FİNAL
"Zhan, hani hayalet halimi anlatacaktın, aradan bir ay geçti, ben hala merak ediyorum."
"Anlatacağım aşkım, anlatacağım sevgilim ama şu an düğün hazırlıklarımız var. Şu telaşı atlatalım, söz anlatacağım. Şimdi şu tatilin tadını çıkaralım. Üç gün sonra evleniyoruz. Tanrım, heyecandan ölecek gibiyim."
"Sanki biz ne yapıyorsak? Her şeyi ailelerimiz hazırladı zaten. Damatlıklarımız da tamam. Ee geriye rahibin karşısına çıkmak kaldı. Sen niye telaşlısın?"
"Sana inanmıyorum, nasıl böyle sakinsin? Ben bir terslik çıkacak diye korkudan titriyorum. Herkes yarın burada olacak değil mi? Aaahh hayııır unuttum işte. Bugün geliyorlardı. Havaalanına gitmemiz gerekiyor. Otel de ayarlandı, eminiz bundan."
"Zhan, sakin olur musun? Her şey kontrol altında. Üç saatimiz var havaalanına gitmemiz için. Oteller tamam, hiç bir aksilik yok."
"Hımm, iyi ki varsın aşkım. Bana kalsa panikten kaç kere bayılırdım acaba?"
"Bayılırsan seni ayıltacak yöntemlerim var aşkım. Düşmene izin veririm kucağım olursa. Daha çok zamanımız var biraz daha yatalım mı sevgilim?"
"Başka fikrin mi var yoksa Yibo?"
"Olabilir, sen olur dersen."
"Sana hayır diyebileceğimi hiç sanmıyorum. Sana doyamıyorum, önümüzdeki uzun yıllar boyunca doyabileceğimi de sanmıyorum."
"Zhan, sen mi azgınsın, ben mi çözemiyorum? Birbirimizden aşağı kalmıyoruz hiç."
"Çok zaman kaybettik bebeğim, doğaldır böyle olmamız. Şimdi arayı kapatmalıyız..."
Yibo dudaklarıyla susturmuştu Zhan'ı. Yeni bir aşk ateşi ile odanın ısısını arttırmaya devam ettiler.
¬¬¬¬¬¬
"Heyy çocuklar burdayız. Hoş geldiniz."
Bir aydır görüşmeyen ekip yine bir araya gelmişti. Yedi kişilik topluluk taksilere binip otele doğru yola çıktılar.
"Yibo, Haikuan ile Raba nerede?"
"Avustralya turundalar Darren. Ön balayı yapıyorlar sayemizde. Güya bize yardım edeceklerdi."
"Hahaaa, yardım mı size mi? Siz yataktan çıkabiliyor musunuz? Ne zaman arasam teyzem uyuyorlar diyor."
"Fazla meraklısınız Jack? Aiyoo, yokluğumuzda dedikodumuzu yapıyorlar, gördün mü Yibo?"
Ekip eşyalarını odalarına bırakıp, çiftliğe geldiler. Yibo'nun ailesi buradaki hayatı çok sevdikleri için yan çiftliği alıp oraya yerleşmişti. Zhan ve Yibo düğün ve balayı sonrası Çin'e geri dönecekti. Zhan planlarını harekete geçirmişti bile. Dediği gibi yan tarafındaki evi aldı. Jack, Darren ve Yubin'in orada yaşaması için işlem tamamlanmıştı. Xuan ve Jiyang da dairelerin satıp, aynı mahalleye yerleştiler. Sırada evlenecek üç çift vardı.
Andy Yang ve cinayetleri neredeyse unutulmaya başlamıştı. Lu Jia'nın dediği gibi mahkemeden idam kararı çıkmış, infazı o akşam yapılmıştı. Lu Jian bu konuda acımasız olmaya karar verip, kararını da uygulamıştı. Dünyadan bir cani eksildi, sırada diğer caniler vardı. Ekip kararlıydı, hiç bir suçu, cezasız bırakmayacaklardı. Dünyayı olmasa bile çevrelerini temizlemeye söz verdiler. Güzel bir örnek vardı;* Herkes kendi kapısının önünü süpürse, çevrede pislik olmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My ghost partner ~ Hayalet Partnerim YİZHAN
FanficKimsin sen? Veya kimsiniz? Neden benim çevremde ölüm var? Ve neden sadece erkekler? Yibo'ma ne yaptın? Çevremde gelişen garip olaylar ne?