5

65 12 5
                                    

    

     "Zhan, hemşirenin adı Wu Meng. Telefon incelemesinde bir arama var ama kullan at numaralarından. Arkadaşlarının söylediğine göre, telefon ile konuştuktan sonra çok heyecanlı imiş. *Bu akşam istediğime kavuşabileceğim* dediğini öğrendik. O parka biri ile buluşmaya gittiği belli. Ve ne yazık ki ölümü ile sonuçlandı. Tıbbi inceleme raporunda, kanında uyuşturucu, tespit edildi. Kalbine tek darbe ile öldürülmüş. Bu özel bir bıçak. İnce uzun ve keskin olduğu sanılıyor. Böyle bir bıçağı taşımak kolay özellikle sustalı ise. Herkes de kolaylıkla kullanabilir, anlamadığımız şu; kalbe tek vuruş ama bıçak döndürülmüş içeride. Ayrıca katil bununla yetinmemiş, bir bıçak darbesi de midesine uygulanmış o da aynı şekilde çevrilmiş. Katil, sanki tüm nefretini bıçakla dile getirmiş. O resim neden diğerlerinden farklıydı? Neden hedef değişti? Bundan sonra ki cinayetlerde kurbanlar kadınlar mı olacak? Ve ne yazık ki kısa sürede olsa, yine senin hayatında yer almış biri. Resmen tıkandık. Üç katilden hangisi bu cinayeti işledi. İki kişi çevremizden ama henüz asıl çiçekli katilin kimliğine ulaşamadık. O da mı çevremizde yakınımızda? Nereden başlamalıyız şaşırıp kaldım? Büroya gitmeden bu konuyu, kendi evimde konuşmayı tercih ediyorum, olaya bak kendi mekanımızda rahat değiliz. Ne yapacağız?"

     "Cheng, Zanjin ve Doktordan eminim artık. İş delileri bulmaya kaldı. Bu hafta arama izinlerini almalısın, prosedürleri uygulayalım ki kaçacak yer kalmasın. En önemlisi delilerden sonraki aşama ve itiraf etmeleri. Ben bugün yine Yibo'nun yanına gideceğim yarın neler bulduğumuzu konuşuruz. Xuan doktorun geçmişini araştırıyor şimdi, onun bilgisayarını hacklememiz gerekiyor. Sonrasında ona göre karar vereceğiz."

     "Tamam Zhan, yarın görüşürüz o halde."

                Hastane

     Hayaletler toplantısı

     "Xiu, Zhan ne zaman gelir acaba? Bir an önce konuşmalıyız onunla."

     "Yibo, Zhan ve diğerleri yeni cinayetle meşguller şu an. Ama bugün gelecek eminim, öyle söyledi Cheng'e."

     "Yeni cinayet mi? Bu kez kim?"

     "Şehir hastanesinden bir hemşire, senin ilk tedavinde yanınızdaydı. Tahmin edeceğin üzere Zhan ile epey ilgilenmişti. Tabi Zhan hiç fark etmemişti ya da umurunda değildi. Çünkü o senin kahrından kavruluyordu. Demek ki katil bunu görmüş, çevrenizdeymiş yine. Ama niye bu kadar bekledi orası muamma. Dışarıda işler çok karıştı. Jia'yı saymazsak ilk kadın kurban."

     "Sen baştan beri yanımdaydın benim, neden o zaman uyandırmadınız? Peki neden karıştı ortalık?"

     "Evet, en başından beri üçümüz de yanındaydık ama seni uyandırmalı mıydık? Emin olamıyorduk o zaman. Bir de işlerin bu kadar karışacağının farkında değildik. Diğer soruna gelince, ilk olarak diğer cinayetlerden farkı kadın olması. Diğeri ise üstünde üç katilin imzasını taşıması."

     "Dur bir saniye Xiu, üç imza derken, bunu açıklar mısın?"

     "Şimdi birincisi ve ilki, çiçek bırakan cani, diğeri kurbanların ağzına resim koyan, diğeri de uyuşturucu kullanan. Öldürülen hemşirede üçü de var ne yazık ki. O yüzden epey karıştılar."

     "Ah siktir, Zhan ve diğerleri epey çıkmazdalar, usta ne yapacağız?"

     "Şimdi beni dinleyin, Yibo artık çalışmalar bitti bu gece Zhan ile iletişime geçebilirsin. Xiu, sen Zhan'ın peşinde ol neler öğrendiğini takip et. Jia ve ben Hemşireyi bulmalıyız o da hayalet olmuştur kesin. Haksız yere, zamansız öldürüldü. Onu bulursak belki yeni bilgiler elde edebiliriz."

My ghost partner ~ Hayalet Partnerim YİZHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin