Gecenin ilerleyen saatlerinde, Raba hariç herkes toplanmıştı. Günü nasıl geçirdiler, nereleri gezdiler, sohbet iyice koyulaşmıştı.
"Sanırım Raba'mız, bu kez savaşı kazandı, büyük ihtimal şimdi barışmanın keyfini sürüyorlardır."
Kıkırdayan Jiyang'a baktılar, kafaları karıştı, ne savaşı, ne barışı, ne diyordu. Jiyang onların şaşkınlığını anladı.
"Off çocuklar, Raba kimle buluştu?"
"Haikuan.."
"Eh işte aynen bu. Geçmişin savaşı, geleceğin barışı bitmiştir, barış sonrası anlaşma imzalıyorlardır şimdi."
Sonunda herkes anlamıştı. Tabi ya, hepsinin dileği bu yönde değil miydi zaten?
"Eh aramızda ki bekar sayısı giderek azalıyor, darısı sizlere çocuklar."
"Onu bilmem Jiyang, şimdilik halimden memnunum. Kimbilir bir gün bende sizler gibi diğer yarımı bulur muyum? Bulunca devam edebilir miyim? Gelecek çok belirsiz."
"Jack, hepiniz henüz gençsiniz, bir gün olabilir, inancını kaybetme. Aşk çok garip bir şey, hele diğer yarını bulursan inan bana kafandaki tüm sorular ve sorunlar yok oluyor."
"Kuan ve Raba biraz geç çözdü sanırım bu sorunları."
"Kuzen, önemli olan sorunları çözebilmektir. Dediğin gibi bazen sevgi sorgulanır, uzaklaştırır, yanlışlar yaptırır. Ama siz birbirinizin kaderi iseniz, bunu mutlaka çözersiniz ve mutluluğu yakalarsınız. Karamsarlık sana yakışmıyor, umudunu asla kaybetme. Bizim kavuşmamıza bak, azımsanacak bir rakam değil. İlk tanışıp, aşık olduğumuzdan bu yana, altı yıl geçti bile. Ne olursa olsun birbirimize giden yolu bulduk, kader bize yardım etti."
"Tamam, bu saatte fazla ağır konulara daldık, Jack ben alt kata inip monitörleri kontrol edeceğim, gelecek misin sen de?"
"Ah Darren, şu an parmağımı kıpırdatmak istemiyorum. Sen bak, bir şey olduğunu sanmıyorum."
Darren, karargaha inip monitörlere baktığı, anında yukarıya fırladı.
"Hepinizin, hemen gelmesi gerekiyor, çabuk."
Büyük bir telaşla aşağı indiler, ekrandaki yazı, hepsini şok etmişti. Jack kahkahalarla gülmeye başladı. Darren de ona eşlik ediyordu.
"Jack, Darren delirdiniz mi? Hacklenmişiz, tüm bilgilerimiz şu an caninin elinde. Artık peşinde olduğumuzu biliyor, bittik biz, bittik."
"Xuan, ekranda ne yazıyor. Virüs girişi değil mi? Peki bizim bunu düşünemeyeceğimizi mi sanıyordunuz? Şu an abartı olmasın ama dünyanın en iyi hackerları biziz. Birinin bizim bilgilerimizi hacklemesi için bizden bin kat iyi olması gerekir.."
"Ee, ne demek istiyorsun? Açıkça anlatsan da ne olduğunu anlasak."
"Öncelikle, bu bilgisayarlarda hiç bir bilgi bırakmıyoruz, Darren, Raba ve ben, tüm verileri kayıtlayıp, disketlere aktarıyoruz, disketleri de ayrı bir yere alıyoruz. Tüm bilgisayar sistemini tamamen temizliyoruz. Ayrıca kötü yazılımlara karşı üçlü koruma kullanıyoruz. Birini serbest bırakıyoruz hep. Cani bunu kesin deneyecektir diye. İçeri girdiğini düşünüp, sevinmiştir kesin. Tüm verileri aldığını sanıp bilgileri açtığında aynen şu yazı çıkıyor; sayın seri katil, biraz daha uğraşırsan başarılı olabilirsin, moralini bozma, biz seni yakalayınca, kesin herşeyi öğreneceksin, acele etme bu kadar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My ghost partner ~ Hayalet Partnerim YİZHAN
FanfictionKimsin sen? Veya kimsiniz? Neden benim çevremde ölüm var? Ve neden sadece erkekler? Yibo'ma ne yaptın? Çevremde gelişen garip olaylar ne?