Size her şeyi anlattığımı düşünüyorsunuz değil mi? Her şey tatlıya bağlandı ve mutlu son. Öyle değil tabi ki. Üstelik neredeyse sadece kötü anılarımı biliyorsunuz. Mutluluğumu da anlatmalıyım diye düşünüyorum.
Önce Planet'in geri dönüşünden başlayayım. Biliyorsunuz ki ben bir çok şarkıyı dinlemiştim. Ama tamamlanmış hallerinin bu kadar muhteşem olacağını beklemiyordum.
Sahnede o kadar etkileyiciydiler ki deli gibi bağıran fanları kesinlikle anlıyordum. Tüm sahnelerini en önden izledim. Sevgilim orada olmamı istiyordu ve ben de oluyordum.
Min Seok nedense peşimden ayrılmıyordu. Gören de dostluğumuz ile ilgili olduğunu düşünebilir ama o sadece Lay için geliyor.
Min Seok ilk geldiğinde bana özel öğretmeni Jong Dae'ye olan karşılıksız aşkından bahsetmişti. Bana maili gönderdiği kişi.. Ondan çok hoşlanıyormuş fakat Jong Dae bir kadınla evlendikten sonra gerçekten büyük bir hayal kırıklığı yaşamış. Ailesine dişini göstermeye başladığından beri tartışmaların ardı arkası kesilmiyormuş. O da soluğu burada almış. İyi ki oradan kaçıp gelmiş. İnanın Çin'e geri dönmesini asla istemiyorum.
Lay de bir gün dertleşirken Planet'in menajeri olan Joon Myeon'dan çok hoşlandığını söylemişti. Ama sanırım ona pas vermiyormuş. Hatta Lay onu 'World S' adlı grubun menajeri olan Jonghyun ile görmüş. Aslında bir ara Jonghyun'u grup üyelerinden Minho ile kuliste konuşurken duymuştum. Çünkü Planet'in olduğu yerlerde rahatça dolaşabiliyorum. Arka planda Sehun'un sevgilisi olduğumu bilen çok kişi var. Sanırım Jongyun da menajeri olduğu grubun maknaesine kafayı takmış durumda.
Üzgünüm ama bu gerçeği Lay'e söylemeyeceğim. Joon Myeon'un boşta olduğunu bilmemeli. Çünkü Min Seok'la mutlu olacağını hissediyorum.
Min Seok'un Lay hayranlığını düşünüyorum da, sanırım bir ara Sehun'u ikna edip ikisinin arasını yapmalıyım. Tek düşündüğüm bu oldu onlar için o anlık.
Dönüş promosyonlarından hemen sonra ilk solo konserlerini verdiler. Konserde en öndeydim. Daha önce hatırlıyor musunuz bilmiyorum ama onların şirket konserlerine gitmiştim. O'nun sesini en yakınımda duyduğumu söylemiştim. Bu kez ek olarak görüyordum da. Sehun tam önümde dikiliyordu ve gözlerime bakarak söylüyordu. Fanlar bunu fark etmediği için gerçekten şükrediyorum. Düşünsenize beni parçalara ayırırlar ve tüm parçalarımı imha ederler. Onların görebilmek için kendilerini paraladığı idolleriyle birlikte uyuyorum. Sanırım ölmem için yeterince geçerli bir sebep.
Konserden sonra hep birlikte eğlenmeye gittik. Sooyoung abla da bize katıldı. Bu kız neden bu kadar tatlı bilemiyorum. Sanırım kardeşiyle birlikte olmasam benimle evlenmesi için yalvarabilirdim.
En son evde biraz daha vakit geçirelim dedik ve benim evime doluştuk. Joon Myeon yani popüler olarak bilinen adıyla Suho, Sooyoung ablayla pek bir ilgilenmişti. Hepimize tuhaf gelse de görmemiş gibi davrandık.
O akşam Min Seok'u özellikle Lay'in yanına oturttum. Ben de Baekhyun'un yanına oturmuştum ama biri beni kucağına aldı ve tekli bir koltuğa oturttu. Bu birinin kim olduğunu biliyorsunuz değil mi? Benim kıskanç idolüm Sehun..
Bir kaç gün sonra çok önemli bir şey oldu. İnanamayacaksınız ama resmen yerin dibine girmek istedim.
Sehun'la biraz dolaştık ve eve gelip bir şeyler atıştırmaya başladık. İnternette dolaşıyorduk ki bir fotoğrafa takıldı gözüm.
"Sehun hemen az önceki sayfaya geri dön!" diye bir çığlık attım. Min Seok bile sesimi duyunca odasından gelmişti.
'Dünya çapında başarı elde eden grup Planet'in üyesi Sehun sevgilisi ile görüntülendi.' (6 Fotoğraf)