25.Bölüm

82 8 56
                                    

Merhaba minikagolarım, 2022'nin ilk bölümü ile geldim. Yazım hataları varsa affola. İyi okumalar.🥰😘

Kai yüzüne gülümseme yerleştirerek konuştu.

-Merhaba Sehun. Seninle konuşmamız gerekiyor.

Sehun şaşkın bakışlarını düzeltip kenara çekilerek içeri girmesi için yol verdi.

-Hoş geldin hyung, geç içeri.

Kai salona girip bir koltuğa oturdu. Sehun da hemen yanındaki koltuğa oturdu, merakla Kai'ye bakarken konuştu.

-Ne hakkında konuşacağız? 

Kai cebinden defter kalem çıkartıp konuşmaya başladı.

-Kaçırıldığını gün hakkında bize bilgi vermen gerekiyor. Yakaladığımız adamları da sorguluyoruz ama en iyi sen biliyorsun diye düşündük.

-Ah o gün...

Sehun bir anda durgunlaşmıştı. Yine burnunun dikine gidip seni takip etmişti. Kai Sehun'un düşen yüzünü görünce daha yumuşak konuştu.

-Sadece sorularıma cevap vermen yeterli Sehun-ah. Öncelikle seni kimlerin kaçırdığını biliyor musun? Yani adamları tanıyor musun?

Elbette tanıyordu ama bunu nasıl anlatmalıydı bilemedi. Eğer her şeyi anlatırsa polislerin çözmesi daha iyi olabilirdi ama sana neler olacağını bilmiyordu.

-Changmin'i tanıyorum ama Yunho kim bilmiyorum. Benimle beraber bir kız vardı. Onun için birini aradıklarında Yunho baya sinirli sinirli konuşuyordu.

-Peki o kızı tanıyor musun?

-Hayır ilk defa orada karşılaştım. Baya zengin bir ailenin kızı olmalı. Kıza karşı 1 trilyon dolar istedi.

-Peki (Adın) noonayı aradılar mı senin için?

İşte buradan sonrasında kendisi bir hikaye uydurmalıydı. Sana zarar vermeyecek bir hikaye...

-Evet, Changmin iti aradı. Busan'daki akşam yemeği hakkında bir şeyler söyledi. Ablamı eskiden üzdüğü yetmedi bir de beni kullanarak tekrar üzdü.

-Changmin (Adın) noonanın sevgilisiydi değil mi?

-Tam sevgili demeyelim ama evet. Yunho ve Changmin'i başka yerden de mi tanımam gerekiyor?

-Imm... Bunu sana söylemem yasak aslında...

-Neden? Ablam için başka planları da mı varmış?

Sehun oyunculuğuna içinden alkışlar yağdırırken meraklı gözlerini, üzgün gözlerle ona bakan Kai'ye bakıyordu. Kai derince yutkunup anlatmaya karar verdi.

-Sehun, seni kaçıranlar yani Yunho ve Changmin aslında anne ve babanın ölmesine neden olan kişiler. (Adın) noona ile nasıl bağlantıya geçtiler bilmiyoruz ama seni de bu yüzden kaçırmış olabileceklerini düşünüyoruz.

-N_nee? Nasıl ya? Changmin ablama bilerek mi yaklaştı?

-Üzgünüm ki öyle görünüyor.

-Peki şimdi ne olacak?

-Biz araştırmaya devam ediyoruz. Bu dosya çözülene kadar evi ve sizi korumaya almamız gerekiyor. 

İşte bu kötü olmuştu. Eğer koruma gönderirlerse ablasına çomak sokturmuş olurdu.

-Bence buna gerek yok. Biliyorsunuz ablam eski polis sayılır. Kendini de beni de nasıl koruyacağını bilir. Üstelik o zamanlar ben biliyorsun ki göremiyordum. Şimdi ben de bir şeyler yapabilirim.

İMKANSIZ  [Chanyeol OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin