Ben Sehun.. Artık Luhan'ın gerçekten arkadaşıyım. Benimle şakalaşıyor, konuşuyor, üstelik bol bol gülümsüyor. Onu her istediğimde arayabiliyorum. Geçenlerde olanlar kıskanç Sehun'u çıldırtsa da artık daha sakinim.
Geçen gün olanlar demişken biraz anlatmalıyım. İnanın bunu kesinlikle benden dinlemelisiniz.
Luhan üyeleri evine çağırmak istiyordu. Bana söylediğinde o kadar kırılgan ve utangaç duruyordu ki içimde bir sızı hissettim. Ertesi gün çocuklara bu durumu anlattım ve benden daha istekli bir şekilde kabul ettiler. Ama o gün tam bir felaketti. Tabi ki eğlenceli bir gündü ama sadece onlar için. Luhan'ın Baekhyun'a sarılmış olmasına hala inanamıyorum. Neden bu kadar yakınlar? Biliyorum bu benim suçum. Bir de üstüne hayatımın en büyük salaklığını yaptım.
Ne olduğunu zaten biliyorsunuz. Luhan, Baekhyun'dan çekinerek şarkı söylemesini istedi. O an ne yapacağımı bilemedim ve geçiştirmeye çalıştım. Luhan beni yanlış anlayarak kırıldı ama Baekhyun kabul etti. O söylemeye başlamadan durdurmalıydım. Yoksa her şey ortaya çıkacaktı. Aniden kalktım ve Baekhyun'un ağzını kapattım. Sonra ne mi yaptım? Tabi ki şarkı söyledim. Tüm üyeler bana hayalet görmüş gibi bakıyorlardı. Ne yaptığımı anlamadılar ama Luhan'ın sevindiğini görünce bir şeyler olduğunu hemen çözdüler. Chanyeol her şeyi didikler. Bunu da bırakmadı tabi ki. Oradan çıktığımızda beni arabada yarım saat sorguya çektiler.
"Bu ne demek oluyor Sehun!" diyerek kızgın bir şekilde sordu Baekhyun. Ona ne demeliyim diye düşünürken artık yalan söylemekten yorulduğumu hissettim. Onlara her şeyi anlattım. Tamam belki her şeyi değil ama en azından aniden ağzımdan çıktığını ve düzeltemediğimi söyledim.
"Ona aşık mısın Sehun?" diyerek tek kaşı havada sordu Lay.
"Saçmalama." dedim kendimden emin bir şekilde. "Sadece istemsizce öyle söyledim." Aslında Lay ondan hoşlandığımı biliyordu ama sonuna kadar inkar edecektim.
"Madem öyle neden sürekli ben onun yanındayken aramıza giriyorsun." diye bir ipucu yakalamış gibi gözlerime baktı Baekhyun.
Chanyeol bir anda atladı "Sana ne oluyor ki Baekhyun! Luhan'a sırnaşmayı bırak artık." Ben ne olduğunu bile anlamadım. Baekhyun, Chanyeol ne derse omuz silkti ve bana döndü. Bir cevap bekliyordu.
"Her şeyi yanlış biliyor. Seni ben sanıyor ve yaklaşıyor. Aslında onun yakın olmak istediği kişi benim Baekhyun. Niye anlamıyorsun?" diyerek kestirip attım. Ama dedektif Baekhyun iş başındaydı.
"Bence sen ona aşık olmuşsun. Zaten en başta hoş olduğunu söylemiştin. Bir şey değişmiş olamaz. Eğer ona aşık değilsen beni uzaklaştırmaya çalışma. Çünkü ondan hoşlanıyorum." Tanrım bu Baekhyun ne diyordu.
Ona eğilip sessizce "Chanyeol seni fark etsin diye yapıyorsan onu kullanmana izin vermem." dedim. Konuyu orada kapadık.
Asla kimsenin ona yaklaşmasına izin vermeyeceğim. Eve gider gitmez Luhan'ı aradım. Lanet olasıca telefonunu elinde tutmasını söylemiştim. Ulaşamadığımda gerçekten sabırsız ve sinirli oluyorum.
Ama sesini duyunca sakinleştim ve rahat bir uyku çektim.
Duygu kontrolü konusunda gerçekten iyi değilim. Ona bir kaç kez az daha bebeğim diyordum ki son anda değiştirdim. Umarım fark etmemiştir. Kıskanınca çok sinirli ve mutsuz oluyorum. Bir de huysuz..
Sanırım huysuz Luhan'ın huysuz Sehun'u oldum. Siz ne dersiniz?
~~~~~~~~~
Kendi kendime "Bugün sanırım uykucu Luhan'ım." dedim. Uzun zamandır uyuyamadığım kadar çok uyumuştum. Kafamı kaldırdığım anda sert bir şeye çarptım.