13. Bölüm

1.9K 203 85
                                    

Tamam kabul ben sabırsız biriyim. Bu akşam bölüm atmayacaktım. Ama day


Ameliyatıma 9 gün vardı. Sehun hep yanımdaydı ama kuzeniyle daha çok ilgileniyordu.

Onu benimle de tanıştırmıştı. Nasıl böyle birinin kuzeni bu kadar tatlı olabilirdi ki. Kyung Soo gerçekten çok sevgi dolu bir insandı. Onunla çok iyi anlaşmıştım.

Birlikte bir kaç gün geçirdik. Ama sanırım en komik olan Planet üyelerinin de olduğuydu.

O gün Lay ve Baekhyun biraz erken geldiler. Sehun zaten bizim evimizdeydi. İkinci evi gibi oldu resmen. Bizim evden çıkmıyordu. Lay ve Baekhyun'u Kyung Soo ile tanıştırdık.

Chanyeol geldiğinde Kyung Soo'yu görünce şaşırdı. Sanırım tanıyordu. Sonuçta Sehun'la ikisi eski arkadaşlardı. Baekhyun'un yaptığı şirin kıskançlıklar hepimizi güldürdü.

Kyung Soo bir ara bana eğilip "Senin fanı olduğun şu kıskanç olan mı?" diye sordu. "Evet" dedim.

"Tüh üzüldüm çoktan kapılmış baksana." dedi ve gülüştük.

"Ben kızlardan hoşlanıyorum. Bu yüzden sorun yok. Onun sadece sesini seviyorum." dedim.

"Öyle mi dersin." dedi ve güldü.

"Senin fanı olduğun kimse yok mu?" diye sordum bir süre sonra.

"Var ama daha gelmedi. Onun dansına bayılıyorum. Umarım bir gün izleyebilirsin. Ama söz vermelisin çok bakmayacaksın."

Sadece gülerek karşılık vermiştim. Jong In'i mi beğeniyordu? Acaba Sehun nasıl dans ediyor diye düşünmeden edemedim. Az kalmıştı, yakında görecektim değil mi?

Herkes sohbete dalmışken Jong In geldi. Jong Ok teyze kapıyı açtı ve Jong In koşarak yanımıza geldi. Tanrım evimi başıma yıkacaktı resmen. Bir anda ayak sesleri kesildi

"Wooow sen de kimsin? Gerçek misin?" dedi Jong In. Bu çocuğun şakaları bitmek bilmiyordu.

"Şey ben evet gerçeğim. Adım Kyung Soo, Sehun'un kuzeniyim." dedi.

Jong In imalı bir ses tonuyla "Alacağın olsun Sehun. Bu kadar tatlı bir kuzenin vardı ve biz şimdi mi görüyoruz." dedi ve üyelere hitap ederek "Kusura bakmayın ama o kapıldı. Umarım kimsenin gözü yoktur. Seni beğendim tatlı şey." dedi.

Ne oluyordu böyle? Bu ne hız diye düşündüm. Gerçekten normal değildi bunlar. Öğürme refleksim harekete geçmek üzereydi. Ne yani Kyung Soo da hemen kabul mu edecekti yani. Resmen Jong In girer girmez onu sahiplenmişti. Yine de şakacı insanlar olduklarını bildiğim için duruma uymaya çalışarak "Duyuyor musun Kyung Soo? Fanı olduğun üye seni çok beğenmiş. Çok şanslısın." dedim.

Baekhyun hemen atıldı "Ben de seni beğeniyorum Luhaan."

O esnada biri onun ağzını kapadı ve sadece çıkan mırıltılar duyuldu. Chanyeol hiç bu kadar kıskanç olacak gibi durmuyordu.

Kyung Soo sanırım çok utanmıştı ve o gün hiç konuşmadı. Ama Sehun bir ara yanıma gelip "Bu ikisinin arasını yapmalı mıyız. Kyung Soo şuan kıpkırmızı bir şekilde Jong In'i izliyor. Aşık olmuş olabilir mi?" dedi.

Ben de ona eğildim ve "Jong In onun idolü Sehun. Tabi ki de ona aşık gibi hissediyor." dedim.

Sehun'un sesi bir anda sertleşmişti. Dişlerinin arasından konuşuyordu. Kısık sesi bile bu durumu bastırmıyordu.

"Ne yani sen Baekhyun'a aşık mı hissediyorsun?" diye sordu.

"Kıskançlık yapma Sehun aynı şey değil. Ben onun sesini beğendim. Üstelik bir sevgilisi var Saçmalamayı kes. Tanrım sana kaç kere kızlardan hoşlandığımı söylemem gerekecek acaba." dedim.

Dark and I ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin