Geldiiii geldi yb geldiiii! Size tatlış bir bölümle erkenden geldim. İyi okumalar 💕Yazım hatalarım varsa affola...
Arabaya binmen için kapıyı açtığında kolunu sertçe elinden kurtardın. Şaşkınlığını atmış sinirle ona bakıyordun. İçeridekileri rahatsız etmemek için bağıramasan da sinirli konuşmandan elbet anlardı.
-BIRAK... Ne yaptığını sanıyorsun ya? Hem arkadaşlarımın yanından zorla çıkar hem de Hoya'ya suçsuz yere bağır!
-Hıh, bana onu koruma (Adın)! Bin arabaya da öyle konuşalım.
-Binmek istemiyorum hatta seninle konuşmak bile istem_
Dudaklarına kapanan dudaklar ile cümlen yarım kalmıştı. Kısa ve anlamlı bir öpücükten sonra şaşkınlıkla ona bakarken o sinsi bir gülümseme ile bakıyordu.
-Sadece yarım saatini alacağım, hem konuşacağız hem de sana bir sürprizim var. Lütfen artık biner misin?
Ne diyeceğini bilemedin, öpücüğün etkisinden çıkamamıştın ama sürprizini de merak etmiştin. Eve doğru baktığında He Ran'ın sizi izlediğini gördün, gülerek sana git dercesine hareket yapıp perdeyi kapattı. Bir şey demeden kapısını açtığı yerine oturdun. Chanyeol gülümseyerek kapını kapatıp kendi yerine geçti. Arabayı çalıştırırken sana baktı, her stres olduğunda yaptığın gibi tırnaklarınla oynuyordun. Kemerini takmayı da unutmuştun, sana doğru yaklaşıp bir kolu ile koltuğa yaslanırken diğer eliyle kemeri yavaşça çekti. Bir anda sana yaklaşması ile ne yapacağını bilemedin, kokusu burnuna dolarken fark etmeden gözlerini kapatmıştın. Chanyeol senin bu tatlı hallerini gördüğü için ve sana bu kadar yakın olabildiği için çok mutluydu. Kemerini takıp yerine oturdu. Kendi kemerini takarken konuştu.
-Kısa yola gitsek bile kemerini takmayı unutmamalısın! (Yazarınızdan kamu spotu 😉)
Gözlerini açıp ne dediğini anlamaya çalıştın. Dalgın halinden çıkmak için kafanı sallayarak kendine geldin.
-Ah... evet, unutmuşum. Teşekkür ederim.
15 dakikalık bir yolculuğun ardından bir evin önüne geldiniz. Chayeol önden inip senin kapını açtı. Arabadan inince sorgulayıcı şekilde ona baktığında elini tutup eve doğru yürümeye başladı. Bugün bu kadar temas kalbine zor anlar yaşatıyordu. Anahtarı çıkarıp kapıyı açarken bile elini bırakmamıştı. İçeriye girdiğinizde senin için de terlik koydu. Sen terliklerini giyerken o da ceketini çıkarıp portmantoya astı.
-Bekar haneme hoş geldin.
-Hoş buldum.
İçeriyi göstererek geçmeni bekledi. Evi inceleyerek içeriye giriyordun. Sade ama şık dizayn edilmiş bir evdi. Hatta bazı nostaljik eşyalar ile daha güzel gözükmüş. Salona geçtiğinizde ikili koltuğa oturdun. Ne konuşacağınızı bilmediğin halde buraya gelmiştin ve şuan çok gergin hissediyordun. Chanyeol de yanındaki boşluğa oturdu. Senin evine gelmiş olman bile onun için çok değerliydi. Şuan aşk ve özlemle seni izliyordu. Bakışları ve sessizlik biraz daha gerilmene neden olduğu için hemen konuşmaya geçmek istedin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ [Chanyeol OC]
Fiksi PenggemarGururum "İmkansız" dedikçe kalbim biraz daha yaklaştı sana. Mantığım "Riskli" dedikçe "Pişman olacaksın" dedi yüreğim. - Biz olamayız. Senin için senden vaz...