19

47 8 14
                                    

    

       "Zhan günaydın, hazır mısın?"

     "Günaydın Jack, günaydın millet. Yibo'm sana ayrı ve özel günaydın."

     "Bakıyorum keyfin yerinde. Dinle şimdi, iki günlük yokluğunda biri, kedi gibi peşindeydi. Büro ve evin etrafına bir kaç kez geldi. Vee şu anda da evin biraz ilerisinde pusuya yatmış, çıkacak mısın diye bekliyor. Kendi arabanla mı çıkarsın, taksi gönderelim mi?"

     "Taksi gönderin, böylesi daha iyi olur. Takip etmesi için fırsat yaratılır. Ben kullanırsam dalar, hızlı sürerim filan. Beni kaybetmemeli."

     "Tamam Zhan, on dakikaya çıkabilirsin dikkatli ol. Herkes sana dualarını yolluyor Yibo da seni öpüyormuş."

     "Heey, ne zaman söyledim ben bunu? Jack, sen bittin oğlum."

     "Yibo'm bende seni öpüyorum, seni seviyorum, yakında yanında olacağım."

     "Zhan, Tanrı seninle olsun, seni çok seviyorum, başarılar."

     "Hehee, ikinci Jiyang'ımız oldu galiba. Kumrum rakibin var."

     "Kırk fırın ekmek yese, üçte birim bile olamaz, kıçım bile, ondan daha komik."

     "Hah, bu kez kesin Jiyang'dan yanayım. Kimse onun yerini alamaz, onun kadar meraklı olamaz, komik hiç olamaz. Jiyang'ımız bir tanedir."

     "Zhan, ağzından bal damlıyor. Korktum bir an. Bal yapan arının, kıçında iğnesi var da."

     "Jiang işte budur. Adamım yaa. Yine buldu, koydu, gol oldu. Merak etme, ben iğnemi kime batıracağımı biliyorum. Sen hiiiç endişelenme."

     "Bu kadar şamata yetse olur mu? Zhan taksi geldi, seni bekliyor."

     "Teşekkürler Yubin komutanım, hemen çıkıyorum."

     "Ah bu deli çocuk, avına yaklaştıkça, keyfi yerine geliyor. Hadi beyler ekran başına aşağı iniyoruz. Oyun başlıyor."

   Hayaletler ~ 4 gün önce

     "Usta, artık az kaldı, yakında ayrılacağız. Bir yanım seviniyor öbür yanım çok üzgün. Hepinize çok alışmıştım."

     "Ben, aranızda çok yeniyim ama ben de sizlere çok alıştım."

     "Meng, kesinlikle sen de, yıllardır bizimle gibisin. Xiu, yaramaz çocuk. Dünyada kalamazsın biliyorsun. Yeniden iyi bir hayata doğmalısın. Ben de sizlere alıştım, hele Jia Jia. Benimle uzun yıllar kalan ilk yoldaşımdı. Ama dediğim gibi hepiniz yeni bir hayata doğmak için gitmelisiniz. Benim görev sürem de, yakında dolacak, nihayet ben de yeniden doğma hakkını elde ettim. Kim bilir belki yeni hayatlarımızda karşılaşırız yine. Hatırlamasak bile o tanıdık his bizi birbirimize yakınlaştırabilir. Çocuklar sona yaklaşıyoruz. Epeydir sadece Zhan ve Yibo'nun peşinde olduk. Şimdi şu kadını takip etmeliyiz."

     "Usta her hangi bir bilgi alırsak bunu Yibo'ya nasıl ileteceğiz? Ya da iletebilecek miyiz?"

     "Jia, kuralları biliyorsun, asla insan dünyasına, müdahale etmemeliyiz. Bu kuralı iki kere çiğnedim zaten üçüncü de yeniden doğum hakkımı kaybedebilirim. Umalım ki acil bir durum olmasın. O zaman ne yapacağımı ben de kestiremiyorum. Çünkü o cani yakalanmazsa sizler de dünyada boş dolaşan hayaletler olacaksınız. Zaman içinde kindar ruhlara dönüşecek ve kaybolacaksınız. Yani sizlerin doğum hakkı elinizden gidebilir. Her şey bu operasyona bağlı. Ben yine yukarı ile görüşmeye gideceğim. Yardımımıza ihtiyaç duyulması halinde müdahale için izin isteyeceğim. Umarım anlayışla karşılarlar. Meng, sen yeni merkeze git. Jia, sen Zhan'ı, Xiu sen de caniyi takip et. Şimdi herkes görev başına."

My ghost partner ~ Hayalet Partnerim YİZHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin