Yeni bir gün ve başka bir sınav...
Yerleşkenin bahçesinde sona kalan otuz öğrenci olarak, heyecan ve sabırsızlıkla üçüncü sınavın başlamasını bekliyorduk. Birazdan Lamont Leroy bugünkü yarışmada turu geçmek için bizden ne istendiğini açıklayacaktı. Üzerine giydiği pembe tayt ve aynı renk tişörtüyle baharda açan kiraz ağacının çiçekleri gibi çok güzel görünen Sharon yanımda duran arkadaşlarımdan biriydi.
Benim için endişelenmesi sebebiyle alnında çizgiler oluşmuştu. "Dün bir Harpia kartalına dönüştüğüne inanamıyorum Cathy, artık seninle birlikte uçabiliriz. Bugün nasılsın, dün çok yorgun görünüyordun?"
"Merak etme Sharon, ben iyiyim. Sadece şu sınavlardan sıkıldım artık. Bir an önce bitmesini sabırsızlıkla bekliyorum," dedim.
Ramsey gözlerindeki gurur parıltılarıyla "Dün gökyüzünde süzülürken muhteşem görünüyordun kedicik. Verilen görevi de başarıyla tamamladın. Üzerinden uzun zaman geçse bile Elsa ve babasının seni gökyüzünde uçarken gördükleri andaki surat ifadelerini sanırım hiç bir zaman unutmayacağım, onlara büyük bir şok yaşattın," dedi.
Ona gülümseyerek baktım.
Jason "Bakalım bugün Lamont Leroy şapkadan hangi tavşanı çıkartacak? Artık kendim için değil, senin için endişeleniyorum Cathy, umarım turu geçmeyi yine senin için zorlaştırmaz," dedi.
"Turu geçmek için son ana kadar savaşacağım Jason, bu saatten sonra kimse beni engelleyemez," dedim kendimden emin bir şekilde.
Arthur "Elimizden bir şey gelmiyor ama her zaman yanındayız Cathy, yapabileceğimiz bir şey olursa bize söylemen yeterli," dedi.
"Biliyorum Arthur, zaten yarışırken her zaman desteğinizi yanımda hissediyorum."
Lamont Leroy konuşmasına başlamak üzereydi, aramızda yaptığımız sohbete hemen son verdik.
Konuşmasına başlamadan önce gözleri yarışmacıların üzerinde dolaştı. Benimle bakışları birleştiği anda gizemli bir ifadeyle gülümsedi.
Beni endişelendirmeyi başaramayacaktı, bu turu geçmek için de elimden gelen her şeyi yapacaktım.
"Saygıdeğer temsilciler, değerli misafirler ve sevgili öğrenciler. Birazdan sınavların üçüncü turunun başlaması için gerekli emri vereceğim. Öncelikle bugünkü yarışmanın koşullarından bahsetmek istiyorum. Bildiğiniz üzere kırk dokuz öğrenciden geriye otuz öğrencimiz kaldı. Yarışmanın bu turunda yirmi dokuz öğrencimiz tek bir kişiye karşı yarışacak."
Lamont Leroy'un sözlerinden sonra yarışmayı izlemek için hazır bulunan şekil değiştirenlerden şaşkınlık sesleri yükseldi.
Sinsi bir ifadeyle konuşmasına bana bakarak devam etti. "Bu son turda tüm yarışmacılar Bayan Willis'in üzerinde dövüş hünerlerini sergileyecekler. Bayan Willis'in sırtını yere getirmeyi başaran şekil değiştiren kurul tarafından alınan karar gereği, koalisyonun yeni başkanı olacak. Gerekli hazırlıklar tamamlandıktan sonra yarışma başlasın. Unutmadan yarışma insan formunda olacak ve Bayan Willis'le dövüşmeyi reddeden yarışmacılar bu turdan elenecek. "
Annem hemen duruma itiraz etti. "Başkan Leroy, yine kızıma karşı haksızlık yapıyorsunuz. Yirmi dokuz şekil değiştirene karşı bir kişinin savaşması ne kadar adil sizce?" diye sordu. Konuşurken mavi gözlerinin içinden şimşekler çıkıyordu.
Annemin yanında oturan Lucas "Şimdiye kadar yaptığımız itirazların hiç birini dinlemediniz, bari bu turda söylediklerimize kulak verin, turun koşullarını biraz hafifletin." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şekil Değiştirenler (TAMAMLANDI)
Fantasia"Beyaz iç çamaşırlarınız karanlıkta gece gökyüzünü aydınlatan havai fişekler gibiydi Bayan Willis, sizi görmemek imkansızdı." (+18 sahneler bulunmaktadır.)