Vurgun

508 35 7
                                    


" Mutlu son aslında yeni bir başlangıçdır."

" Kalbim'de öyle bir sızı var ki hangi söz geçirir bilmiyorum"

" Kırıldığım yerden vurul"

***********
Yazardan,

" Sana boyum eğeyeceğimi nerden çıkardın? beni nasıl tanımışsın bilmiyorum ama yanlış tanımışsın Fahri ağa!...ben"

" Hırçın ve asi'sin bir kasırga gibi. Seni senden daha iyi tanıyorum kadın ve her şey gün yüzüne çıktı çoktan bir sen bilmek istemiyorsun"

" Seni harabeye çeviririm ben savaşmaktan çekinmem"

" Yaşamadan bilemeyiz sana kalkanlarımı açmamı istemezsin emin ol" Gözlerini kısarak adam'a bakmaya başladı çok rahattı bu tavır'dan asla hoşlanmadı

" O zaman bunu sen istedin, mutsuzluktan ölmeyi dilediğin için pişman edicem seni"

" Yanımda olman mutsuzluk vermez aksine mutlu olurum"

Çiçek koridor'da ikiliyi izliyordu ve az çok konuştuklarını duymuştu ama sonlara doğru sesleri bir fısıltı gibiydi.

İkilinin atışması hoşuna gitmişti Fisun ilk defa ona iyilik yapıyordu aptal diye geçirdi içinden erken galibiyet sevinciyle içeriye döndü.

Fisun'un Fahri ağa'yı ikna etmesi onun hoşuna bile gitmişti ama bilmediği şey Fisun'un oyun oynamasıydı. Fahri'ye biraz daha yaklaşınca adam'ın kalp ritmi değişti sanki onu bekliyormuş daha canlı atmak için

Fahri onları izleyen kadını başta tanımadı ama sonra'dan bu kızı anımsadı taşlar yerine oturunca önün'deki asi kadını kendine çekti

" Bunu hep yap" Fisun anlamasa'da karşısın'daki adam saf değildi

" Hiç bir şey yapmıyorum"

" Hm bana öyle gelmiyor Fisun hanım"

Bu adam'da çözemediği bir çekim vardı onun radarına takılmamak elde değildi. Onu elbette tanıyordu yıllar sonra kalbine ne oluyordu bilmiyordu ama bu adam onun ayarlarıyla oynamaya başlamıştı.

Şıpsevdi biri olmamıştı ama yıllar sonra onu seven adamı görünce yüreği burkuldu ona zamanında karşılık vermemişti çünkü gönlü başkasını seçmişti yanlış olanı seçmişti.

Gözlerin'deki o acıyı görmezlikten gelemezdi ne yapması gerektiģini bilmiyordu, bildiği tek şey bu adam'ı hedefin'den vazgeçirmek.

Ne demişti yeğeni ona, Çiçek ballandırarak Fahri ağayı konaktakilere anlatmıştı

" Fahri'den korkanlar erkek'ten anlamayanlar" demişti Çiçek

" Her kadın böyle bir adam ister yanında centilmen ama yatak'ta vahşi"

" Çiçek abla sen bunları nerden biliyorsun, yatağından çıkmadın mı?"

" Orası'da bende sır kalsın" demiş ama bozulmuşta sanki Fahri'nin yatağından çıkmamış gibi varoş

" Yarın şirkete gelirim konuşuruz" dedi, tam çekilecekken adam ışık hızı edasıyla anlına öpücük mühürlemişti ve Fisun'u yıllar sonra ilk kez heyecanlandırmıştı.

Adam kendini yeni yetme ergenler gibi hissediyordu eski duyguları yeniden gün yüzüne çıkmıştı o zindan'da onu hayal ederek hayatta kalmıştı yüzündeki ve vücüdün'daki izleri sanki kadın'ın varlığı iyleştirmişti öyle sevmişti bu kadını.....

Küllerin içinde ( Aşk serisi I)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin