Egy szörnyű ütéshangra riadok fel. Csak nagy nehézségek árán tudok feltápászkodni.
Csupa seb vagyok, mivel az egész testemet átjárja a színtiszta fájdalom. Számítottam rá, hogy fájni fog utána, de azt nem, hogy ennyire. Alig bírok megmozdulni.
- Sean, Gram – kiáltok rájuk, mikor realizálom, hogy mi történt. – Ti meg mi a francot műveltek?
Sean a földön fekszik, összekuszált hajjal. Felette helyezkedik el Gram, egy elég agresszív pozícióban.
Yokot nem hatja meg a dolog, mert csak áll a szemközti falnál és a szemét forgatja.
Mi a franc folyik itt?
- Miért löktél le erről a kicseszett az ágyról? – szitkozódik Sean, de nem kel fel. – Mi bajod van?
- Mi a bajom? – hitetlenkedik Gram. – Hogyan tudtál együtt aludni Blackel? Tegnap még velem töltötte az estét!
Gram lassan megkerüli az ágyam és megáll mellettem. Nem tudom, mit tehetnék, ezért lassan megmozdulok. De ez rossz ötletnek bizonyul, mivel belenyilall a testembe a fájdalom.
- Francba! – suttogom, de nem elég halkan, hogy a többiek ne hallhassák meg.
Nem akarom, hogy bármiről is tudjanak, de képtelen vagyok elrejteni a kínt.
- Mi a baj? – kérdezi Sean lágy hangon.
- Sajnálom, fájt? – sóhajt Gram, majd rám néz. – Tegnap nagyon erősen csináltam.
Teljesen összezavar.
- Tessék? – kérdezek vissza.
- Tartsd meg a hülyeségeidet magadnak! – hallom meg Sean hangját.
- Mit mondtál? – fordul vissza Gram.
- Az, hogy nem a te dolgod aggódni valaki más feleségéért! – tápászkodik fel Sean és mellém sétál.
Mi a fene...
- Gram, tegnap nem voltál egy kicsit túl részeg? – kérdezem óvatosan.
Azt tudom, hogy tegnap Seannal voltam, de semmiféle Grammel kapcsolatos dolog nem rémlik.
- Black fejezd be a megjátszást. Mondd el Seannak – győzköd Gram.
Fogalmam sincs, miről beszél. Egyre inkább nem értem a szituációt.
- De mit mondjak el? – kezd elfogyni a türelmem.
- Mondd el!
- De mit? Mégis mit akarsz, mit tegyek? – emelem meg kissé a hangom.
- Azt akarom, hogy elmondd az igazat! – Gram keményen néz a szemembe.
- Milyen igazat? – kapcsolódik be Sean is. – Mi a franc bajod van? Megőrültél?
Sean Gramre emeli tekintetét, így szinte biztos vagyok benne, hogy elmondja azt a fajta igazságot, miszerint én nem Black, hanem White vagyok.
- Ha azt mondanám neked, hogy tegnap lefeküdtem Blackel, mit reagálnál? – húzza egy kis mosolyra a száját.
Hogy micsoda?
Teljesen összezavar...
YOU ARE READING
Not Me - Magyar fordítás
Short StoryBlack és White ikrek, akik külön utakon járnak. White egyszer csak arról értesül, hogy a testvérét súlyosan megverték. White ezután felkészül egy küldetésre, hogy felkutassa a támadót. Ahogy White Black-nek álcázza magát, azt kezdi gyanítani, hogy...