Na letisku som sa ešte rozlúčila s Theom a každý sme si išli svojou cestou. Tatino sa ma pýtal rôzne otázky o hokeji a mamina tu zaujímalo úplne niečo iné. Bolo to vtipné. Keď som prišla domov kufor som hodila do izby a ja som si ľahla na posteľ. Mamina mi zaklopala na dvere. "Nie si hladná ?" "Nie ďakujem." Zavrela dvere a ja som po chvíli zaspala. Zobudila som sa niekedy ráno. Pozrela som sa na mobil a bolo 8 hodín ráno. Prešla som ku skrini a vybrala si oblečenie. Pokračovala som do kúpeľne kde som sa dala dokopy a kráčala do kuchyne. Teraz máme dva mesiace voľno čiže sa nemusím stresovať čo bude. Spravila som si raňajky a sadla za stôl. Najedla som sa a mne začal zvoniť mobil. "Láska?" "Áno?" "Pamätáš si ako som ti vravel o tom prekvapení?" "Jasné." "Tak za tri týždne pôjdeme do Thajska." "Wauuu. Ľúbim ťa strašne moc." "Aj ja teba." "Pa a dávaj si na seba pozor.🥰" "Pa a aj ty 😘. Dobre nečakala som že by to prekvapenie mohla byť dovolenka. Tešila som sa. Napísala som Laure ktorá mimochodom nevedela že som už doma ale v kontakte sme skoro každý deň. Čo ma potešilo bolo to že začala sledovať hokej kôli mne.
-Ahoj moja.
-Ahoj
-Si doma ?
- Áno. Prečo ?
-Len tak. A ako dobre ?
- Jasné a čo ty?
- Fajne. Dobre tak ja už musím pa
- Pa. A dávaj pozor.
- Jasné aj ty.
Nechala som ju v tom že som ešte v Amerike. Išla som sa prezliecť a urobiť si makeup. Zamkla som dom a nasadla do auta kde som si pustila pesničky. Za necelých 5 minút som bola pred Laurinym domom. Zazvonila som a čakala čo sa bude diať. Otvorila mi jej mama tak som ju oboznámila s tým nech jej neprezradí kto tu je. Vošla som dnu a Laura pomaly schádzala schodami. Ja som zastala a čakala čo bude ďalej. Pozrela sa na mňa a hneď letela ku mne. Silno ma objala a ja som jej to samozrejme opätovala. "Ahoooj." "Ahoooj strašne si mi chýbala." "Aj ty mne moje." "Čo ideme robiť?" "Pôjdeme do mesta niekde na kávu aj kúpiť niečo potrebujem." "Dobre. Počkaj len sa prezleciem." Ja som ju zatiaľ počkala v obývačke na gauči a jej mama sa ma zatiaľ pýtala otázky ktoré ju zaujímali. Keď som počula lauru postavila som sa a poďakovala jej mame za príjemný rozhovor a vybrali sme sa k môjmu autu. Pustili sme si pesničky a išli do nákupného centra. Prišli sme do kaviarne objednali sme si čo chceli a začali sme sa rozprávať. Chýbalo mi to nebudem klamať. "Ináč mám novinky." "Von s nimi." Celá prekvapená čo môže mať za novinky za tie necelé 4 mesiace čo sme sa nevideli. " Pamätáš si toho Adama?" "Jasné čo ste boli spolu od základky a potom ste sa rozišli. "No presne ten. Dala som sa s ním dokopy a pred nedávnom ma požiadal o ruku čiže za nejaký mesiac budem mať svadbu." "No toto. To aby som už začala hľadať šaty." "A kľudne si zo sebou zober aj Thea budeme radi." "Tak ja ho oboznámim a uvidím. Strašne sa za teba teším." Objala som ju. Ja som síce ešte nepozerala po šatách lebo neviem kedy chce ísť Theo na tú dovolenku ale niekde v sebe som cítila že to stihame. Nakúpila som si nejaké plavky, letné šaty a nejakú kozmetiku. Prišla som domov , najedla som sa. Neskôr mi začal zvoniť mobil pozrela som sa a volal mi Theo.
"Ahoj láska si doma ?"
"Áno som."
"Dobre tak si idem po teba. Teda ak môžem."
"Jasné ty všetko. Teším sa na teba."
"Aj ja na teba. Ľúbim ťa. Pa"
"Aj ja teba. Pa"
Zrušila som ho a čakala kedy zazvoní. Už som aj rozmýšľala nad tým že by som mu dala kľučky od domu aby nemusel furt zvoniť a čakať na mňa pred dverami kým otvorím. Keď som počula zvuk zvončeka rýchlo som sa rozbehla a otvorila dvere. Theo ma objal a venovali sme si pár bozkov.
"Kam ideme ?"
"Zatiaľ nikde ale večer by sme sa mohli ísť niekde najesť."
"Dobre."
Išli sme do obývačky zapla som telku a ľahli sme si na gauč. Theo dal ruky okolo môjho pásu a pozerali sme nejaký seriál. Keď bolo už dosť hodín tak som sa išla pripraviť. Chcela som si obliecť niečo krajšie tak som zvolila šaty a lodičky. Nie som na ten štýl zvyknutá ale dneska prišla tá chvíľa kedy som cítila zmenu. Spravila som si aj výraznejší makeup a posledný krát pozrela do zrkadla. Vyšla som z kúpeľne a Theo bol už oblečený.
"Wauuu." Povedal s otvorenými ústami.
"Čo sa deje?"
"Láska vyzeráš úžasne."
"Ďakujem aj ty nie si na zahodenie."
Chytil ma za pás a prisunul bližšie k nemu. Dal mi vášnivý bozk a vyšli sme z domu. Ako správny chalan mi otvoril dvere na aute a ja som si mohla sadnúť. Pokračovali sme a po nejakých 10 minútach sme boli pred reštauráciou. Vošli sme dnu sadli za stôl a objednali jedlo. "Láska ?" Spýtala som sa. "Áno?" "Kedy pôjdeme na tú dovolenku?" "Niekedy v polke augusta." "Dobre." "Prečo?" "No lebo Laura ide mať za mesiac svadbu a pozvala nás." "Akože aj mňa?" "Áno aj teba že aby som nešla sama." "Dobre tak to sa teším." Ďalej sme riešili kadejaké témy a keď sme dojedli išli sme zaplatiť. Išli sme do auta a namiesto toho aby sme išli domov sme pokračovali ďalej v ceste. "Kam ma chceš zase uniesť?" "Uvidíš." Zobral ma niekde na kraj mesta a keďže bola už vonku tma bolo tam krásne. Svetlá ktoré bolo vidieť boli krásne a k tomu všetkému keď som sa pozrela nebo, bolo plné hviezd. Niekde vnútri som pociťovala ten najúžasnejší pocit. Bolo to niečo krásne.
"Je tu nádherne."
"Ja viem. "
Nahla som sa k nemu a pobozkala. Oprela som sa o neho a spolu sme sa rozprávali o všetkých témach.
"Milujem ťa. Si to najlepšie čo má mohlo stretnúť." ,prerušil našu témou.
"Aj ja teba. Najviac na svete💓" opäť sme sa pobozkali a pomaly vybrali domov. Dohodli sme sa že ostane u nás spať. Prišli sme domov ocino bol v kuchyni. Pozdravil nás a my sme pokračovali do izby. Prezliekla som sa a ľahla si do postele k Theovi. Nohy som si okolo neho obmotala a ruku som mu dala okolo pásu. Tak sme aj zaspali.
YOU ARE READING
Prišlo to nečakane
RomanceMám úžasný život a po svojom boku najlepších ľudí. Milujem hudbu. "Áno to som ten chalan. Vedel som to že si to ty...." "Takže stále?" "Stále a bude to navždy." Viac v príbehu.