" Hayal gibi büyüleyici gerçek gibi etkiliyici"
Ben bir karar aldım Fahri ve Füsun bu kitap'da yer almayacaklar ve Dilber ve Welat daha ön planla olmak zorundalar bakalım ilerki bölümlerde neler olucak biraz aksyon katmak istiyorum. Diğer yandan'da sadece aşk olsun istiyorum.
🌹
Bugün istemem vardı sevdiğim adamı üç gündür görmüyordum zaten son yaşadıklarımızdan sonra onun yüzüne bakamazdım, en son zevkten çok istekli hallerim onu zorlamıştı.
O gün erkenden kalkarak mutfakta kızlara yardım etmiştim. Karan'ı görme zamanım çok olmamıştı kahvaltıdan sonra dayımlarla büyük konağa geçmiştik babamın izleri olan eve.
Bu eve ayak basmayalı baya olmuştu, annem alışmış gibi gözüksede hala odalarına çıkmamıştı babama hep söylediği gibi mahşere kalmıştı kavuşmaları. Soğuk ve kokusu olmayan odaya adım atamıyordu onu iyi anlıyordum boş eşyaların içinde o anıları yâd etmek sadece yaşama direncini kıracaktı.
Öte yandan dedemler içinde durum aynıydı her ne kadar belli etmeselerde o buruk gülümsemelerin ardında babama dair bir şeyler vardı. Bin pişmanlık ve özlem. Dedem istemesede sonradan babamı has damadı ilan etmişti. Bir keresinde bana çok pişman olduğunu keşkelerin ardına sığındığını anlatmıştı şakayla'da süslemişti acı dolu kelamlarını.
Babama her gidişimde onların aşklarından bahsediyordum annem geldiği günden beri hep ziyaretine gidiyordu özlemden öteydi onun ki. Bir yarım kalmışlık ki tarifi olamaz ama bekliyordu sözlerini tutmak için mahşeri bekliyordu annem. Ne zor sevdiğin için gün saymak hep ölümü dilemek annemin dualarında hep kavuşma isteği vardı.
.
.
.
.
.Erkenden uyandım ve babama gitmeye karar verdim. Onunla mutluluğumu paylaşmak benim için paha biçilemez. Nikah'tan sonra gelme fırsatım azda olsa olmuştu Karan beni asla şaşırtmamıştı.
Kahvaltı'dan sonra gizliden çıkacaktım ama beni görme ihtimalleri yüksekti Karan'a gideceğimi zannedip beni yalnız bırakmazlardı. Bunları sadece Karan'a gıcıklık olsun diye yapıyorlardı biliyordum.
Halam'ı aradım düğün'den sonra sırra kadem basmış olacağını bile düşünmüştüm ama sadece yanılmıştım. Urfa'da bir işler peşindeydi, bir kaç kez çaldırmama rağmen açmadı umarım uyumuyordur. Parmak uçlarımda yürüyordum ve sessizce dışarı attım kendimi derin bir nefes çektim.
Sokağın başına varınca beni karşılayan sürprizi gördüm, beni görünce telefon konuşmasını sona erdirdi ve kapattı.
Böyle sertçe bakmasının sebebi galiba hiç onunla konuşmamam biraz sürünsün istemiştim hepsi bu. Ben yıllarca onun için neler çekmiştim.
Aşık olunca görmezden geliyorsun bazı yaşanmışlıkları ama bu değişken bir durumdur. Ben onu o kadar çok işlemişim ki kalbime, o nakışları sökmek kolay olmuyordu bana bir adım atınca ben on adımla dönüyordum aşk buydu bana göre.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küllerin içinde ( Aşk serisi I)
Spiritual" Kollarının arasında olmayı ne çok diledim" " Artık benimsin kadınım" Onu kendine daha da bastırdı kimse artık onları ayıramazdı gelecek onlar için güzel olacaktı bitmişti herşey geride kaldı tüm acılar son buldu kadını sardığında " Senin yaraların...