-Dzieeń dobry państwu. Witamy się po raz ostatni w tym roku, a także wieku. Zapraszamy na wiadomości. - Radio wydało z siebie charakterystyczną muzyczkę.- Co wiemy, a czego nie wiemy? Oto pierwsze pytanie naszego dzisiejszego programu. Świat cały czas jest przez nas poznawany, nadal jest niewyczerpalnym źródłem wiedzy i możliwości. Przynajmniej dla Evilenlab świat nie ma granic pod względem chemicznym i biologicznym. To drodzy państwo wiemy, o jego obecnych działaniach niestety, a może stety, nam nie wiadomo. Harry Martis w cieniu sławy, nowy nagłówek stron internetowych. Lekarz, słynny naukowiec, chemik o dużej wiedzy oraz kontynuator projektu Marcus'a Smith'a stopniowo odsuwa się w cień swej sławy. Jak nam wiadomo, młody Martis niechętnie ujawnia informacje dotyczące projektu, a także potomka. Z zaufanych źródeł wiemy jednak, że projekt postępuje zgodnie z zamiarami Smith'a, ale ten miał zbyt małą cierpliwość, aby kontynuować projekty. Ojciec ginekolog, syn istny geniusz, takie informacje również dotyczą naszego naukowca. Czyżby ten odsuwał się od sławy, gdyż tą osiągnął nieuczciwie? Podsumowanie wieku od zakończenia wielkiej ustawionej pandemii.
7 Marca 2055 roku nasi graficy stworzyli wersje 3D słynnych aktorów, którzy odeszli w różnych odstępach czasowych. Wyświetlani za pomocą rzutników na suchym lodzie mogą przemieszczać się, mówić swoim naturalnym głosem oraz wizualnie oddawać wszystkie funkcje życiowe! Niesamowite, prawda? Wielki przełom gospodarczy oraz obniżki cen dwadzieścia lat temu. Produkcja narządów syntetycznych narządów hurtowo w przypadku nerek, dzięki naszym naukowcom a także chemikom to nie problem, a codzienność. Oczyszczenie świata, czyli wyzbycie się plastiku z mórz i oceanów. Ten proces trwał aż 50 lat, jednak wszystkim opłaciło się poświęcić swój czas na wyławianie ton tworzywa sztucznego z głębin zbadanych jedynie w 4% wód. Wszystko, co dobre kiedyś się kończy, mowa oczywiście o laboratorium. Zaginięcia dzieci, młodzieży, a nawet osób dorosłych spowodowane były przez eksperymenty wszelkiego rodzaju. Poproszeni o wywiad na sali sądowej Robin Redeys, Joe Kiddish, a wraz z nimi Alano Newhart odpowiedzieli jedynie, iż tajemnice człowieka nadal pozostały nieodkryte, a oni nie spoczną póki celu nie osiągną. Jaki był cel trójki zbrodniarzy? Najprawdopodobniej sami pewni do końca nie byli.
Projekt Smith'a wszedł w życie 12 sierpnia 2095 roku, zakończony przez twórcę cztery lata później, Marcus szukał odpowiedniej osoby do możliwej kontynuacji. Zapewnił osobie kontynuującej dostęp do wytwarzanych syntetycznie komórek jajowych oraz plemników. Po kilku miesiącach poszukiwań, niejaki Benedict Mayberry zgłosił się na ochotnika kontynuacji projektu, jednak z niewyjaśnionych przyczyn zrezygnował tuż przed przyjęciem odpowiednich substancji i sprzętu. Minęło kilka kolejnych miesięcy nim Smith znalazł okrzykniętego sławą naukowca imieniem Harry Martis. Mężczyźni konwersowali ze sobą przez kilka tygodni, zapewniając naukowca o stałym dostępie do komórek oraz odpowiednich naczyń wykonanych z materiału obojętnego na wszelkie substancje. 3 sierpnia 2100 roku młody naukowiec oficjalnie przejął projekt.
Wystąpienie różowej mgły, a następnie różowego osadu nie uspokajają naszych myśli dotyczących Evilenlab. Obecnie znajduje się tam jedynie klinika zapewniająca kurację bezpłodności oraz in vitro. Jednak czy któreś z zabiegów dotychczas niosły ze sobą niebezpieczne związki manganu, czy wytrącające się podczas dysocjacji niepokojące kwasy? Pokrywa śnieżna wynosi już około 50 centymetrów, czy będzie więcej? Pogoda na najbliższe półtora tygodnia zapowiada przede wszystkim mrozy do nawet 15 stopni. Komunikacja będzie utrudniona nie tylko ze względu na ilość śniegu, ale też i mrozu. Godzina 15:30, nowy rok już za 8 godzin i 30 minut. Tymczasem na uspokojenie A Great Big World, Christina Aguilera– Say Something, a następnie Ellie Goulding– Love me like you do.
CZYTASZ
Bluebell
Science FictionRok 2100. Gatunkowi płci żeńskiej grozi wyginięcie, a ludzie dążą do tworzenia potomków za pomocą syntetycznie wyprodukowanych komórek jajowych lub plemników. Dążą do możliwości posiadania dzieci bez pomocy drugiej połówki. Prace nad projektem trwaj...