6.Bölüm

191 26 2
                                    

-Günaydın oğlum, sabah yürüyüşüne çıkmak ister misin?

-Hav hav

-Şşşh! Sessiz ol Lui herkes uyuyor.

Lui'nin tasmasını takarken merdivenden sesler gelmeye başlamıştı.

-Al işte birini uyandırdık bile.

-Günaydın, bir yere mi gidiyorsunuz? 

Chanyeol uyku mahmurluğuyla gözlerini ovuşturdu. Ayağa kalkıp gülümsedin. 

-Günaydın. biraz yürüyüşe çıkalım dedik ama fazla ses yaptık galiba.

-Yoo uyanmıştım zaten. Sorun olmazsa size katılabilir miyim?

-Hav hav

-Lui bey izin verdi bile.  dedin gülümseyerek.

-2 dakikaya geliyorum o zaman.

Merdivenleri tırmanırken sende Lui'nin çantasından su tasını ve ne olur ne olmaz diye bir iki poşeti mini sırt çantana koydun. Ayakkabılarını giyerken Chanyeol de yanına gelmişti. O da hazır olduğunda sahile doğru yürümeye başladınız. 

-Rahat uyuyabildin mi? 

-Evet hatta kaç zamandır bu kadar iyi uyumuyordum.

- Fazla çalışmaktan yorulmuyor musun?

-Yoruluyorum tabi ama işimi severek yapınca o kadar etkilemiyor. 

-Severek yapmak gerçekten güzel olmalı.

-Şuan ki işini seviyorum demiştin dün. 

-Seviyorum ama polislik kadar değil. 

Sohbet ederek 15 dakikalık yürüyüşün ardından sahile ulaşmıştınız. Boş banklardan birine oturdurduğunda Lui'nin ipini çıkarıp serbest bıraktın. Chanyeol de aldığı sulardan birini sana uzatıp yanındaki boşluğa yayıldı. Yanında denizi izleyen Chanyeol ile tanıdığın savcı Chanyeol arasında dağlar kadar fark vardı. Biri sert bakışlı zor adamken diğeri sevecen karşısındakini güldürmeyi kendine ödev edinmiş adamdı. Sen de sessizce denizi izlemeye koyuldun. 

-Özlemişim.

-Neyi?

-Busan'ı, sahile gelmeyi, havasını. 

-Özlenmeyecek gibi değil, harika bir yermiş. Yani iş dışında gelmediğimden pek bilmesem de öyle hissettiriyor.

-Hav hav 

Lui koşarak yanınızdan uzaklaşmaya başladı. Seslensen de koşmaya devam edince arkasından gitmeye başladınız. 5 dakikalık takip koşu yapan bir adamın yanında son bulmuştu. Adam önüne geçen köpek ile durup kulaklığını çıkardı. Önünde oturan köpeğin boyuna gelebilmek için çöktü, gülümseyerek tüylerini okşamaya başladı.

-Hav hav

-Hey merhaba, kayıp mı oldun yoksa?

duyduğun sesle biraz uzaklarında kaldın. Chanyeol de yanına gelip nefesini düzenlemeye çalışıyordu. 

Adam Lui'nin tasmasına baktığında bir an duraksadı. Herkes bu adı köpeğine verebilir diye düşünürken köpek arkasına bakarak havlamaya başladı. O tarafa baktığında göz göze gelmiştiniz. Bir Lui'ye bir sana baktı.

-Lui?

-Hav hav!

Köpek adama sarılmaya başladığında gülmeye başladı. Yavaşça köpekten ayrılıp ayağa kalktı. Lui de Chanyeol'ün yanına gidip oturdu. Yanına geldiğinde gözlerini kaçırdın. Sesin korkakça çıksa da konuşmayı sen başlatmak istemiştin.

İMKANSIZ  [Chanyeol OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin