იუნი pov
ჯონგინი ოთახში გავიდა, მე კი აივანზე ვიყავი ისევ. ბორაზე ძალიან ვნერვიულობდი, ისე რომ ლამის მეც დამჭირდა, წამლები. ამოვისუნთქე დავწყნარდი და შემდეგ, მეც გავედი, ბიჭებთან. ყველა ცუდად იყო... ჯინგინი კი სიგარეტს, აბოლებდა და ბოლთას სცემდა. მე კი იქვე ჩამოვჯექი, და ვისკის ჭიქა ავიღე.
- გეგმა როგორ მიდის? ვიკითხე მე.
- გეგმის დედაც! თქვა სუჰომ.
- გაჩუმდი! თქვა ჰოკამ. - ბორა ძალიან ძლიერია. და გეგმასაც მიჰყვებ...
- მიჰყვებოდა. თქვა ჯონგინმა. - რაც ორსულობის შესახებ, გაიგო არამგონია გეგმას, მიჰყვეს და ამის ძალა ეყოს.
- არა! ბორა იმაზე ძლიერია ვიდრე გგონიათ! (ჩანგბინი)
- ცოტახნით შეიძლება, ჩაიკეტოს მაგრამ არ დანებდება. (ჰიუჯინი)
- მისთვის ეს ამბავი, დიდი სტრესი იქნება. მაგრამ თავს არ დადებს. (კრისტოფერი)
- ჯონგინ. მინდა დაგელაპარაკო. თქვა სუჰომ და ჯონგინი, ცალკე გაიყვანა სალაპარაკოდ.
ავტორი
სუჰო და ჯონგინი, ცალკე გავიდნენ სალაპარაკოდ. და ბორაზე დაიწყეს საუბარი.
- ჯონგინ მინდა პასუხი ახლავე მითხრა...
- რა? რისი პასუხი გაინტერესებს?
- ბორა ორსულადაა. პატარას მამა კი ნამჯუნია. შენ კი ის გიყვარს. მასაც უყვარხარ... მაგრამ ვიცი ბორა როგორია. ის ამ ორსულობას დიდ, ტრაგედიად ჩათვლის. შეიძლება მან შენთვის, პატარა დათმოს...
- გაჩუმდი! როცა ეს თქვა ჯონგინმა შეაწყვეტინა. - ის არავის არ დათმობს! პატარას არ დათმობს! არავითარ შემთხვევაში! მან რომც მოინდომოს ასე მე ამის უფლებას, არ მივცემ! ამაზე კი სუჰო გამოშტერდა.
- ეს რას ნიშნავს?
- იმას რომ ბავშვს არ მოიშორებს! ბორას ბრალი არ არის. ის პატარაც ბირას ნაწილია! მე კი მათ მივიღებ. მე ეს პრობლემას არ მიქმნის.