Yok néma marad.
- Ne kényszeríts, hogy elmondjam neki. – Yok dühe szinte tapintható.
- Mert ha megteszem, akkor nem lesz hova menned. Ettől félsz olyan nagyon, nemigaz? – közli Dan vigyorogva. – Fejezzük ezt az egészet be itt és most Yok!
Ezek után valahogy felgyorsulnak az események. Yok a kezem után kap, de Dan gyorsabb nála. Megragad, és kivisz ebből az átkozott házból. Félek, hogy Yok utánunk jön, de nem teszi. Csak áll ott némán, mint aki nem tudja, mi legyen a következő lépés. Egy néma könnycsepp gördül végig az arcán.
Hagy minket elmenni.
Mégis mit rejtegetsz, Yok?
"..."
P'Dan és én végül egy kávézóban kötünk ki, nem messze a házától. Nem annyira élvezem P'Dan faggatózását arról, hogy egészen pontosan mi történt köztem és Sean között.
Minden egyes részletnél egyre sötétebb lesz P'Dan arca.
- P'Dan, egy valamit még mindig nem értek – nézek fel rá. – Mi a francért viselkedik úgy velem mindenki, mintha egy hülye kisgyerek lennék? Senki nem mond el semmit, még Black sem... Amúgy meg, hol is van Black?
- Jelenleg nem tudom. Csak azt, hogy hol volt tegnap este – komolyodik el. – Azt mondta, elment Sean szobájába, de csak Gramet meg Yokot találta ott.
Sean és én... A fürdőszoba...
A fejem vörösbe borul, ahogy elképzelem, hogy Black ránk nyit.
Belegondolni is borzalmas a következményekbe.
- Szóval... hova ment azután? – kérdezem félve.
P'Dan nem válaszol.
- Hé, P'Dan, ne légy csöndben, ez tényleg nem vicces! Hol van Black?
Dan csendje épp oly fenyegető, mint a víz csendje a cunami előtt, ami ha elég nagy lesz, képes mindent elpusztítani.
Nem tudom, hogy a hallgatása azt jelenti, hogy valami borzalmasra készül, vagy azt, hogy ma szimplán ilyen a hangulata. Dannél az ilyet sose lehet előre tudni.
- Hát éppen ez a probléma – szólal meg végre. – Fogalmam sincs.
- Mi folyik itt, P'Dan?
Sóhajt, majd folytatja.
- Black megszökött, hogy megkeressen. Nem sokkal később felhívott, hogy nem talált meg téged a szobában. Azóta nem hallottam semmit felőle. Felhívtam az anyátokat, de ő azóta nem látta Blacket, hogy kórházba ment. Azaz, nincs otthon, és több hónapja nem találkozott az anyjával. Utána elmentem a motel szobájához, amit bérel, mikor a tulaj azt mondta, hogy egy verekedés történt, szóval kiköltözött.
- Verekedés? – rémülök meg.
- Igen.
Most aztán már komolyan aggódom érte.
Az egyetlen, amit tehetek, hogy felhívom.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ESTÁS LEYENDO
Not Me - Magyar fordítás
Historia CortaBlack és White ikrek, akik külön utakon járnak. White egyszer csak arról értesül, hogy a testvérét súlyosan megverték. White ezután felkészül egy küldetésre, hogy felkutassa a támadót. Ahogy White Black-nek álcázza magát, azt kezdi gyanítani, hogy...