21.Bölüm

150 12 9
                                    

Selam minikagolarım❤️, sonunda bölüm geldiii!📢📣 Haydi size iyi okumalar. (Hatam varsa affola)

Arabayı park ettikten sonra çantanı ve yarına yetiştirmen gereken dosyaları koltuktan aldın. Zili çalıp beklerken farklı bir ayakkabı olduğunu fark ettin. Kim olduğunu düşünürken Sehun kapıyı açtı. Hala iyileştiğine inanamıyordun. Özlemle sarıldın kardeşine. Ayrıldığında sordun.

-Misafirimiz mi var?

-Evet , görünce çok sevineceksin abla. Hadi gel.

Üstündeki ağırlıkları kenara bırakıp içeriye girdiğinde yarı mutlu yarı şaşkındın.

-Hoya!

-(Adın), nasılsın?

Sevinçle sarıldın. Daha çok arkadaşça bir sarılmaydı bu, çünkü artık duyguların değişmişti.

-İyiyim, sen nasıl geldin buraya? Yani adresi nerden buldun?

-He Ran'dan aldım. Seni... Sizi özleyince atladım geldim. İstemiyorsan gidiyim.

Şakayla gider gibi yaptığında kolundan tutup durdun.

-Hoya... !Iyi ki geldin, hoş geldin. Birden seni burada görünce şaşırdım.

So Ran mutfaktan size seslendiğinde ona itaat ettiniz.

-Hadi yemekler hazır, herkes sofraya...

Sehun'un nasıl iyileştiğini, Busan'dan döndükten sonra yaşanılanlardan, onun yaptıklarından konuşarak güzel bir akşam yemeği yediniz. So Ran ile masayı topladıktan sonra Sehun ile Hoya'nın yanına gittiniz. Aklına gelen şey ile Sehun'a bakarak konuştun.

-Sen biliyordun değil mi? O yüzden kahvaltıda soru sordun.

Sehun gülümseyerek kafa salladı.

-İlk söylemek istedim ama sonra sürpriz olsun istedim. Suga hyung ile işlerin olsaydı ona göre ayarlama yapacaktık.

-(Adın) yarın için izin alabilir misin?

Hoya'ya bakarak biraz düşündün.

-Hım... olabilir. Birazdan eve getirdiğim dosyaları bitirirsem alabilirim galiba.

-Baya yoğun çalışıyorsun galiba, anlaşılan dosyanın kapanmasına az kalmış.

-Sayılır, bunları merak ettiğin için geldiğini söyleme bana Hoya!

-Hayır tabi ki sadece merak ettim. (Adın)...

-Bu konu sadece beni ilgilendiriyor, artık bu yorumları duymaktan sıkıldım Hoya. Evet devam edeceğim ve bir kaç haftaya bu iş bitecek. Bana destek olmuyorsanız da işime karışmayın lütfen!

Bir anlık sinirle ağzına gelenleri söylemiştin. Ayağa kalktığında tekrar konuşmaya devam ettin.

-Size iyi akşamlar ben dosyaların başına geçsem iyi olacak!

-(Adın) beni yanlış an_

Hoya arkandan seslense de duymazlıktan gelerek hızlı adımlarla odana çıktın. Artık herkesin aynı şeyleri söylemesinden sıkılmıştın. Dosyaları çalışma masana koyduktan sonra duşa girmek için hazırlandın. Şuan sıcak su ile rahatlamak istiyordun.

~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~

-Patron şuan için bir sorun yok gibi. Şimdi ne yapmamı istiyorsun?

-Tamam Tae, sen takibe devam et. ANKA'ya belli olmaz. Gözün açık olsun yine de.

-Peki patron.

İMKANSIZ  [Chanyeol OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin