11

47 8 5
                                    

    

     Doktor kıyafeti giymiş birisi Yibo'nun odasına girdi.

     "Bingo, buldum seni Yibo, artık kurtulamazsın benden."

                    ¬¬¬¬¬¬

     Xui, Jia, meng ve usta telaşa kapılmıştı. Bu her kimse fısıltıyla konuşuyordu, yüzündeki maske hem kimliğini, hem sesini gizliyordu. Başında ise bir bone vardı ameliyattan çıkmış gibiydi. Tek fazlalık üstünde ona epey bol gelen beyaz doktor kıyafeti idi. Niyetinin iyi olmadığı belliydi. Usta ve Xiu birbirlerine bakıp harekete geçtiler. Odanın ısısı birden düşmüştü. Yatağa yaklaşmak için harekete geçen kişinin önüne koltuğu çektiler, makineler deli gibi çalışarak ses çıkarıyordu. Çekmeceler açılıp kapanarak gürültüyü çoğaltıyordu. Katil şaşırmıştı, onu yakalamak için sistem kurduklarını düşündü kaçmalıydı. Katil telaşla çıkarken hayaletler derin bir oh çekti. Yibo'yu kurtarmışlardı. Ama onu nasıl bulmuştu katil. Katil olduğundan emindiler, odaya girip Yibo'ya yaklaşırken yine ıslık çalmaya başlamıştı ve bir ayağı aksıyordu. Yibo yine hayaletlerin yanındaydı, katilin girişi ile kalkmıştı.

     "Yibo, Xiu hemen o kişiyi bulun etrafa bakın, koşun."

     Yibo ve Xiu elleri boş dönmüşlerdi. Odaya giren kimse çoktan kalabalığa karışmıştı, aksayan birisi de yoktu.

     "Kaçırdık usta, iyi ki yanımdaydınız."

     "Ah, Yibo sen de tam zamanında uyandın. Hayalet olmak, hoşuna gitti sanırım."

     "Ustaa, neler olduğunu anlayamadım ki, birden bedenimde olduğumu anladım. Az önce Zhan'ın yanındaydım. Sonra yine onun yalvarışlarını duydum, çok üzülüyordum. Bedenimden çıkmak istedim çıkamadım. Bana ne oldu?"

     "Yibo bir kalp spazmı geçirdin, kalbin kısa bir süre durdu, biz de korktuk. Ama sen geri geldin, ruhun zayıfladığı için çıkamadın. Ama bu nasıl oldu? Katil seni nasıl buldu?"

     "Bunu ancak Zhan söyleyebilir bize usta, heyy gelenler var Yibo dikkat et."

     "Jia sen de bazen hayalet olduğumuzu unutuyorsun sanırım."

     "Veda etmeye hazırsın Yibo, Zhan çok üzgün, ona döneceğini söyle de dedektif rahatlasın."

     "Hemşire Meng, size ayrıca teşekkür ediyorum ilk bakımımda çok İlgilendiniz benimle. Bu katil yüzünden hayata veda ettiniz çok üzgünüm."

     "Yibo, artık üzülme suçlu olan o psikopat katil. Onu yakalamanız bizim için en iyi armağan olacak, dikkatli olun."

     "Artık zamanın doluyor Yibo, uyanacaksın. Bu kısa bir buluşma. Bizimle de vedalaşmış oluyorsun. Bundan sonra kendine çok dikkat et. "

     "Usta Delun size çok şey borçluyum, minnettarım. Zhan'ın sayesinde sizleri asla unutmayacak, daima dua edeceğim. Jia, Xiu, Meng yardımlarınız için tekrar çok teşekkür ediyorum umarım sizler de huzura erersiniz. Kimbilir belki başka bir hayatta yollarımız yine kesişir."
   

     Duygusal bir vedalaşmaydı, Yibo ne kadar zamanı kaldığını bilmiyordu, hayalet olarak. O Zhan'a da veda edecekti ama gerçekte yeni bir hayata başlayacaktı.

     İlk gelenler hemşirelerdi, odanın haline şaşkınlıkla bakıyorlardı. Kapı açılıp ellerinde silahlı adamları gören iki hemşire korkuyla bağırmaya başladı.

     "Sakin olun biz polisiz, korkmayın. Ne olmuş burada böyle?"

     "Bizde bilmiyoruz, kapı açıktı içeriyi görünce biz de şok olduk."

My ghost partner ~ Hayalet Partnerim YİZHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin