Elini kurtarmaya çalışsan da arkamda ki adam sımsıkı tutuyordu. İpi bağlarken sıkması da cabasıydı. Ayaklarını bağlamak için önüne geçtiğinde tekme attın ama fayda etmemişti. Karanlıkta yüzünü seçemiyordun. Ayaklarını bağlayıp tekrar arkana geçtiğinde kapı açıldı.
Işık açıldığında gözlerini kapattın. Işığa alışınca yavaşça açtın. Aşina olduğun yüz sigarasının sonunu da içip karşında ki sandalyeye geçti.-Dongwoo sen çıkabilirsin.
-Peki patron.
Adının Dongwoo olduğunu öğrendiğin adam odadan çıktıktan sonra tekrar ellerini çözmeye çalışıyordun.
-Kaç yıl oldu? 5 ti galiba değil mi? Ve hala bizim peşimizdesin ama bu istikrarlı halini seviyorum. Keşke düşmanım değil de benim adamım olsaydın.
-Anca rüyanda görürsün.
-Sakin ol güzelim konuşuyoruz şurada.
Önüne gelen saçını baş parmağı ve işaret parmağı ile geri doğru taradı ama çok geçmeden kafanı diğer tarafa çevirdin.
-Bana dokunma. Yoksa_
-Yoksa ne? Bu durumda bile beni tehdit mi ediyorsun?
-Ne istiyorsun çabuk söyle pislik herif.
-Aslında şu an güzel planlarım var ama bunu daha sonraya bırakabilirim.
dedi sana yaklaşırken. Boynunda hissetiğin nefes ile zorda olsa biraz uzaklaşıp yüzüne tükürdükten sonra koştun.
-Pisliğin tekisin Changmin, dokunma bana.
(Bu yakuşuklumu kötü karakter de kullandım ama olsundu. 🙃Her şey yakışıyor benim seksi bebeğime😍)
-Tamam! Öyle olsun güzelim.
Tekrar karşındaki sandalyeye oturduğunda yüzünü iğrenme ve sinirle bakmaya başladın.
-Ne istiyorsun dedim sana? Söyle de kurtulayım senden.
-Bırakacağımı kim söyledi.
-Changmin!
-Neyse. Hazır Busan'a gelmişken bizim de bir işimizi görürsün dedik.
-Hıh! Adamlarınızın suyu mu çıktı?
-Ha ha ha, çok komiksin güzelim. Bizim şu toplantı işini illaki duymuşsundur ki zaten onun için burada olduğunu biliyoruz.
-Eee yani?
-Yanisi sana işimiz düştü diyelim.
~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~
-Nerede kaldı bu kız film başlayacak birazdan?
-Gelir şimdi bir tanem, başka işi çıkmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ [Chanyeol OC]
FanfictionGururum "İmkansız" dedikçe kalbim biraz daha yaklaştı sana. Mantığım "Riskli" dedikçe "Pişman olacaksın" dedi yüreğim. - Biz olamayız. Senin için senden vaz...