Çocuk

878 46 7
                                    

" Derin yara alan gönlüm hiç iyleşmeyecek nereye sürüklenirsem sürükleneyim benimle birlikte gelecek."

Ben çocukken Karan'a aşık olmuştum bir hayranlık oluştu kalbimde hep onu taklit edip hep ona benzemeye çalıştım. Başta bu sevgimi ben herkes gibi kuzen sevgisine yordum ne zaman onu Rüya için deli divane gördüm o zaman kalbim deki yara gün yüzüne çıktı.

Uzak durmak istedim geçer gider bu hisler dedim gitmedi ben uzaklaştıkça ona olan özlemim arttı sevgimin arttığı gibi ben ona sevdalıydım aşklar biter ama sevda var olur sonsuza kadar sürer..

Zaman durmuştu kulağımızın dibindeki duvar saatinin ve kalp atışımızın sesinden başka ses duymuyordum ellerim onun göğüsünde dururken onun kalp atışlarının benimkinden farksız olmadığını anladım onu öptüm ama onun dudakları pasif kalmıştı on saniyeden az bir süre bana nasıl zamanı durdurmuş gibi hissettirdi anlamadım. Dudakları hafif kıpıdar gibi oldu karşılık vereceğini beklerken içeri Cihan daldı" abi oha affedersiniz..ii.. " dedi sustu" Zühre hanım ee.. ben çıkım özür dilerim yenge pardon abi hanım"

Hala yüzlerimiz yakınken onun konuşmasını işitmiyordum bile
" pişman olacağın şeyler yapıyorsun ateşle oynuyorsun seni yakarım" alını anlıma yasladı soluklanıyordu" yapma" dedi acı çeker gibiydi sesi ve beni itti eli hala kolumu kavrarken nefes alıp veriyordu bense transa girmiş onu izliyorum sonra az önce onu öptüğüm aklıma geldiğinde yanaklarımın kızardığını fark ettim hemen yok olmam lazım ama hiç pişman olmadım.

Başımı gömmek istiyorum çok utanıyordum ben ilk defa birini öpmüştüm o da sevdiğim imkansızımdı ne olduğunu anlamadan beni duvara yapıştırdı kaburgalarım kırılacak sandım" Zühre" dişlerinin arasında tıslayarak konuşuyordu" aklımı siktin" gözlerimi ona kaldırıp bakamıyordum biz uzun zaman önce kuzen ilişkisini bırakmıştık biz yabancılaşmıştık" yüzüme bak" çenemden tutup kaldırdı galiba yüzüm kadar gözlerimde kırmızıya dönmüştü" ben pişman değilim" gözleri dudaklarıma indi" ama beni verdiğim söze pişman ediyorsun" " seni.." işaret parmağıyla dudaklarımı kapattı" sakın söyleme yoksa bu evde hiç istemeyeceğin şeyler olur" ne demek istedi anlamadım.

Durdu bana baktı eli hafifleşince gülmeye başladı" hala büyümemişsin çocuk gibisin" başını iki yana salladı" Zühre aklını başına al" alt dudağımı sildi gözlerime bakıp üst kata çıktı daha fazla burada kalamazdım hemen askıda bir hırka bulup giydim bacaklarım açıktaydı ama sadece kaybolmak istiyordum elimi kapı kulpuna attığımda merdivenlerden iniyordu" Zühre bu kılıkla nereye al üzerini değiş sonra Cihan bırakır seni" ona bakmadım elindekilerin kimin olduğu aşikardı ama inat bu ya açtığım gibi çıktım kapıdan saniye göz teması kurup yüzüne çarptım galiba küfür etmişti.

Çakıl taşları ayaklarımın altını yaralıyordu acımı böyle dindiriyordum daha sert basmaya başladım onun sesiyle hızlı hızlı yürüyerek o bağrıyordu arkamdan" anahtarı ver" Kazım arkama bakıyordu" Cihan seni bırakıcak hepiniz konağa dönün" kolumdan tuttu diğer korumaları gönderdi " sen beni katil mi edeceksin?" omzumdan tutup beni kucağına aldı eve gidiyorduk tabi ben direniyordum ve debeleniyordum beni bırakması için.

" kızım sen çocuksun şu tavırlarına bak yakışmayız bile" beni ikna etmeye çalışıyor gibiydi
" çocuk öyle mi? Karan ağa" bir yumruk indirdim koluna " Zühre!! rahat dur ayrıca davranışların ve tavırlarınla hoşuma bile gitmiyorsun" " tamam bu kadar yeterli anladım" " yanlış anlama sen bana göre değilsin seni kırarım incitirim" susmadım " abartma ilk öptüğüm erkek sen değilsin" yalan değildi dudaktan öptüğüm ilk erkekti biraz eksik söylemiş olabilirim" sabrımı zorlama, ne bakıyorsun lan çalıştır arabayı" ben pişman değildim ama ettirmişti beni teşekkür etmeliydim ona " Seni kullanıp bir tarafa atmamı mı istiyorsun?" " sen beni hafife alıyorsun beni kimse kullanamaz, bırak beni seninle bir daha asla konuşmıcam nasuh tövbesi olsun mu?" sustu giy şunları git " peki, bir daha ne sesimi ne de yüzümü göreceksin" gözlerine baktım belki son kez hiç acı yoktu benim kalbim cayır cayır yanıyordu" bende bunu istiyorum hadi git."

Küllerin içinde ( Aşk serisi I)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin