"Zhan, adını değiştirmiş olabilir mi?"
"Sanmıyorum, kayıtlarda hala o isimde çıkıyor. Çevresi farklı bir isimle tanıyor olsa bile, elimizde resmi var. Son hali mi bilmiyoruz ama kimlikteki resim bize yeter. Şimdi Cheng, bu bizim birimimizi çok iyi tanıyordur. Peşine hiç tanıyamayacağı iki kişi tayin etmeliyiz. Önce gerçekten bu adreste mi hala onu tesbit edelim. Bunun için ufak bir oyun sergileyeceğiz. Raba senden yardım almalıyız bu konuda, çok güvendiğin bir arkadaşın var mı Çin'de?"
"Var Zhan, uzak bir kuzenim burda yaşıyor. Ben istediğim an, her şeyi yapar, Biraz da maceraperesttir, yani onu aradığım anda tamamdır."
"Okey, bu cepte, peki peşine takılacak iki kişi kim olmalı, Cheng, hangi karakoldan yardım alabiliriz bu konuda?"
"Zhan, bir saniye, benim farklı bir fikrim var. Hiç bir karakolu işe bulaştırmadan *MMS* den yardım almalıyız artık. Bu cani uluslararası, cinayetlerin şüphelisi. Onu en iyi takip edenler de, ancak ajanlar olabilir. Benim bir tanıdığım var o birimde. Ona danışalım bize kesinlikle yardımcı olacaktır."
"Jack, çok iyi düşündün çok haklısın artık onlardan destek alma zamanı. Ama kesin bir kanıt yok elimizde, sadece bu bilgilerle bize yardım ederler mi?"
"Yuchen, bu konuda endişen olmasın, onlar yardım etmezse bile, tanıdığım kişi kesinlikle güvenilir bir kaç kişi verecektir bize."
"Bu tanıdığın epey sözü geçen birisi olmalı. Nasıl bir yetkiye sahip?"
"Haaha, güvenmiyorsunuz sanırım, ben eskisi gibi havai değilim, çok sağlam bağlantılar kurdum. Boş durmadım yani. Hatta bu tanıdığım, beni MMS'ye çok istedi ama ben, ajanlık bana göre değil diye kabul etmedim. Aslında benim değil, babamın çok yakın bir dostu. Ben ona amca diyorum aramızda, kendisi teşkilat başkanlarından birisi. Adını duyduğunuzda siz de tanıyacaksınız. Bu kişinin adı Lu Jian Min. "
"Ha siktir, ciddi misin sen? Tanrım bu adam efsanedir. Eğer bu işte bize yardım edecek bir kişi varsa o da Lu Jian Min'dir. Çabuk ara Jack çabuk, bir saniye bile bekleme. Raba şimdilik senin kuzenini, beklemeye alalım. Eğer Jack gereken desteği alırsa işlerimiz çok daha kolay olacaktır."
Jack, Jian amcası ile konuşmak için yukarı çıkmıştı.
"Akademiden mezun olunca ne yaptı acaba, üç ay burada olduğunu düşünüyoruz, demek ki yanına gelmek için mutlaka bir şeyler yaptı. İngiltere'de tanıdıkları filan var ise, onları bulması gerekmiş olabilir. Ama doktor, hemen arkanda imiş. Bir ay sonra uyuşturuculu cinayetler, başlamıştı İngiltere'de."
"Onu yakaladığımız zaman öğreneceğiz neler yapmış. Yalnız şuna eminim, bu kadın kendini çok iyi yetiştirmiş, her şeyi ince detayına kadar planlamış. Doktor da, onunla aynı çizgide diye onu rahat bıraktı sanırım, belki de konuşmuşlardır. Hackerlık, maske yapımı filan resmen ajan gibi çalışmış. Belki de bir süre ajan olarak çalışmış bile olabilir. Aman Tanrım, Jack konuşuyor mu hala, hemen yanına gitmeliyim."
Zhan acele ile Jack'in yanına koştu.
"Jack üzgünüm, sizi bölmek zorunda kaldım, bay Lu'ya bir resim göndersek onu tanıyabilir mi? Bir düşüncem var, sorar mısın?"
"Jian amca duydun sanırım konuşmaları, sana hemen bir resim atıyorum bakar mısın?"
Herkes gerilmişti, Zhan'ın düşünceleri doğru olabilir miydi? Jack konuşmayı dışarı aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My ghost partner ~ Hayalet Partnerim YİZHAN
FanfictionKimsin sen? Veya kimsiniz? Neden benim çevremde ölüm var? Ve neden sadece erkekler? Yibo'ma ne yaptın? Çevremde gelişen garip olaylar ne?