.კაზინო.

632 28 1
                                    

 - მგონი უკვე წააგეთ ბატონო სუჰო!ფეხი-ფეხზე გადაიდო და ვისკი მოსვა.                                 - ახ. ჯანდაბა!  თავზე გადაისვა ხელი და კარტები გადაყარა.                                                                 - ალბათ თქვენი დღე არ არის. ამიტომ ვალის დაბრუნება მოგიწევთ! სერიოზულად გადახედა მის წინ მჯდომს.                                                                                                                                           - კიდევ ერთხელ! კიდევ ვცადოთ!. ფარხმალს არ ყრიდა და ისევ აგრძელებდა, თამაშს.       - ჩამოსასვლელად არაფერი დაგრჩა. და რას აპირებ?. ეშმაკურად ჩაიცინა.                                     - ჩემ დას ჩამოვდივარ!. როცა ეს გაიგეს ყველა გაოცდა. ნუთუ ძმას შეუძლია ამის გაკეთება? ალბათ კი რადგან სუჰო, მის დას ჩამოვიდა კაზინოში.                                                         - იცოდე თუ წააგებ შენს დას ვეღარ ნახავ!. კაზინოს უფროსი გაოცებული იყო. მაგრამ თან ძალიან გახარებული, რადგან ახალი მონა ეყოლებოდა მისი მოთხოვნილებების საკასმაყოფლებლად.                                                                                                                                                         - თამაში გავაგრძელოთ!. ისეთი მონდომებული იყო ეგონა მოიგებდა, მაგრამ ბედი ცუდად შემოუტრიალდა. მისი და კაზინოში წააგო. კარტის თამაშის გამო მან მისი და გაწირა. და როცა გაიაზრა რა მოხდა ხვეწნა, დაიწყო.                                                                                     - ა..არა.. არა გთხოვთ... დას ნუ წამართმევთ... მის გარდა არაინ მყავს, გთხოვთ.... ის ხომ ჩემი დაა.... გებუდარებით. მუხლებში ჩაუვარდა კაზინოს მმართველს, მაგრამ ამან არ გაჭრა.                                                                                                                                                                                           - გ..გთხოვთ ბატონო ნამჯუნ... გთხოვთ... ვეცდები როგორმე ვალი დაგიბრუნოთ. უბრალოდ დას ნუ წამართმევთ.... ძლიერად ტიროდა მაგრამ ნამჯუნს, ეს ყველაფერი ფეხებზე ეკიდა. რადგან მან თქვა რომ დას ვეღარ ნახავდა ეს ასე იქნებოდა.                                  - სასაცილოა. მაგაზე მანამ უნდა გეფიქრა სანამ შენს დას დადებდი ფსონად! ფეხი ძლიერად კრა და თავიდან, მოიშორა. მერე კი ნამჯუნის ბრძანებით ფეხზე წამოაყენეს.       - ეხლა კი მასზე მომიყევი! რა ქვია, რამდენი წლისაა, რა მოსწონს და რა არა!.                               - ჯანდაბა შენს თავს სუჰო! მისთვის ჩაილაპარაკა, და ნამჯუნს დაემორჩილა. - ბორა ქვია. 19 წლისაა. ბიბლიოთეკაში დადის ხშირად. ცხოველები უყვარს. და საშინლად უხეშია.        - ჰმმ.. კარგი. ეხლა დაურეკე და უთხარი რომ აქ მოვიდეს! მინდა ახლავე წავიყვანო!. სუჰო ძალიან ნანობდა მის საქციელს. მაგრამ რა უნდა ექნა დაურეკა მის დას და ცდილობდა, ნერვიულობა არ შეემჩნია.

მონაWhere stories live. Discover now