Bu bölüm en kıymetlim sonyazar__ ıma ithaf edilmiştir.
Firen sesi sokakta yankılanırken Hoya hızla arabadan indi. Teker izleri, yerde yatan bedenler, boş şarjörler içindeki korkunun katsayısını arttırmıştı. Tek tek yerde yatan bedenleri kontrol ettikten sonra mekana göz gezdirmek için içeriye girdi.
-Ne olur düşündüğüm şey olmasın, N'OLUR!
Dualar ederek dışarıdan bir farkı olmayan mekanda seni arıyordu ama bulamadığı her dakika nefes alması biraz daha zorlaşıyordu. Her adımında kalbi sıkışsa da tekrar dışarıya çıktı. Etrafa göz atarken konteynerin arkasındaki beden dikkatini çekti. Hızla yerde yatan bedenin yanına ilerledi. Siyahlar içindeki bedeni kontrol etti. Nefes alması yavaş olan bedenin yüzündeki maskeyi indiğinde gördüğü yüz ile şok oldu.
-(A_ADIN!)
Beyninden vurulmuşa dönen Hoya hemen kendine geldi. Hızla arabadaki yardım çantasını alıp geldi, belindeki yaraya tampon uygularken hissettiğin keskin acıyla öksürerek gözlerini açtın. Hoya tamponu sabitledikten sonra sana döndü. Kuruyan boğazına rağmen konuşmaya çalıştın.
-G_gelmişsin.
-Geldim güzelim geldim. Birazdan hastaneye gideceğiz, bir şeyin kalmay_
-Ha_hastane olmaz sadece sen ve... ben.
Daha fazla dayanamayan gözlerin kapandığında Hoya hızla seni ve yanı başındaki çantanı alıp arabaya ilerledi. Seni arka koltuğa yerleştirdikten sonra kendi koltuğuna oturdu. Arabayı çalıştırırken bir yandan da telefonundan eski dostunu arıyordu. Evin yoluna düştüğü sırada cevaplanan çağrı ile hemen konuya girdi.
-Alo, hyung nas_
-Sungyeol acil yardımın lazım.
-İyi misin? Bir şey mi oldu?
-Hemen benim evime gelmen gerekiyor gelirken yanına bir şeyler de al!
-Nasıl bir şeyler, ne oldu hyung?
-Bana bir şey olmadı. Sen ameliyat için ne gerekiyorsa getir sadece.
-Tamam 15dkya sendeyim.
~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~
(Tam burada mvyi izleyin. İnfinite'imin güzel sesleri ile kulağınız ruhunuz şenlensin ayol! )
-Sungyeol durumu ne?
-Sana söylediğim gibi evde ameliyat yapmak zor ama (Adın) dayanıklı kız. Kurşunları çıkardım ama çok kan kaybettiği için uyanması zaman alacak. Şu anlık durumu iyiye gidiyor.
Hoya derin bir nefes alırken ensesini kaşıdı. Sungyeol Hoya'nın dalgın halini geride bırakıp salondaki büyük koltuğa oturdu. Hoya da yanına yerleştiğinde aklındaki soruları sormaya başladı.
-Howon hyung ne oldu? Yani (Adın) unniye?
-Ben de bilmiyorum ki. Umarım düşündüğüm şey yüzünden bu halde değildir!
-Siz.. yani tekrardan..
-Hayır. Kaç yıl sonra ilk defa bu sabah gördüm akşamındaysa bulunduğum şu duruma bak. Kalbim yanıyor Yeol-ah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ [Chanyeol OC]
FanficGururum "İmkansız" dedikçe kalbim biraz daha yaklaştı sana. Mantığım "Riskli" dedikçe "Pişman olacaksın" dedi yüreğim. - Biz olamayız. Senin için senden vaz...