Keyifli okumalar dilerim.
Medya:Bartın/Kırmızı Cadde01.12.2020
Bölüm 11:Bunu Yapamam
.Özden Özcan.
Sabah yüzümde ki mutluluk ile kalktığımda pazartesi olduğu aklıma geldiği gibi ofladım. Pazartesi sendromu.
Çalan alarmı kapatıp ayağa kalktım. Odamdan çıktığımda Acun ile karşılaştım. Acun'la keskin bakışlarımız karşılaştığında gözlerimi kısmıştım bile. İkimizde aynı anda hareket edip banyoya koştuğumuz da tabiki de ilk giren o oldu.
"Of Acun yaa."
"Arkamdan söylenme kız." diye geri bağırmıştı bana.
Bende el mecbur mutfağa gidip çayı koydum. Odama geri gelip kendime kombin seçtim. Daha giyinmeden Acun seslenmişti.
"Özden çıktım, gel."
Banyoya girip rutin işlerimi halletmiştim. Tekrar odama geçip hazırladığım kombini giyindim. Gömleğim biraz açık kaldığında elimle çekiştirip önümü biraz daha örttüm.
Kolyemi ve bir kaç tane yüzük takıp kombinimi tamamladım. Siyah çantama gerekli olanları koyup odadan çıktım.
Mutfağa girdiğimde Acun masaya kahvaltılıkları çıkarıyordu."İlayda akşam nöbette mi?"
"Evet, uyuyor hala."
"Uyusun uyusun."
Kahvaltımızı yapıp evden çıkmıştık. Hastanenin otoparkına arabayı çektiğimde Acun bana dönmüştü.
"Akşam beni bekleme."
"Neden?" çantamı koluma taktığımda arabadan inmiştik. Kapıyı kilitleyip yanına geldiğimde konuştu.
"Arkadaşlar ile yemeğe gideceğiz."
"Hm iyi öyleyse."
"Yüzün düştü hayırdır?"
"Sende, İlayda'da arkadaşlarınız ile yemeğe çıkıyorsunuz... Benim hastanede ki arkadaşlarımın çoğu evli." deyip göz devirdim.
"Üzülme kız seni de götürürüm." ona bakıp gülümsediğim de konuşmuştu.
"Sende geçen Sergen'le çıktın ya."
"Acun kalabalık bir kız arkadaş yemeğinden bahsediyorum."
"Anladıım." dediği sırada hastaneye giriş yapmıştık. Yanağımdan öpüp geri çekildi.
"Büyük bir arkadaş grubu olamam ama seni daha mutlu edebilirim... Kuzen Özden hocam." dediğinde kahkaha attım.
"Seni seviyorum kuzen Acun hemşire."
İkimizde elimizi görüşürüz anlamında sallayıp başka koridora girdik. Odama girdiğimde beyaz önlüğü giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERESTİŞ
RomanceBazı zamanlar vardır... Kendine Ailene Arkadaşlarına Sevdiğin insana bile zaman ayıramazsın. Bazı zamanlar vardır...Ki o zamanlar nadirdir. Hiç tanımadığın kişi-ler hayatına girer ve tek odağın o kişi olur... Bütün hayat sistemin o kişidir. Özden bu...