"Ee Zhan, şimdi ne düşünüyorsun?"
"Jiyang, bu iş giderek boka batıyor. Bu kadının, aileden genetik hastalık taşıması, bizi çıkmaza sürüklüyor."
"Siktir, anladım şimdi olayı. Aah Tanrım bu kadın itiraf etse bile tüm cinayetlerden sıyrılabilir. Cezai ehliyeti yok denilip, hastaneye yatırılabilir. Sonrasını düşünmek bile istemiyorum. Ya ölen bunca kurban ve aileleri. Lanet olası kadın. Deli? Ne delisi? Kadın hepimizden akıllı ve kurnaz ama bunu gel de anlat. Zhan, durumu hemen ekibe bildirmeliyiz. Jian amca başka bir yol arayabilir bu bilgiler ışığında. Yalnız bunu düşünüp araştırman çok iyi oldu. Onu yakalayıp, mahkemeye çıkardığımızda öğrenseydik, işte asıl o zaman bitmiştik. Belki şimdi nasıl bir yol izleyeceğimizi belirleyebiliriz."
"Jian amca, sizlerle hemen konuşmam gerekiyor, herkesi toplayın lütfen onlar da duysun."
"Zhan, çok acil olmalı, gecenin ilerleyen saatlerinde hiç aramazdın sen. Bekle biraz, herkese haber verdik."
"Evet amca çok önemli bu bilgi. Tüm çabalarımız bir anda yok olabilir, belki de siz bir çıkar yol bulabilirsiniz."
"Tamam Zhan, herkes burada, Haikuan'da dahil."
"Haikuan mı? Ahh anladım, sanırım. Neyse biz konumuza odaklanalım dinleyin şimdi."
Zhan, profil incelemesinden, nasıl şüphe duyduğundan söz ederek, Yubin'in annesi ile yaptığı görüşmeyi ve sonucu anlattı. Herkes bir an donmuştu. Lu Jian bile, bir süre sessiz kaldı.
"Efendim, lütfen bir çıkar yol olduğunu söyleyin bize, yoksa tüm yaptıklarımız boşa mı gidecek? Onca kurban, aileleri, onlara ne cevap vereceğiz?"
"Zhan, öncelikle bunu bulmuş olman, hatta şu anda ortaya çıkarmış olman bizim için büyük bir avantaj. Dediğimiz gibi bu kadın kurnaz, mutlaka varsayımları hesaplamıştır. Yakalanacağını hiç düşünmese bile, belki ihtimali üstünde, mutlaka kafa yormuştur. Prosedürleri, kanunları çok iyi bildiğini de düşünürsek, durum gerçekten vahim görünüyor. Ama içiniz rahat olsun. Artık bunu bildiğimize göre biz de yeni bir plan yapacağız. Operasyonda hiç bir değişiklik yok, planımız aynen devam etsin. Yakalayıp itiraf ettirelim yeter, gerisini bana bırakın. Ah bir şey daha yakalanır da itiraf ederse sakın bu konuyu açmayın. Onun planını bilmediğimizi zannederek kolay bir itiraf bile yapabilir. Aslında bunu bilmemiz bizim için daha da avantajlı oluyor şu anda."
"Anladım evet, siz anlatınca bu çok mantıklı geldi. Ama önemli olan mahkeme de sergileyeceği tavır. Hakimin sağlık raporu istemesi. Bu cinayetleri işleyenin kendisi olmadığını savunması gibi bir sürü detay var. Bunun için endişe duyuyorum."
"Zhan, eğer sen bunu bulmasaydın, işimiz zor olabilirdi gerçekten. Ama şu an biz öndeyiz. Sen, sizler, hiç endişe etmeyin. Bize gereken kanıt ve itiraf. Mahkeme bizim elimizde. Tabi farklı yöntemlerimiz de var. İş o raddeye gelirse, onun bu kadar kolay sıyrılmasına asla izin vermeyiz. Onu kaçınılmaz bir son bekliyor. Yakaladığımız zaman size daha fazla ayrıntı vereceğim. Şimdilik bu kadar. Ben gerekli işlemleri yapmak için bu geceden çalışmaya başlıyorum. Siz artık yatın ve yarına hazır olun. Yarın tamamen sana kendini teslim etmiş bir Andy Yang görmeliyiz. Yarından sonra, büyük gün."
Zhan'ın ve diğerlerinin üstünden büyük bir yük kalkmış gibi oldu.
"Lu Jian cidden efsane, adam anında sorunların çözümünü buldu."
"Xuan, bunca yıldır hala aktif görevde. Bu bile onun ne kadar mükemmel olduğunu gösteriyor. Zekasına hayranım."
"Yalnız Zhan, o da sana hayran, şu andaki sorunu erken keşfetmiş olman, araştırman, adamı mest etti diyeyim yani."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My ghost partner ~ Hayalet Partnerim YİZHAN
FanfictionKimsin sen? Veya kimsiniz? Neden benim çevremde ölüm var? Ve neden sadece erkekler? Yibo'ma ne yaptın? Çevremde gelişen garip olaylar ne?