Po našom rozhovore som zobrala do ruky mobil a chvíľu som sa odhodlavala o vytočené maminho čísla. Nakoniec som sa odhodlala a začala volať. Zdvihla mi pomerne skoro a ja som začala. "Ahoj mami." "Ahoj zlatko deje sa niečo?" "Vlastne aj áno. Je pri tebe ocino?" "Není." "A je doma?" "Je." "Mohla by si ho prosím zavolať. Potrebujem sa s vami o niečom poradiť." "Jasné. Počkaj chvíľu." Ostalo ticho no za pár sekúnd sa ozval hlas. "Dobre. Dneska som bola na štadióne a tréner ženskeho tímu mi dal ponuku." "Akú?" " No že by som mohla skúsiť trénovať s babami a ak by mi to šlo pripojila by som sa k nim do tímu." "To je skvelé a kde je problém?" "Mám sa rozhodnúť do konca týždňa ale nechcem sa rozhodovať medzi vami a hudbou a hokejom." " Pozri zlatko ja viem že hudba je pre teba na prvom mieste ale myslím že to môžeš mať stále ako hobby a čo sa týka nás my ťa podporujeme vo všetkom." "Áno ale..." "Žiadne ale zober to mi ťa plne rešpektujeme a ak by ti to vyšlo budeme len radi." Dohovoril ocino. "Dobre tak ja to zoberiem." "Sme radi za teba." "Ďakujem neviem čo by som bez vás robila." "Jasné. Pa a zavolaj keď bude niečo nové." "Jasné. Držte sa. Chýbate mi." "Aj ty nám." "Pa." Dovolali sme a ja som teda dala na ich rady. Zajtra pôjdem oznámiť že sa pripojim a skúsim to. Večer sme ešte išli na večeru a prechádzali sme sa po nočnom meste. Keď sme prišli už dnu išla som do sprchy a ani neviem akým spôsobom sa dostal do kúpeľne aj Theo. Obaja sme sa zhodli na teplú vaňu. Keď sme sa doumyvali pomalými krokmi sme sa premiestnili do izby. Objala som ho on mi dal pusu do vlasov a pritiahol si ma k sebe bližšie. "Dobrú noc.💋" "Dobrú.🥰" Zaspala som pomerne rýchlo čo u mňa nie je zvykom. Ráno som sa zobudila skôr. Išla som si vybrať čo si oblečiem a išla do kúpeľne. Obliekla som sa spravila jemný makeup a išla som do kuchyne. Keďže Theo dneska mal tréning rozhodla som sa že pôjdem s ním a rovno pôjdem aj oznámiť trénerovi že to skúsim. Síce či úspešne to už neviem. Budem sa snažiť a robiť pre to čo najviac. Momentálne som sa vykaslala na svoj plán a idem si podľa toho čo príde. Super. Aspoň raz môžem zažiť niečo čo som neplánovala a toto bolo na moje predstavy až moc šialené ale nesmierne sa mi to páčilo. Myslím že moje mladšie ja by ani len neverilo čo sa práve teraz deje ale jedno je isté. Aj keď som sa zbavila spevu a čiastočne rodiny budem robiť všetko preto aby mi to za to stálo a verím že má rodina príde niekedy navštíviť aj keď nachvíľu. Z môjho rozmýšľania i to malé to bude teoreticky začať odznova má vyrušili ruky na páse a pusa ja krk. Otočila som sa a Theovi brúska bozk na pery. "Dobré ránko💋" "Dobré ráno, čo tak skoro hore?" "No pôjdem s tebou na ten tréning a rovno aj oznámiť trénerovi že idem do toho." "Doobre láska." Začala som nám robiť niečo na raňajky zatiaľ čo Theo sa pripravoval. Niekedy rozmýšľam nad tým či nemal byť baba lebo niekedy mu to fakt trvá. Ja som bola ja to že som žena vo všetkom rýchlejšia ako ostatné až mi to niekedy prišlo divné. Najedli sme sa a vybrali na štadión. Ja som pokračovala s krokmi do kancelárie kde už má čakal tréner. "Dobrý deň. " "Dobrý deň, tak čo už ste sa rozhodli ?" "Áno preto som tu." "Tak ako?" "No, po dohodnutí aj s rodinou a aj s pratel som sa rozhodla že to skúsim." "Tak sa tešíme na teba. Dúfam že ti to pôjde s nami minimálne tak ako ti to šlo keď sme ťa prvý krát videli. "Budem sa snažiť byť lepšia a lepšia." "Ďakujem dovidenia." "Dovidenia." Odišla som s úsmevom na tvári a kráčala po chodbách štadióna. Okej mám aspoň istotu že netreba nič kupovať keďže šetky veci sú ako nové. Kráčala som teda ďalej až kým som nenašla dvere aby som si mohla ísť pekne pozrieť tréning môjho chlapca. Sedela som tam a pozorne pozerala myslím že sa mi to aj hodí. Keď sa tréning skončil zišla som dole a čakala kým príde ten môj. Keď som ho uvidela rozbehla som sa k nemu a pobozkala ho on ma chytil za pás a pritiahol k sebe. Tuším že nás niekto stihol aj odfotiť ale bolo mi to jedno. Zastala som pred šatňami a čakala kým sa vytrepe von. Keď sa pomaly začal ku mne tak sme sa objali a pobozkal ma na čelo. Veci si dal do auta a išli sme na byt. Myslím že to nazveme už nás domov. Išla som do kuchyne a na Theovi bolo vidno že nie som jediná ktorá je hladná. Rozhodla som sa teda že niečo uvarím. Keď som všetko dokončila dala som ja stôl taniere a nabrala som jedlo. Bolo to kuracie mäso so zeleninou a vytiahla som ešte poháre na víno. Zavolala som Thea a dorabala všetky veci. Zrazu sa mi okolo pásu obmotali ruky a na krk sa mi ušla jedna pusa. Otočila som sa a pobozkala ho. "Si úžasná vieš o tom ?" "Neviem ale dobre sa mi to počúva."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prišlo to nečakane
RomantizmMám úžasný život a po svojom boku najlepších ľudí. Milujem hudbu. "Áno to som ten chalan. Vedel som to že si to ty...." "Takže stále?" "Stále a bude to navždy." Viac v príbehu.