O gece Min Seok evimde kaldı. Sehun da tabi ki gitmedi. Yine birlikte uyuduk. Sehun'la uyumayı gerçekten çok seviyordum. Huzurlu uyuduğum ve huzurlu uyandığım en değerli zamanlarımdı onlar her zaman.
Sehun kahvaltıdan sonra çıktı.
"Akşam üzeri geleceğim bebeğim. Seni seviyorum." dedi ve beni öptü.
Sonra Min Seok'a dönerek gülümsedi ve "Lütfen sevgilimi ağlatma. Görüşürüz." diyerek gitti.
Min Seok'la kahvelerimizi aldık ve koltuğa bağdaş kurup karşılıklı oturduk. Tüm gün hasret giderdiğimizi söyleyebilirim. İlk başta biraz birbirimize soğuk gibiydik ama çok geçmeden eski halimize döndük.
Konuştuğumuz şeyleri merak ediyorsunuz değil mi? Sizce ben, Luhan bunları sizden saklar mıyım. İçimde tutamam ki zaten.
Min Seok konuşmaya başladı.
"Bana attığın maili okurken sadece kızgın ve daha çok da kırgın olduğunu düşünerek okudum. Beni çok özlediğini ve yalnız olduğunu sanmıştım. Gerçekten burası benden sonra güzelleşmiş. Sevindim ama biraz da unutulduğumu hissettim." dedi.
Sadece gülümsedim. Onun söylemek istediği çok şey var gibi duruyordu ve ben de dinlemeye karar verdim.
"Luhan seni ağlattığım için özür dilerim. Ben gerçekten bilmiyordum. Yanında seni mutlu eden insanlar varmış ama yine de yanında olmayı çok isterdim. Ahh bir de şu mailde dediğin gibi beni de aranıza kabul eder misin?" dedi.
"Tabi ki ederim tek dost. Sen zaten hep buradaydın." dedim.
"Bu arada Luhan sana bir şey soracağım. Sen ne zamandan beri erkeklerden hoşlanıyorsun?" diye sordu. Sahi ne zamandan beri hoşlanıyordum. Sanırım çok olmamıştı.
"O bana aşık olduğundan beri." dedim.
"Seni çok seviyor gibi görünüyor. Bakışlarında gerçekten aşk var. Mutlu olduğunu görmek güzel." dedi.
Saatlerce konuştuk. Bir ara Sehun'un ona tanıdık geldiğini söylemişti ama sevgilimin bir idol olduğunu söylemedim.
Min Seok ailesiyle çok büyük bir kavga etmiş ve Kore'ye gelmiş. Ona benimle yaşamasını söyledim. Sanırım Sehun'dan korkmuştu.
"Sevgiline sormadan bana bunu sormamalısın tek dost. Önce onunla konuş. İş bulduğum anda kira ödememe izin verirsen seninle kalabilirim. Ama en yakın zamanda bir ev bulmalıyım." dedi.
"Sehun'un öyle göründüğüne bakma. Onun mükemmel bir kalbi var. Çok sıcak kanlı ve iyi biridir. Sanırım seni kıskandı. En yakın arkadaşlarından bile kıskanıyor. Buna alışmalısın." dedim.
"Sanırım seni onunla paylaşabilirim. Daha doğrusu seni benimle paylaşmak zorunda. Ondan önce ben vardım o da buna alışmalı." dedi. Epey güldük.
Akşam üstü kapı çaldı. Jong Ok teyze kapıyı açtığında gelen gürültülerden Planet'in geldiğini anladım.
"Benim tatlı fanım neredeeeee?" diye bağıran ses de Baekhyun'dan başkası değildi.
Sehun onu cevapladı "Bu konuyu açma istersen Baekhyun. Bu durumu aş artık o benim fanım. Ayrıca sevgilimden uzak dur" ve bana doğru koşup sımsıkı sarıldı.
Min Seok'tan gelen heyecanlı bağırışla herkes olduğu yerde kaldı.
"İnanamıyorum bunlar, bunlar, bunlar Planet üyeleri miiii?" Herkes aynı anda kahkaha atmıştı.
"Sana Sehun'un bana tanıdık geldiğini söylemiştim Luhan neden sevgilinin bir idol olduğunu söylemiyorsun." dedi ve Lay'in yanına giderek "Gerçeksin değil mi? Sarılabilir miyim?" diye sordu.