19.Bölüm

131 14 13
                                    

Sıcak sıcak yb geldi! En uzun bölüm bu oldu galiba. Umarım sıkılmadan okursunuz. İyi okumalar🥰 (Yazım hatası varsa affola)

H

er şey bir rüya olmasını istedin. Anne ve babandan sonra tek dayanağın Sehun olmuştu. Onu da kaybetme ihtimali kalbini daha da parçalıyordu. Göz yaşların hızını arttırırken bir patlama daha oldu ama bu baya uzaktan duyulmuştu. Yunho ve Changmin için hazırladığın düzenek işe yaramış olmalıydı. Bir anlık oraya dönüp bakmıştın ki yakınına gelen kurşun ile zorla kaçmaya başladın. Sehun'a ne olduğunu bilmeden gitmek istemesen de daha sonra Yunho ve Changmin'den intikamını alabilmek için yakalanmaman gerekiyordu. 

-BİRİ KAÇIYOR!

Luhan bağırıp diğerlerine haber vermeye çalışırken peşinden geliyordu. Binanın yan tarafındaki ormanda gizlenmen en iyisiydi. Hem bu sayede Yunho ve Changmin'e ne olduğuna bakabilirdin. Hala akmaya devam eden göz yaşlarını umursamadan koşmaya devam ettin. Ormanın içinde izini kaybettirmeyi başardığında yorgunluk ve çaresizlikle bir ağacın altına oturdun. Kötüyü düşünmemeye çalışsan da olmuyordu. Tek yapabildiğin ona bir şey olmaması için dua etmekti. Çok geçmeden siren sesleri gelmeye başlamıştı. Ambulans ve itfaiye araçlarının ışıkları ormanda yayılırken ağlaman şiddetlendi. Yaptığın düzeneğin de patladığı aklına gelince ayağa kalkıp oraya doğru yürümeye başladın. 

~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~

-HADİ HADİ...! ACELE EDİN!

-Komiserim, savcım, iyi misiniz?

Chanyeol duyduğu sesler ile gözlerini yavaşça aralamaya çalıştı. Siren sesleri az önce neler olduğunu hatırlamasını sağladı. Korkuyla oturur pozisyona geçerken kolunda bir acı hissetti. Omuzlarında hissettiği eller ile ona baktı.

-Savcım, nasıl hissediyorsunuz?

Kai'yi kafası ile onaylayıp yanında yatan bedene baktı.

-Sehun, Sehun aç gözlerini!

Sağlık görevlileri Sehun'un etrafını sardığında Kai, Chanyeol'ü zorla ambulanslardan birine doğru götürdü. 

-Savcım kolunuz iyi gözükmüyor, lütfen!

-Lay nerede?

-Savcım lütfen önce kolunuza bakıls_

-Lay nerede dedim Kai?

-Diğer ambulansa aldılar.

Kai'yi dinlerken Sehun'a bakmaya devam ediyordu. Ona bir şey olursa sana ne diyecekti? Görevli koluna bir iğne vurduktan sonra konuşmaya başladı.

-Şanslıymışsınız, cam kırıkları atardamara zarar vermemiş. Hastanede çıkarsak daha iyi olur, bir tanesi baya derin gibi. Lütfen uzanır mısınız? 

-Diğerleri de aynı hastaneye gidecek değil mi?

-Evet savcım.

Chanyeol sedyeye uzanırken Kai'ye emir vermeye başladı.

-Kai güvenlik kameralarını kontrol ah... etmeden gelmeyin ve olay yeri incelemeyi de çağır, belki işimize yarar şeyler bulurlar. Komuta sende halledersin.

-Emredersiniz savcım.

Ambulanslar bir bir mekandan ayrılırken Chanyeol yorgunluğa dayanamayarak gözlerini kapatır.

Ambulanslar bir bir mekandan ayrılırken Chanyeol yorgunluğa dayanamayarak gözlerini kapatır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İMKANSIZ  [Chanyeol OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin