Dama Atılan Papuç

3.4K 310 24
                                    

Tylor'un sınıfa gelmesini dört gözle bekliyordum. Kahvaltıdan sonra konuşmak için odasına uğramıştım ama yerinde yoktu. Ders başlayana kadar kapısının önünde beklememe rağmen gelmediği için görüşememiştik. Ben de derse geç kalmamak için hızla sınıfa dönmüştüm.

Sharon ve Arthur ile birlikte amfideki ön sıralardan birinde yan yana oturuyorduk. Ramsey ve arkadaşları bir arka sıramıza oturmayı tercih etmişlerdi.

Uzun süre beklememe gerek kalmadan Tylor, üzerinde beyaz bir gömlek, altında uzun bacaklarını saran siyah bir pantolonla içeri girdi. Elindeki çantasını masasının üzerine bıraktıktan sonra bize döndü. Orta uzunluktaki kumral saçlarını geriye doğru taramıştı. Köşeli çenesi, hafif bronz teni ve bu sabah sert bir şekilde üzerimizde dolaşan yeşil gözleriyle, her zamanki gibi çok çekici görünüyordu.

Şekil değiştiren kızlardan birinden yüksek sesli bir iç çekiş daha geldi. Kahkahalar onu takip etti. Gözlerimizin buluşmasını sabırsızlıkla bekledim ama o inatla benden kaçırdı. Bana hala kızgın olduğunu ve beni affetmediğini anladım. Kendisi bilirdi, dersten sonra ona yine açıklamamı yapacaktım ama beni affetmesi için yalvaracak değildim.

Tylor gür ve etkileyici bir sesle konuşmaya başladı."Size her zamanki gibi ipuçları vereceğim, ilk tahmin eden yine benden ekstra puan kazanacak. Gireceğiniz sınavda aldığınız puanın diğer temsilciyle eşit olması durumunda, kazananın belirlenmesinde bu ekstra puanlar etkili olacak, bu yüzden ipuçlarını iyi dinlemeniz konusunda sizi tekrar uyarıyorum."

Ben ona gözümü dikip baksam da, o bana bakmamak için tüm iradesini kullanıyordu. İstemeden de olsa onun kalbini çok kırmıştım anlaşılan...Kendimi o an çok kötü hissettim, dersten sonra gerçekleri anlatarak kendimi affettirmek için elimden geleni yapacaktım.

Bu sırada kapı açıldı ve Elsa içeri girdi. Kafamın içi o kadar doluydu ki, onun sınıfta olmadığını bile fark etmemiştim. Bugün üzerinde vücuduna ikinci bir deri gibi yapışan daracık beyaz bir pantolon ve dekoltesi yüzünden sutyeninden taşan göğüslerinin net bir şekilde belli olduğu sarı bir bluz vardı.

Tylor gülümseyerek Elsa'ya baktı. "Halledebildiniz mi Bayan Leroy?"

Elsa da ona bakarak alt dudağını dişledi. Herhalde böyle yapınca seksi falan olduğunu düşünüyordu. "Evet Bay Grey, ama işim yeni bittiği için dersinize biraz geciktim."

Tylor gülümsemesini bozmadı. "Önemli değil, çektiğiniz fotokopileri arkadaşlarınıza dağıtabilirsiniz."

Elsa ön sıradan başlayarak fotokopileri dağıtmaya başladı. Sıra bana geldiğinde sırıtarak benim fotokopimi verdi. Onu umursamadan uzattığı fotokopiyi elinden aldım. Demek bundan sonra böyle olacaktı. İlk hatamda beni düşman olarak gören biriyle iş birliği yapmıştı. Keyfi bilirdi, artık dersten sonra yanına gidip onunla konuşmayı düşünmüyordum. O seçimini beni seçmeyerek yapmış görünüyordu. Artık onunla göz göze gelmek için çaba harcamıyordum, dağıtılan fotokopide yazılanları okumaya başladım. Mecburen uzun bir süre devamsızlık yaptığım için çok ders kaçırmıştım, gerçi bu derste kaçırdığım konular o kadar önemli değildi, hepsi zaten bildiğim şeylerdi.

Ramsey eğilip kulağıma fısıldadı. "Kedicik senin pabucun dama atılmış gibi görünüyor."

Sessiz bir şekilde söylese de, eminim söylediği şeyi sınıftaki temsilcilerle birlikte Tylor'da duymuştu. Ama bu sefer sınıftaki sessizliği bozduğu için Ramsey'e kızmadı. Ramsey'e hiçbir cevap vermedim, elimdeki fotokopiyi okumaya devam ettim.

Onun kendinden emin ses tonu tekrar duyuldu. "Arkadaşınız dağıtım işini bitirdiğine göre kendisine teşekkür edip artık bugünkü konumuza devam edebiliriz. İlk ipucunu veriyorum. Yüzme becerileri çok gelişmiştir. Bu nedenle deniz canlılarını avlamakta iyidirler."

Şekil Değiştirenler (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin