part 14

195 15 18
                                    

- მიშ... პირზე ამაფარა ხელი, ვიღაცამ და სადღაც შემტენა. ხელებს ვიქნებდი და როცა, მისკენ მიმატრიალა ხელში ჯონგინი, შემრჩა.

- ჩუ...ჩუუ! მე ვარ. ჯონგინი... პირზე ჰქონდა ხელი აპარებული.

- მ..მმმ! მერე ხელები მომაშორა, და ძლიერად ჩამეხუტა.

- მომენატრე! ძალიან მომენატრე ბორა! ძლიერ მეხუტებოდა.

- ჯ...ჯონგინ..ნ.. ვერ ვსუნთქავ... ლამის შუაზე გადამტეხა. თან საპირფარეშოს ყველაზე, ბნელ ნაწილში ვიყავით შეყუჟულები. ( გვლიტუნიებოო )

- ვეღარ ვძლებ შენს გარეშე! მინდა სულ ჩემთან იყო... უფრო და უფრო მეხუტებოდა.

- კარგი. დაწყნარდი. მერე როგორც იქნა გამიშვა.

- აბა... როგორ ხარ? ლამაზად გამიღიმა.

- როგორც გეგმას შეეფერება ისე. თმა უკან გადავიწიე.

- ამმ... ამოიხვნეშა.

- ჯონგინ....

- გისმენ. რა საყვარლად შემომხედაა!! მე კი უცებ ტუჩებში ვაკოცე. და როცა შევხედე სიამოვნებისგან, დახუჭული ჰქონდა. მერე კი ისიც ამყვა. და როცა კოცნას მოვრჩით გამიღიმა.

 და როცა კოცნას მოვრჩით გამიღიმა

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- ბორა... მიყვარხარ. თმაში შემიცურა ხელი.

- მეც. მეც ძალიან მიყვარხარ.

- ცოტაც. ცოტაც მოითმინე და ჩემთან იქნები.

- მთელი ცხოვრება დაგიცდი. ძლიერად მომეხვია და შემდეგ გავიდა.


ავტორი pov;

ჯონგინი და ბორა ერთად იყვნენ. ბიჭები კი იქაურობას ათვალიერებდნენ, და თუ უცებ ნამჯუნი გამოჩნდებოდა, სუჰოს და ჯონგინს ყურსასმენში, ეტყოდნენ. მაგრამ ნამჯუნი და ჰოკა ბატონ ნამთან ნარკოტიკების, საქმეს აგვარებდნენ.

მონაWhere stories live. Discover now