"Yeni ekibimiz hakkında konuşalım biraz, akşam burada olacaklar değil mi?""Zhan öyle söylemişti. Sanırım iki saat sonra tanışacağız. Ah bu arada yemek söyleyin, konuşmaya dalıp yemeği unutacağımızdan eminim. Onlar içinde hazırlatalım, geldiklerinde ısıtıp yiyebilirler, tabi aç gelirlerse."
"Aç gelmeyecekler, havaalanında bu işi halledeceklerini söylediler. Sonrası epey yoğun geçecek. Uzun yol da onları yormuş olacak. Tanışma sonrası dinlenmeye çekilecekler."
Yeni Ekip"Arkadaşlar, hepimiz birbirimizi tanıyoruz. Yeni ekip arkadaşlarımız, Dilraba Dilmurat, Darren ve Jackson Wang kuzenler. Bundan sonra ekibimizin bel kemikleri. Onların burada olduğunu henüz kimse bilmiyor. Müdür Haikuan birazdan burada olacak ve birlikte yeni çalışma alanımıza ineceğiz."
Herkes birbirini selamlamış, birlikte iyi çalışmayı dilemişti. Yibo gözlerini Jackson'dan ayıramıyordu. Yine de kavuşan kuzenler ve çalışma arkadaşları içtenlikle birbirini kucakladı. Yibo hala huzursuzdu.
"Yibo, iyi olmana çok sevindik. Ben bir kaç kez Zhan'ı arayıp durumunu sordum. İyi olmanı çok istiyordum. Darren'da aramış. Biliyorsun biz ayrı birimlerdeydik, çok görüşemiyorduk. Birlikte çalışma teklifi gelince hiç düşünmeden kabul ettim. Seni gerçekten özlemiştim, tabi ülkemi de. Umarım güzel anılarımıza daha güzellerini ekleriz."
"Umarım Jack, sana bağlı bu."
"Yiboo, ben çok değiştim inan. Senin için bir tehlike arz etmiyorum. Hem artık büyüdük değil mi? Zhan seni seçti, seni seviyor, benim ise çocukluk sevdamdı. Şimdi o hallerime gülüyorum. Çok acınası, çok komiktim. Kim bilir, belki ben de bir gün, ömrümü adayacağım birini bulabilirim."
"Duyduklarım beni mutlu etti, senin için dua edeceğim. Dilerim sen de bizim gibi mutlu olabilirsin."
"Darren, sen neler yapıyorsun? Hala bekar kalma planına sadık mısın?"
"Zhan, sizler gibi mutlu olacağım birini bulabilirsem planımı çöpe atarım ama hala öyle biri çıkmadı karşıma. Biz umudumuzu Dilraba'ya yükledik. Bu kez olsun diye, elimizden geleni yapacağız ama iki keçi var karşımızda zorlanacağız galiba."
"Bakalım göreceğiz, ah işte iyi adam sözünün üstüne geldi. Hoş geldiniz Müdür bey."
"Zhan, çocuklar, burada aramızda resmiyet olmasın lütfen. Bana adımla hitap edin, eski günlerdeki gibi. Tamam sizden üç dönem üstte olabiliriz ama birlikte çok güzel zamanlarımız oldu. Şimdi rahat olalım lütfen.Tanrım sizler bu.. Bu çok güzel sürpriz oldu bana. Sizleri aramızda görmekten mutlu oldum. Hoş geldiniz."
"Hoş bulduk Kuan, umarım birlikte iyi bir ekip oluruz."
"Hee yani, dönem önemli ama yaş farkımız önemli değil diyorsun Haikuan gege, bizce de hiç sorun yok."
"Jiyang'ımız başka bir espritüeldir. Herkes alışmalı ona."
"Jiyang'ın ünü kendinden önce geliyor. Bunu herkes kabul etmelidir."
"Siz sık sık görüşüyordunuz galiba Jack."
"Yibo, tırnaklarını yerine sok. Jack benim çok yakın dostum. Xuan'la bizim tanışma vesilemiz. O olmasaydı ben de hala bekar dolaşıyor olabilirdim. O içtiğin sirkeyi tükür, ağzının tadı bozulmasın. Off bebeğim yaa, sana kızamıyorum da, yerinde olsam daha fena olurdum kesin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My ghost partner ~ Hayalet Partnerim YİZHAN
Hayran KurguKimsin sen? Veya kimsiniz? Neden benim çevremde ölüm var? Ve neden sadece erkekler? Yibo'ma ne yaptın? Çevremde gelişen garip olaylar ne?