Part 13

224 19 1
                                    

- მაპატიე... მითხრა მან.

- რა?... რა გაპატიო? ჩემი აფერისტობა რა ვთვი. სახეზე გადამისვა ხელი, და ისევ მაკოცა. - ა..ააა... კარგი დაივიწყე.

- რა? არ მიბრაზდები? გაიკვირვა. მე კი ისე უნდა მოვქცეულიყავი, თითქოს თან მწყინდა თან არა.

- ისე რომ ვთქვათ!... ამის პატიება ძნელია! თავი გავაქნიე. - ცოტა ისეთი ამბავია.... უცებ კი ხელში ამიყვანა.

- რა უნდა გავაკეთო რომ, შემოგირიგო? თმაში შევუცურე ხელი.

- არამგონია გამოგივიდეს! ჩავიცინე.

- ნუთუ?! ძლირ ჩამიხუტა და ქვევით, ჩამიყვანა. მერე კი მდივანზე ჩამოვჯექით.

- დღეს კლუბის გახსნაა. და მინდა ჩემთან, ერთად წამოხვიდე. მე კი მარცხნივ გავატრიალე, თავი და ტელეფონს თვალი ჩავუკარი.

** წინა დღე გეგმის შედგენა**

- ტელეფონთან პატარა კამერას, დავდებთ. თუ რამე მოხდება ისეთი ან სადემე წასვლაზე, გეტყვის და თანახმა იქნები... თვალი ჩაგვიკარი. და ვეცდებით რომელიმე მოვიდეთ. ( სუჰო )

- კარგი აზრია. სახლის ტელეფონს არასდროს იყენებს. მხოლოდ ჩოი და დურო, იყენებენ ხანდახან. ( იუნი )

- კარგი. ჩემი იმედი გქონდეთ.

**ეხლანდელი დრო**

- აარვიცი წამოვალ თუ არა. ხელები კისერზე შემოვხვიე.

- ნუ მაწყენინებ. თან გავერთობით. კისერში მაკოცა

- კარგი. წამოვალ. რომელზე მივდივართ?

- საღამოს. მაგრამ ჯერ სადღაც, უნდა გავიაროთ, და მერე წავალთ კლუბში.

- კარგი მოვემზადები. ისევ ოთახში ავედი,.. მერე კი მოვემზადე და ქვევით, ჩავედი. გეგმის დასრულება და დანარჩენების წყალში, დახრჩობა ერთი იქნება. ქვევით ჩავედი და მერე ნამჯუნთან, ერთად წავედით სადღაც. ჩოი და დუროც წავიყვანეთ, საჭესთან ჩოი იჯდა. დურო კი გვერდით ეჯდა.

მონაDonde viven las historias. Descúbrelo ahora