(Selam minikagolarım uzuuun zaman sonra mükemmel bölüm geldi. Umarım siz de imkansızı özlemişsinizdir. Çünkü o sizi çok özledi😍 Fazla uzatmadan bölüme geçelim. LÜTFEN YORUM YAPMAYI UNUTMAYALIM. O kadar dikkat ettim ama hatam varsa affola😄)
Son hazırlıkların da bittiğinde telefonunu alıp ayarladığınız organizasyoncuyu aradın. Normalde olsa her şeyi ile kendin ilgilenirdin ama zamanınız kısıtlı olduğu için organizasyoncu ayarladınız. O gün planı hemencecik yapmıştınız ama diğer gün kafe ararken baya zorlanmıştınız. Sonunda şehrin baya uzağında tatlı bir kafe bulmuş ve size özel ayarlatmıştınız. Menü seçimini beraber yapsanız da diğer seçimler senin ve He Ran'ın yoğunluğu sebebiyle So Ran'a kalmıştı. Her detayı So Ran ve Sehun ayarlamıştı. Telefon bir kaç çalışın ardından açılmıştı.
(ADIN) -Alo durum ne?
JİN -Her şey yolunda efendim. Her şey hazır.
(Organizasyoncumuzun yakışıklılığı😍😍)
(ADIN) -Harika. Yarım saate orda oluruz.
JİN -Peki efendim, iyi yolculuklar.
Telefonu kapattığında kapın çaldı. Sehun yavaşça kapıyı açıp girdiğinde hayranlıkla bakıyordu.
-Bu...abla çok güzel olmuşsun.
-Sen de çok yakışıklı olmuşsun canım.
Ne kadar arkadaş ortamı olacak olsa da günün anlamına özel giyinmiştiniz. Koyu kırmızı bir elbise seçmiştin. Aslında yine He Ran'ın zoruyla almıştın. O ise kırık beyaz tatlı bir elbise seçmişti. So Ran da ablası gibi tatlı bir elbise seçmişti. Çok güzel bir akşamın heyecanı ile dolup taşıyordun. Ateş'i işten gelince garaja katmayıp bahçeye park etmiştin. Kapıyı açtığınızda Wonho da hayranlıkla seni izliyordu. Senin kapını açarken konuştu.
WONHO -Noona mükemmel görünüyorsun.
(ADIN) -Teşekkür ederim Wonho-yah, bence sen beni dinle. Biz zaten evde yok sayılırız, sen de git yılbaşını sevdiklerinle geçir ya da bize katıl.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ [Chanyeol OC]
FanfictionGururum "İmkansız" dedikçe kalbim biraz daha yaklaştı sana. Mantığım "Riskli" dedikçe "Pişman olacaksın" dedi yüreğim. - Biz olamayız. Senin için senden vaz...