Sharon "Yemekhaneyi temizlerken çok yorulmuş olmalısın. Eminim o Elsa cadısı sana hiç yardım etmemiştir," dedi.
Arkadaşımın doğru tahminini duyunca sinirli bir kahkaha attım."Bravo Sharon ilk hakkında bildin, bugün onu küçük düşürdüğüm için benden bu şekilde intikam aldığını düşünüyorum ama her şeye değdi. Bize söylediği tüm aşağılayıcı sözlerin intikamını ondan toplu bir şekilde aldım."
Sharon "Aklıma birden Elsa'nın saçlarından dökülen sosların görüntüsü geldi de..." dedikten sonra kahkahayla gülmeye başladı. Aynı görüntü benim de gözlerimin önüne gelince ona eşlik etmekte gecikmedim.
İkimizin gülmesi kesilince bana düşünceli bir şekilde baktı. "Cathy sence Ramsey sana karşı bir şeyler hissediyor olabilir mi?"
Bunun düşüncesi bile korkunçtu. Yakınlarda kulakları bizde olan biri var mı diye baktım, ama kimseyi göremedim. Fısıldar bir şekilde "Sharon bunu da nerden çıkarıyorsun? Böyle bir şey söylediğini duymamış olayım ve bir daha benimle herkesin içinde böyle konuşma lütfen!"
Sharon yaptığı hatanın farkına varmıştı. O da dudaklarını kulağıma yaklaştırdı ve fısıldar şekilde "Bugün spor salonunda o sırtlan çocuğu dövünce, bir an senin intikamını almak için böyle bir şey yaptığını düşündüm," dedi.
Hoşnutsuzlukla yüzümü buruşturdum. "Sen gerçekten de Ramsey'in benim için böyle bir şey yapacağını düşünüyor musun? Benim aklımın ucundan bile geçmez. Şimdi bu konuyu kapatalım ve odamıza gidelim! Daha üzerimi değiştirdikten sonra Bay Grey'in odasına gideceğim. Bana bugün, gün hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor."
Benim daha fazla bu konu hakkında konuşmak istemediğimi anlayınca Sharon sustu, birlikte odalarımıza gitmek için yatakhanenin içine girdik.
Odamızın kapısını açtığımda gördüğüm manzara beni şaşırttı.
Dolaptaki kıyafetlerimin hepsi parçalara ayrılarak odanın dört bir yanına dağılmıştı. İşin kötü tarafı üzerimde olan tayt ve tişörtten başka giyecek hiçbir şeyim kalmamıştı. Bunun kimin yaptığını tahmin etmek zor değildi.
Sharon yanımdan geçerek odanın içine girdi. Üzgün gözlerle eşyalarıma ve odanın haline baktıktan sonra "Bunu Bayan Edwina'ya söylemeliyiz, eminim Elsa'nın yaptığı ortaya çıkacaktır," dedi.
Ona cevap vermeden koridorda aslan kokusunun kaynağını takip ederek yürümeye başladım. Koku beni bir üst kata ve koridorun en başındaki odaya götürdüğünde, içerde Elsa'nın olduğundan emin olarak kapıyı çalmadan açtım.
Elsa yatağında uzanmış, grubundaki çakal kızla sohbet ediyordu. Kapının aniden açılınca hemen pozisyonunu değiştirdi ve yatağının üzerinde doğrularak oturdu, kuş yutmuş kedi gibi sırıtarak bana baktı.
Buz gibi bir sesle "Elbiselerimi senin parçaladığını biliyorum!" dedim ve yatağına yaklaşıp tişörtünü iki elimle kavrayıp yüzünü yüzüme yaklaştırdım. Elsa'nın sarı-yeşil gözleri şaşkınlıkla açıldı. Benim ona ne yapacağımı kestiremediği için de kalp atışının hızlandığını hissettim.
"Bu yaptığın hareket bana göre savaş ilanı demek. Bu yüzden bundan sonra ayağını denk al. Bir daha böyle bir şey yapmaya kalkarsan bugün seni yemekhanede küçük düşürdüğüm gibi daha beterini yapmasını da bilirim. Umarım beni anlamışsındır," dedikten sonra onu boş bir çuval gibi yatağına fırlattım.
Çakal kızın şaşkın bakışları altında odayı terk ettim.
Artık üzerimdekileri değiştirecek başka kıyafetim kalmadığından daha fazla vakit kaybetmeden Bay Tylor'un odasına gitmek için yatakhaneden çıktım. İşim bitikten sonra Holly'i arayıp dolaptaki diğer kıyafetlerimi göndermesini isteyecektim. Onun zevkine hiç güvenmiyordum ama şu an için yapacak başka bir şey yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şekil Değiştirenler (TAMAMLANDI)
Fantasía"Beyaz iç çamaşırlarınız karanlıkta gece gökyüzünü aydınlatan havai fişekler gibiydi Bayan Willis, sizi görmemek imkansızdı." (+18 sahneler bulunmaktadır.)