(Eveeet minikagolarım... Ben geldiiim. Bu haftaki bölüm bir kaç günlük gecikmeli olsada geldii... Umarım beğenirsiniz🦋 İyi okumalar, hatalarım varsa affola🙃🤗)
Sırtındaki ağrı nedeniyle belini hareket ettirdiğinde Suga dikiz aynasından tedirginlikle sana baktı.
-İyi ki o yeleği giymişsin. Bir de beni yanına almayacaktın!
Çatışmadan sonra Ateş'in olduğu sokağa gelmiştiniz. Suga ateşi kullanırken sen de zorla yolcu koltuğuna oturdun. Kurşun yeleğe isabet etmişti ama kaburga kemiğine denk geldiği için fazla ağrı yapmıştı. Mekandan uzaklaşıyordunuz, Tae'ye eve dönüyor olduğunuzu mesaj attın. Planınıza göre siz operasyona başladıktan kısa süre sonra gelen Suga'nın elemanlarından kendi arabasının anahtarını alıp ona geçecek ve hızla Changmin'in yanına gidecekti. Bu sayede ne Jungkook ne de Tae hakkında şüpheleneceklerdi. Hatta ikisine daha çok güveneceklerini düşünüyordun.
-Sence planımız işe yaradı mı Suga?
-Şu son kurşun daha da sağlamlaştırdığını düşünüyorum!
Suga'nın kızgınlığı sesine vuruyordu. Onlardan habersiz Jungkook'a 2. kez vurma emrini vermiştin. O anda yaşayınca Suga fazla korkmuştu.
-Aman aman, küçük kardeşine bir şey olacak diye korktun mu sen...
-Dalga geçme (Adın)! Eve gitmeden önce bir hastaneye gideceğiz.
-Ya... İyiyim ben.
-Kaburgan kırılmış olabilir, röntgen çekileceksin! Bir şey olmadığına emin olacağım.
-Peki peki de önce üstümüzü değiştirelim. Bu halde girersek neler olabilir hayal bile edemiyorum.
Güldüğünde kaburgana giren ağrı ile durakladın. Suga bilmiş şekilde sana baktıktan sonra ara sokaklardan birine girip durdu.
-Ben az ilerdeki butikten bir şeyler alıp gelesiye kadar süren var.
Kafanla onu onayladığında hızlı adımlarla butiğe doğru gidiyordu. Yanındaki çantandan kıyafetlerini çıkarıp giyinmeye başladın. ANKA kamuflajlarını katlarken arabanın kapısı açıldı. Az önceki halinin tam tersi kıyafetler ile gelmişti. Beyaz kapüşonlu ve beyaz pantolon vardı.
-Bu Suga halin değil! Bu kesinlikle Min Yoongi... Bence şirkete de böyle gelmelisin.
-Dalga geç sen anca! Ben her halimi seviyorum. He Ran bugün hastanede olacak mıydı?
-Evet de mesaisi bitmiş olabilir. Jooheon var, o halleder işimizi. Görürsün bir şey çıkmayacak!
'Tabi tabi' der gibi kafasını sallayıp arabayı sürmeye başladı. He Ran'ın hastanesi yakınınızdaydı ki 5 dakikada ulaşmıştınız. Suga hızlıca inip senin kapını açtığında gözlerini devirdin. Sen inerken sana yardım etti. Belinden destek olarak yürümene yardım ederken bıkkınlıkla konuştun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ [Chanyeol OC]
FanficGururum "İmkansız" dedikçe kalbim biraz daha yaklaştı sana. Mantığım "Riskli" dedikçe "Pişman olacaksın" dedi yüreğim. - Biz olamayız. Senin için senden vaz...