Upuzun bir aranın ardından geri geldim minikagolarım. Umarım bölümü beğenirsiniz. Hatalarım varsa affola😅 Ne kadar tekrar tekrar okusam da illa hata kalıyor. İyi okumalar aşırı özlediklerim❤❤❤
(Adın) -Ne?
SUGA -Emin misiniz? O davet genellikle devlet büyükleri arasında olur.
JUNGKOOK -Biz de duyduğumuzda şaşırdık ama eminiz.
(Adın) -Şimdi Kris beyin beni neden çağırdığını daha iyi anlıyorum...
Sen düşünceli düşünceli not defterine aklındakileri eklerken 4lü şaşkınca seni izliyordu.
SEHUN -Abla yanlış mı duydum, gerçekten başsavcı seni davete mi çağırdı?
(Adın) -Evet, Chanyeol ile yemek yediklerinde sevgilinle seni özellikle bekliyorum demiş. Bugün Junmyeon da söyledi. O da beni neden çağırdığını merak etmiş.
SUGA -Açık oynamaya geçtiler demek... Diskalifiye olman için her yolu deneyecekler gibi duruyor.
Suga endişesini çok net belli ederken oturuşunu değiştirdi. Sehun da ofladığında ortamı toparlaman gerektiğini fark ettin.
(Adın) -Onlar açık oynamaya başlamış olabilir. Biz hedeflerimize son gaz devam edelim. Kendilerinin diskalifiye olmalarını göze alamayacaklar için fazla büyük şeyler yapamazlar. Bırakalım şu anlık onlar önde olduğunu düşünsünler, ben kazandığımda ne yapacaklar göreceğiz. Şuan bizim önceliğimiz düğün. Tae, Jungkook en son ne zaman Kris ile yüz yüze görüştüler?
TAE -Bu davet bilgisi telefonla geldi galiba. Yakın zamanda yüz yüze görüştüklerini hatırlamıyorum. Genelde telefonla konuşuyorlar.
Jungkook Taehyung'un omzuna yavaşça vurup konuştu.
JUNGKOOK -Yakın zamanda görüştüler ya akıllım! 1 hafta önce bir gece kulübünde bir araya geldiler noona. Hep orada mı buluşuyorlar ama onu bilmiyorum.
Onları onaylayıp düşünmeye başladın. Sık buluşmadıklarını düşünüyordun ama önemli şeyler olduğunda buluşuyor olmalılar. Önce Jaejoong'u etkisiz hale getirdikten sonra onları bir araya getirecek bir şey bulmalıydın.
~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~
Dünkü toplantı her detayı konuştuğunuz için uzun sürmüştü. Geç yatıp erken kalktığın için biraz yorgun hissediyordun. Bugün ANKA telefonundan Suga'yı arayıp Jaejoong'u gözlemleyecektin. Şimdi şirket toplantısı vardı, işlerdeki başarılarınız hakkında konuşuyordunuz. İşler iyiye gidiyordu, artık evrak yoğunluğu da azalacaktı. Jaejoong ara sıra seni gözetliyordu.
SUGA -Çok iyi iş çıkardınız, şuan ki stajyerlerimizin görevini arttırıp yeni stajyerler almalıyız. Yakında daha büyük bir binaya geçeceğiz, bu da yeni eleman ihtiyacı açacak. Şimdiden destek olacağını düşünüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ [Chanyeol OC]
FanficGururum "İmkansız" dedikçe kalbim biraz daha yaklaştı sana. Mantığım "Riskli" dedikçe "Pişman olacaksın" dedi yüreğim. - Biz olamayız. Senin için senden vaz...