(Selam çiçeklerim, yeni bölüm sonunda geldi.😅 Bu bölüm baya uzun oldu, umarım sıkılmadan okursunuz. Fazla uzatmayayım size iyi okumalar, yazım hatalarım varsa affola🥰)
-SEHUUUUN!
-(A.. Adın) abla... Sehun?
So Ran'ın sesi ile ona baktın. Dudağı kanıyordu ve yanağı kızarmıştı. Araba gözden kaybolduğunda onun yanına gittin. Yaşlı gözleri ile yüzüne baktı. Hem sinirli hem şaşkın hem üzgündün. Ama sinirle bağırdın.
-SİZİN BURADA NE İŞİNİZ VARDI SO RAN?
-Se_Sehun seni takip etmek istedi... Ben de... onu yalnız bırakmak istemedim.
-Durdurmak aklına gelmedi mi? ALLAH AŞKINA BEN SİZİNLE NE YAPACAĞIM!!
So Ran korkuyla sessizce ağlamaya devam etti. Sakin olman gerekiyordu. Derin bir nefes alıp yanına oturdun.
-Tamam! Sen iyi misin?
-Kimdi onlar? Sehun.... Sehun'u neden kaçırdılar?
-Bilmiyorum ama bulacağım. Ve bu yaptıkları için onları bin pişman edeceğim.
-Ona zarar verirlerse...
-So Ran bulacağım onu. Merak etme, sen iyi misin? Hadi doktora gidelim.
Ayağa kalkmasına yardım ettin kafasını olumsuz anlamda salladı.
-Gerek yok, iyiyim.
Kara meleğin yanına geldinizde Suga'nın mekandan yeni çıktığını gördün. Seni görünce yanına geldi.
-Ne oldu?
-Suga acil bir plakanın yerini tespit etmen lazım. Sehun kaçırıldı.
-Ne? Nasıl?
-Galiba takip ediliyormuşum. Sen dediğimi yap yeter!
-Okay, hallediyorum hemen.
Yol boyunca So Ran ağlamıştı. Sen de ağlamak istiyordun ama kardeşini bulman gerekiyordu. Bahçeye girmeden kapıda durdun.
-Sen gir içeriye ben gerisini hallederim.
-(Adın) abla... Özür dilerim... Lütfen bana da haber ver..
-Ağlama, merak etme ona bir şey yapamazlar. Haber vermeye çalışırım. Hadi içeriye geç.
So Ran içeriye girdiğinde yeni fark etmiştin. Lay balkondan sizi izliyordu.
Göz göze geldiğinizde tanımış olmalı ki hızlı adımlarla içeriye girdi. Bir küfür edip hızla oradan uzaklaştın.
~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~
-So Ran?!
He Ran kollarında ağlayan kardeşine şaşkınca karşılık vermişti. Lay hızlı adımlarla üst kattan inip bahçeye çıkarken ikili ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ [Chanyeol OC]
FanfictionGururum "İmkansız" dedikçe kalbim biraz daha yaklaştı sana. Mantığım "Riskli" dedikçe "Pişman olacaksın" dedi yüreğim. - Biz olamayız. Senin için senden vaz...