Tizenhatodik fejezet Part1

284 19 19
                                    


- Sean, nem hallottál valami fura hangot? – suttogom Sean fülébe.

Miután befejeztük ezt az igen kínos, de kielégítő „együttlétet", elmentünk zuhanyozni.

- Igen, hallottam.

- Egészen pontosan mit? – nem igazán tudom hová tenni azokat a suttogásszerű hangokat, amik kintről szűrődnek be.

- Én egyedül csak a te néma sikolyaidat hallottam – duruzsolja a fülembe. – Élvezted, nem igaz?

Megcsapom a karját.

- Nem arról van szó – suttogok vissza. – Csak hallok kiszűrődni furcsa hangokat. Pont olyan, mintha két ember „azt" csinálná.

- Igen, azok mi voltunk – nevet fel halkan.

- Nem, én nem magunkról beszélek. De lehet, hogy csak Gram vagy Yok az...

- Nyugodj meg – simogatja meg a fejem. – Nem igaz, hogy nem emlékszel arra, milyen sok szoba van még az épületben.

- Fejezd már be! – szitkozódom és ellököm a kezét.

- Azóta szidsz, hogy megismerkedtünk!

- Nyilván, mivel egy idióta vagy! – morgok rá.

Egy aranyos idióta...

- Kimehetnénk végre innen? – mondja Sean. – Eléggé fáradt vagyok, szóval menjünk már!

Csak abban az egy dologban reménykedek, hogy mikor kilopódzunk a fürdőből, nem fogjuk Gramet és Yokot ÚGY találni. Az kellemetlen lenne.

Nem akarok sokat belelátni a dologba, de...

Tényleg hallottam.

Egymásba kapaszkodva mászunk ki a fürdőből olyan csendesen, ahogy csak tudunk. A szívem hevesebben kalapál minden egyes lépésemnél.

- Nézd! – bök oldalba Sean. – Gram és Yok is alszik. Nem csináltak semmit. Csak képzelődsz.

- Oké, de Gram miért vette le a felsőjét? – húzom fel a szemöldököm.

- Talán mert melege van?! – Sean úgy néz rám, mintha megőrültem volna.

- Tényleg így gondolod?

- Miért teszel fel ennyi kérdést? – gúnyolódik. – Miért nem ébreszted fel és kérdezed meg te magad?

- Te egy... - kezdek bele, de nem jut eszembe a megfelelő szó.

- Én egy mi vagyok? – vigyorog, mint aki várja a folytatást.

- Semmi – nézek el zavaromban.

Sean odasétál az ágyhoz, majd úgy löki le Gramet róla, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne.

- Ó, hogy rohadnál meg! – sziszeg Gram, miközben a valószínűleg sajgó testrészeit masszírozza.

Seant úgy tűnik, nem hatja meg a dolog. Ledob egy takarót meg egy párnát Gramnek, majd befekszik az ágyba. Mivel Gram megelégszik a helyzetével, nem szólok semmit és bebújok Sean mellé.

Úgy teszek, mintha nem tudnám, hogy Gram folyamatosan engem bámul. Becsukom a szemem és igyekszem aludni, de Gram égető tekintetét képtelen vagyok kizárni. Bármikor kinyitom a szemem, a tekintetével találom magam szembe.

Not Me - Magyar fordításWhere stories live. Discover now