18

51 9 4
                                    

    

     Lu Jian, ekibi ile birlikte Pekin'den Şanghay'a gelmiş, Zhan'ın evinde buluşmuşlardı. Hepsi bu efsane ile tanışmanın mutluluğu içindeydi. Cinayet masası ekibi de orada hazırdı. Lu Jian, onlarla konuşacaktı operasyon öncesi. Operasyon dedikleri de, küçük bir izleme cihazının deri altına yerleştirilmesiydi.

     "Çocuklar, sizin gibi pırıl pırıl, çalışkan ve zeki gençlerle tanıştığım için çok mutluyum. Biz Jack ve ailesi ile yıllardır tanışırız ama bu bağımızdan çok kişinin haberi yoktur. Konumuza dönersek. Artık bu evde kalmanız çok sakıncalı. Sizi gizli bir yere nakledeceğiz. Zhan burada kalmak zorunda, tabi Yubin, Xuan ve Jiyang'da, buna dahil. Andy Yang'ın şüphesini asla çekmemeliyiz. Biz Haikuan ve amirler ile konuştuk yarın bir duyuru yapacak, tüm cinayet masası ekibinin dağıtıldığını açıklayacaklar."

     "Ama, bu, bu bizi kötü gösterecek, görevlerimizi yapamadık anlamına gelecek halkın gözünde. Tüm itibarımız yerle bir olacak."

     "Cheng'di değil mi? Hımm şimdi hayatlarınızın tehlikede olması, itibarınızdan daha mı önemsiz? Ayrıca açıklamamı bitirmemi beklerseniz, anlayacaksınız. Bu sadece yüzeyde görünen olacak, hepiniz tatile gönderiliyorsunuz. Jack, Darren ve Dilraba dahil. Bununla ilgili, basın güya sızdırma haber gibi yayın yapacak. Sizlerin havaalanı görüntüleriniz de yayınlanacak. Jiyang, Xuan ve Yubin, büroda Zhan ile kalacak. Ama sanki dünyaları yıkılmış gibi bir oyun sergileyecekler. Yibo, sana gelince, aniden kaybolacaksın ortadan. Herkes başarısızlığa dayanamayıp, kaçtığını düşünecek. Uçakla gidenler, bir sonraki hava alanında ekibimizle buluşup, buraya geri döneceksiniz. Helikopterimiz sizi gizli bölgeye getirecek, tüm operasyonu oradan yürütmeye devam edeceksiniz. Biraz sabretmeniz gerekecek. İki hafta içinde tüm olayı toplayıp bitireceğiz. Ayrıca en son kullandığı ev, gizli yerlerini arama operasyonları tamamen size bırakılacak Cheng. O gün mutlaka kanıtları bulmalısın. Yoksa yaptığımız herşey ters teper ve hiç bir şeyi düzeltme imkanımız kalmaz. Zhan'ın neler yaptığını, an be an izleyeceksiniz bu merkezden. Andy Yang, bizim metodlarımızı biliyor ama son iki yılda olan gelişmelerden habersiz. Deri altına izleme cihazı yerleştirmek gibi. Görüntüler için de lens kullanacağız. Her şeyi onun gözünden izleyip kayıt altına alacağız. Aklınıza takılan sorular olursa, istediğiniz zaman sorabilirsiniz. Bu operasyon bitene kadar ben de sizinle merkezde olacağım."

     "Neden aniden bu şekilde harekata gerek duydunuz efendim? Sanırım bunu tetikleyen bir olay gelişti."

     "Hımm, bu ekip gerçekten zehir gibi. Evet, dün takip ekibimiz bize bir bilgi geçti. Tıpkı hepinizin şüphelendiği gibi kadın size bomba göndermeye hazırlanıyor. Sanırım yeraltı dünyasını iyi tanıyor, onlardan hazırlanmış bomba aldı. Buna karar verince hazırlattığını düşünüyoruz. Bizim bu bilgiyi, nasıl aldığımızı bildiğinizi düşünüyorum. Üç bomba aldığı bilgisi akşam saatlerinde ulaştı bana. O nedenle, acilen bu kararları aldık. Tüm emniyet birimleri ile konferans görüşmesi sonucunda, ben de buraya gelmeye karar verdim. Desteğe ve morale ihtiyacınız olduğunu biliyoruz, yanınızdayız, merak etmeyin."

     "Üç bomba öyle mi? Biri buraya, biri kesin karakola, diğeri nereye? Sanırım büroya yanılıyor muyum?"

     "İsabetli tahmin. Sanırım bir şekilde Zhan'ı uzaklaştırıp, hepinizden bir anda kurtulmayı planlıyor. Zhan, yalnız kalacak, acı çekecek. O da burada devreye girecek. Teselli etme bahanesi ile ona yaklaşacak. Bu nedenle alındı kararlar. Hiç birinizi tehlikeye atamayız."

     "Ne kadar zamanımız var bu duyurular başlamadan önce? Ve bu bombaları şu an nereye sakladı? Eğer bunu bulursak, yasadışı eylem de suçlarına eklenebilir."

My ghost partner ~ Hayalet Partnerim YİZHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin