-Siz tanışıyor musunuz?
-Evet, yeni tanıştık aslında.
Lay ikilinin arasındaki garip enerjiyi hissetmişti. Meraklı gözleri Chanyeol'ü buldu. Aldığı 'Evde anlatırım' bakışları ile kafa sallamakla yetindi.
-Ne oldu peki?
-Anka buraya gelmiş.
-Ben onu takip ediyorum sanıyordum ama galiba o beni takip ediyor.
-Galiba savcım. Masaya geçelim orada ayrıntıları konuşuruz.
Hepsi büyük masaya yerleştiklerinde Woohyun sunuma başladı.
-Bu görüntüler meydandaki bir alışveriş merkezin kamera kayıtları yüzleri tam gözükmüyor. Bu adam Changmin Anka'nın düşmanı olarak bildiğimiz şahıslardan biri. Bugün saat 10 civarı bu binaya girdiği görülmüş ve 12 ile 1 arasındaki kamera kayıtlarına ulaşılamıyor. 2 gibi de mekandan ayrılmış. Diğer kameraları kontrol ettiğimizde ise sadece mekandan ayrılan bu kızı görüyoruz. Bu kızdan şüphelendik ama olay mahalindeki kameraları incelersek ajanımızın bahsettiği kişi siyah saçlı siyah giyinimli biri.
Chanyeol'ün aklı önceki görüntü de kalmıştı. (Adın)'a benziyordu ve o saatlerde oradaydılar. Tesadüf olmasını umuyordu.
Hoya ise mekanın görüntüsü ile şoka uğramıştı. İzlediği videoların sahte olması için dua ediyordu.-Yani o kız şüpheli değil?
-Bizce şüpheli çünkü tam onun arkasından ayrılıyor Changmin ve yardımcısı.
-Bu (Adın) değil mi? Şüpheli olarak görülecek biri değil, Hoya sen de biliyorsundur. Hatta ben inanmıyorum.
-(Adın)! Bizim kız mı?
Woohyun merak ile Howon'a baktı. Howon dalgın halinden çıkıp soruyu cevapladı.
-Evet dün Busan'a gelmiş.
-Siz?
-Biz (Adın) ile aynı okuldaydık. 4 yılda kardeş gibi olduk ama ailesinin ölümünden sonra bir daha hiç görüşmedik.
-Tanıyor olmamız şüpheli olmasını değiştirmez.
Herkes şaşırmış bir şekilde Chanyeol'e bakarken o duran videoya bakıyordu. Kameraya bakan gözler hiç yabancı gelmemişti.
-Sen ne diyorsun Chanyeol! (Adın)'den bahsediyoruz.
-Yixing hyung farkında mısın bilmiyorum ama iş başındayız ve iş konu olduğunda aileme bile güvenmiyorum.
Hoya sessizce durmaya devam ediyordu. Hala daha olanlara inanamıyordu. Bir an önce yanına gelip ne olduğunu sormak istiyordu.
Chanyeol sessizce duran Hoya'yı inceliyordu. Nedense bir şeyler biliyor hissine kapılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ [Chanyeol OC]
FanfictionGururum "İmkansız" dedikçe kalbim biraz daha yaklaştı sana. Mantığım "Riskli" dedikçe "Pişman olacaksın" dedi yüreğim. - Biz olamayız. Senin için senden vaz...