Amira
-Ce ai spus? Ma intreba Wes perplex. Repeta te rog ce ai spus inainte.
-Jarred m-a sunat mai devreme. M-a rugat sa ne întâlnim, mi-a spus ca trebuie sa vorbim, ca e important. Ne-am întâlnit la docurile abandonate de langa Santa Monica.
-Ai spus cumva ca te-a șantajat ca sa te despărți de mine?! Ma intreba el de-a dreptul socat.
Am incuviintat dand din cap.
-Era furios, Wes. Mi-a spus ca i-ai distrus viata si ca o sa facă orice ii sta in putința ca sa te vada suferind.
-Glumești, pufni Weston clatinand din cap. Jarred nu ar face niciodată așa ceva. E fratele meu.
-Wes, am spus privindu-l cu precautie si așezându-mi mana peste a lui. El a pus camera video in casa ta si tot el a trimis fotografiile alea bunicului meu si lui Elam.
Stupoarea de pe fata lui mi-a frant inima. La naiba. Nu trebuia sa ii spun. Ma gandisem si ma răzgândisem tot drumul din Santa Monica pana acasă dacă sa ii spun sau nu. Aveam doua optiuni: ii spun adevarul si acțiunile lui Jarred sa ii franga inima sau sa iau in serios amenintarile lui si sa ii frang chiar eu inima lui Wes, odată cu a mea.
Poate am fost egoista, dar nu voiam sa renunt la Weston. Nu puteam sa o fac. Il iubeam si era prezentul si viitorul meu. Jarred n-avea decat sa facă ce mama dracului vrea cu filmările alea.
-Poftim? Suspina Wes după cateva clipe in care lasa informatia sa se aseze in mintea lui.
Felul in care se uita la mine, de parca aștepta sa incep sa rad... Jarred era un ticălos.
-Imi pare rau, Wes, am reușit sa soptesc gatuit. Chiar imi pare rau.
-De ce îți pare rau? Ce vina ai tu? Ma intreba încă buimac.
-Mi-a spus ca, dacă ma despart de tine, o sa suferi suficient incat sa fiti chit, dar nu pot sa fac asta, am recunoscut lasand lacrimile sa curga pe obraji. Nu pot sa renunt la tine, Weston.
-Hei, spuse prinzandu-mi fata cu mainile lui mari si calde. Nu plange. Jarred vrea sa ma raneasca pe mine, nu pe tine. Spune-mi exact ce ati discutat, bine? Spune-mi tot, toate detaliile.-Jarred? Am strigat când am intrat in depozitul pe care mi-l indicase in mesaj. Jarred! Ești aici?
O miscare scurta in partea stanga mi-a atras atentia. Mi-am intors privirea la timp cat sa il văd pe Jarred iesind din umbre.
-Ce se întâmpla? De ce m-ai chemat aici? L-am întrebat neindraznind sa ma indepartez prea mult de usa întredeschisa din spatele meu.
-Mulțumesc ca ai venit, imi spuse ignorand intrebarile mele. Weston stie ca ești aici?
Am clătinat din cap.
-M-ai rugat sa nu ii spun, așa ca nu i-am spus, l-am asigurat eu. De ce ai vrut sa vin aici? Ce e locul asta? Ce se întâmpla, Jarred?
Ceva era ciudat, o simteam pana in maduva oaselor. Aerul era sufocant si inima mi-o luase razna.
-Vreau sa vorbim, imi spuse el cercetandu-mi corpul din cap pana in picioare. Știi cine sunt Kiara si Claire? Alison? Miriam? Christina? Vivien?
-Nu, am spus privind panicata in jur.
-Sunt fostele iubite ale sotului tau, ma anunta el captându-mi atentia. Pe doua dintre ele nu a avut nici macar bunul simt sa le anunțe când lucrurile intre ei s-au terminat. Biata Kiara si in ziua de azi ii mai trimite e-mailuri si mesaje in care il intreaba cu ce i-a greșit. Cred ca era foarte îndrăgostită de el.
-Nu te cred, am spus imediat, poate putin prea repede. Weston nu ar lasa lucrurile neterminate cu o femeie inainte de a incepe o relație cu alta.
-Weston le-a tinut pe Claire si Kiara de rezerva, in cazul in care deschideai ochii si îți dadeai seama ca ești prea buna pentru el si nu te merita, spuse Jarred ridicand nepasator din umeri.
Nu exista nici o emoție pe chipul lui. Nici un sentiment. Nici o urma de omenie.
-Dacă încerci sa ma întorci impotriva lui Weston te asigur de acum ca nu o sa functioneze, Jarred, i-am spus ridicand barbia.
-Știi ce mi-a făcut? Ma intreba apoi mai mult curios decat furios. Ti-a povestit despre Vanessa?
Auzisem numele acela de cateva ori, dar nu știam dedesubturile situației. Am clătinat din cap.
-Vanessa era iubita mea, incepu el sa imi explice. Nici el, nici Reece si nici tata nu au fost de acord cu relatia noastra. Motivele sunt complet irelevante, ar fi trebuit ca fericirea mea sa fie suficienta. Mama s-a dus in tabăra lor si nici macar Serena, care e jumatate din mine, nu mi-a tinut partea. Weston m-a obligat sa ma despart de Vanessa in urma unui pariu idiot.
-Weston nu ar face niciodată așa ceva! M-am rastit revoltata. Weston a luptat cu morile de vant timp de opt ani pentru mine, Jarred. Cum ar putea sa îți facă tie exact ce i-a făcut Reece lui?
Jarred ridica din umeri.
-A făcut-o, ma asigura el. Iar acum Vanessa a plecat in partea cealalta a globului si nu vrea sa mai auda de mine. Iar eu am impresia ca o sa o iau razna!
-O sa vorbesc cu el, Jarred, i-am promis eu. Si cu Reece, cu tatăl tau. O sa vorbesc cu ei.
-E prea tarziu! Tipa el apoi rase sec, ca un nebun. E prea tarziu, Amira. In plus, nu o vreau inapoi pe Vanessa după ce i-am rupt inima. Tot ce vreau e sa il fac pe Weston sa sufere la fel se mult.
-Nu vrei asta, Jarred. Weston e fratele tau. Il iubești. Nu vrei sa il faci sa sufere.
-El n-a părut sa tina cont ca sunt fratele lui, nu-i așa? Ma intreba el si trebuie sa recunosc, ii înțelegeam punctul de vedere. Oricum, nu eu o sa il fac sa sufere. Tu o sa o faci.
N-am inteles ce vrea sa spună cu asta așa ca n-am spus nimic, doar l-am privit incruntata, nedumerita si speriata. Când am ajuns in grija lui Weston, după ce bunicul m-a dat afara, am crezut ca Jarred e fratele drăguț, milos si simpatic. Începeam sa ma intreb dacă nu cumva ma înșelasem grav in privința lui.
-Tu o sa ii frangi inima lui Weston, imi spuse el din nou, privirea devenindu-i de oțel si lasand la vedere o furie criminala.
-Nu, am spus simplu, asumându-mi riscul de a-l scoate din minți. N-am sa fac nimic care sa il raneasca pe Wes.
-Ai s-o faci, ma asigura el cu o hotarare greu de clintit. Ai s-o faci pentru ca am mijloacele necesare ca sa te conving.
-Ce vrea sa însemne asta? Am întrebat agitata, inghitind in sec.
Imi înghețaseră mainile si picioarele si toți muschii imi erau incordati. Intrasem in alerta si adrenalina din corpul meu isi făcea treaba: inima bătea mai repede, plamanii aveau nevoie de mai putin aer ca sa functioneze, văzul imi era mai profund in semiintuneric.
-Ti-a povestit sotul tau ce a gasit in casa zilele trecute? Ma intreba el ranjind.
-Despre ce vorbesti, Jarred?
-O camera de spionaj. Mica, ușor de camuflat, foarte greu de detectat, spuse ridicand nepasator din umeri. Nu ti-a spus? A gasit-o pe rama unuia dintre tablorile din sufrageria voastra. Serios, Amira, in locul tau mi-as face griji dacă sotul meu mi-ar ascunde atat de multe lucruri!
-Cum de ti-a spus tie? Am întrebat incruntata, incercand sa conectez in mintea mea niste puncte care nu voiau sa formeze o legatura.
-Nu mi-a spus, pufni el clatinand din cap. Fii serioasa, nici macar nu vreau sa vorbesc cu el.
-Atunci de unde știi?
-Gandeste-te, Amira. Ești o fata deșteaptă, viitor medic. Gandeste!
-E-eu... nu vreau sa cred singurul lucru care imi trece prin cap, Jarred. N-ai merge atat de al naibi de departe, am spus fiind absolut convinsa ca așa e.
-Oh, ba da, spuse el ranjind cu dintii la vedere. As merge, am mers deja si o sa merg si mai al naibi de departe, pentru ca dacă nu faci ce îți spun eu sa faci atunci toate filmările cu voi doi pe care le-am adunat in ultimele luni vor ajunge peste tot!
Am simtit cum imi cade cerul in cap in clipa in care am văzut imaginea de ansamblu.
Jarred pusese camera in casa lui Wes ca sa adune material de santaj, doar ca nu il șantaja pe el, ci pe mine. Jarred ne văzuse facand sex, la naiba! Si era dispus sa facă mult mai mult rau decat facuse deja.
-Îți dai...îți dai seama in ce pericol ne-ai pus pe amandoi când ai trimis pozele acelea bunicului meu si lui Elam? Weston putea sa fie omorât! Am țipat simtind cum gustul lacrimilor mi se aduna in gat.
-N-as fi plâns, ma asigura el. Il urăsc. O sa plătească. Tu o sa ma ajuti, asta dacă nu cumva vrei sa ajungi vedeta porno pe internet.
Ce puteam sa fac?
Dacă ma întorceam si plecam, Jarred avea sa facă publice filmările alea. Eram sigura ca ar face-o. Era furios, ranit si nu considera ca mai are ce sa piarda după ce o pierduse deja pe Vanessa.
Dacă faceam ce imi cerea, Weston n-avea sa ma ierte niciodată.
-C-ce vrei sa fac? Am indraznit sa intreb numărând in minte fiecare bătaie a inimii mele pe care o auzeam in urechi.
-O sa te despărți de el. O sa te duci acasă si o sa ii spui ca il urăști si ca nu a fost decat un mijloc prin care sa-ti câștigi libertatea. O sa tipi, o sa înjuri si n-o sa il lasi sa te atinga. O sa il faci sa creada ca îți e sila de el.
CITEȘTI
Ziua in care mi-ai zâmbit #2 (Seria Pana la sange)
RomansaWeston Da'Vierr este, fara doar si poate, un incontient care isi trăiește viata fara sa-i pese de moarte. Defapt, lui Wes ii pasa de putine lucruri suficient de mult incat sa se gandeasca de doua ori la acțiunile lui si nu exista decat un lucru care...