15.Bölüm

113 15 11
                                    

(Geç kaldım ama olsundu. Artık bayram hediyesi olarak sayın bu bölümü😅😘 Umarım bölümü beğenirsiniz. Yanlışlarım varsa affola.)

Chanyeol gözlerini araladığında kollarındaki güzelliği gördü. Belinde hissettiği kol daha çok gülümsemesini sağlamıştı. Lay'in sesini tekrar duyduğundaysa şaşkınlığını gizleyemedi.

-Anka dosyası diyorum, Busan dosyası kapanmış diyorum. Kalksana be adam!

-Ne?

(Adın) sesler yüzünden gözlerini açtı. Son duyurduğu şeyse biraz olsun rahatlamasını sağlamıştı. Şuanki durumunu fark edince kolunu çekip kenara kaydı. Chanyeol de hızla ayağa kalktı.

-Woohyun aradı az önce. Gece bir ihbar almışlar, bize o an haber verememişler. Dosyanın kapanması için senin oynayın gerekli olduğunu söyledi.

- Anka'yı yakalamış olamazlar değil mi?

-Hayır, dosya Anka'nın değilmiş zaten. Zanlı Anka'yı tanıyormuş, bu iş için onun kılığına girmiş. Şuan ortağını arıyorlar. Hızlıca karakola gitsek daha iyi olur.

-Hemen hazırlıyorum.

İkili eve girince He Ran sinsi gülüşüyle arkadaşının yanına oturdu.

-Sarmaş dolaş yıldızların altında uyumalar falan... Ne güzel ya!

-Saçma sapan konuşma Sehun'a sarılmaya alışık olduğum için olmuş. Uyku tutmayınca buraya gelmiştik işte!

-Öyle olsun bakalım. Sen bu işi nasıl hallettin?

-O halletti anlaşma gereği. Sen boş ver beni de sevgilini geçir hadi. Daha akşama bir sürü yemek hazırlayacağız. Oyalanmayalım hadi!

He Ran ve (Adın) içeriye girdiğinde Chanyeol de hazırlanmıştı. He Ran sevgilisini geçirirken (Adın) da "İyi işler" diyip odasına çıktı.

~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~

Geceliklerini çıkarıp siyah bir şort ve tişört seçtin. Kısa saçlarını bağlayabildiğin kadarını bağladıktan sonra aşağıya indin. Güzel ama hızlı bir kahvaltıdan sonra iş paylaşımı yapmaya başladın.

-Sehun ve So Ran çifti siz tüm odaları temizliyorsunuz. He Ran sen bulaşıkları hallederken ben de bahçeyi temizleyip geliyorum. Sonra yemekleri yapmaya başlıyoruz.

-Yine bulaşığı bana satıyorsun. Alacağın olsun (Adın)!

Arkadaşının yanağını öperek dışarıya çıktın. Eski arabanızın olduğu garaja girdiğinde Hoya'ya haber vermediğini hatırladın. Arabanın kaputuna yaslanırken aradın.

-Günaydın güzelim.

-Günaydın Hoya, nasılsın?

-Biraz yorgunum, senin dosyanla ilgilendim tüm gece.

-Hey karakoldayken böyle konuşmamalısın!

-Merak etme şuan bahçedeyim. Nasıl hallettin bilmiyorum ama her şeyi çok iyi düşünmüşsün. Chanyeol buna kesin inanacaktır.

-Ben yapmadım biri halletti. Ben onun için aramadım zaten. Hani konuşmuştuk ya birlikte akşam yemeği yiyelim diye.

-Evet?

-Diğerlerine de haber ver akşam bizdesiniz. Hepinizi bekliyoruz.

-Tamam akşama görüşürüz, şimdi kapatmam lazım.

-Görüşürüz. Benim için yalan söyleyeceğim diye kendini kasma. Sen yalan söylemeyi sevmezsin.

-Sorun değil.

İMKANSIZ  [Chanyeol OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin