?
- Mi ez a gyerekes megszállottság? Úgy tűnik, valaki elvette Black testét. - Sean egyenesen rám mutat.
- Valami problémád van? - kérdezem zavarodottan.
- Az a probléma, hogy nagyon furán viselkedsz. Pontosan tudod, hogy az előadó csak 11:30-kor megy be az osztályba és egész idő alatt eszik, miközben magyaráz. Mindezek után nem kellene bemennünk. Szóval miért is rohansz? Jobb lesz, ha inkább elmegyünk enni - Gram megrázza a fejét, miközben mondja. - Mindössze pár napig nem voltál és máris elfelejtettél mindent?
- Hol is voltál pontosan? - kérdezi Sean hirtelen.
Ránézek, de nem tudom eldönteni, mire gondol.
- É... Én...- A fenébe! Nem találtam ki semmilyen jó indokot.
- Azt kérdeztem, hol voltál? - Sean egyenesen a szemembe néz.
Az az érzésem, hogy úgy kiszagolja a hazugságaimat, mint kopó a vért.
- Lusta voltam bejönni, szóval otthon maradtam - mondom.
- Hallottam Ferntől, hogy látta, ahogy megvertek. Ez igaz vagy a testvérem rosszul mondta? - kérdezi megint Sean. - Soha ne rejtegess előlem semmit, Black. Nem fogom hagyni, hogy bárki megüssön egy olyat, mint te.
- Igen, én sem - mondja Gram és még szorosabban öleli a nyakam.
Zavar ez a közvetlen testi kontaktus, de kénytelen vagyok eltűrni.
Black már biztos hozzászokott...
Sean engem néz, várja a választ.
Most jut eszembe, hogy Fern egy másodéves diák, Sean juniorja. Tudom, ő egy nagyon aljas ember, plusz igen népszerű a lányoknál. Egy igazi Playboy.
ESTÁS LEYENDO
Not Me - Magyar fordítás
Historia CortaBlack és White ikrek, akik külön utakon járnak. White egyszer csak arról értesül, hogy a testvérét súlyosan megverték. White ezután felkészül egy küldetésre, hogy felkutassa a támadót. Ahogy White Black-nek álcázza magát, azt kezdi gyanítani, hogy...