14. Bölüm

112 16 11
                                    

Sıcak sıcak yb geldi! Söz verdiğim zamanda atamadım ama olsundu.😅 Hatalarım varsa şimdiden affola. İyi okumalar❤️❤️

-Bahçeye çıkıyorum, siz devam edin ben hemen gelirim.

He Ran "Ne oldu?" der gibi baktığında kafa işareti ile sonra dedin. Arka bahçeye çıkıp büyük ağaçtakı salıncağa oturdun. Çok beklemeden Suga'yı aradın.

-Alo Anka, müsait miydin?

-Evet müsaitim Suga ne oldu?

-Hani sen bana bir cv yollamıştın ya, onu hallediyordum ama bir sorun çıktı.

-Ne sorunu?

-Kızma ama ister istemez kendi çapımda araştırma yaptım... Bu arkadaşının yaşadığına emin misin? Kız resmen 2016'dan beri ortada yok, hastane kayıtlarından tut telefon kayıtlarına kadar. Kız en son 4 yıl önce yaşama belirtisi göstermiş, kardeşi de başka birinin yanında yaşıyor galiba.

-YAH SUGA! İşime karışmak yerine dediğimi yapmayı denemelisin. Şirkete geldiğinde yaşıyor mu görürsün. Bu mu acil dediğin şey?

-Söylemesi kolay! Ya beni deşifre ederse ne olacak?

-Ben kefilim ona sen merak etme. Chanyeol (Adın) oradayken gelirse onunla kankaymış gibi davranmayı da unutma. Ve o şuan benimle 1 ay felan izinli gösterebilir misin?

-Sırf sen istedin diye böyle bir şey yapıyorum, kıymetini bil! Halletmeye çalışırım.

-Sana harika bir ortak olduğunu söylemiş miydim?

-Yalaka. Bu arada ne zamana kadar iş almama kararı aldın? Seninle çalışmak isteyen bir kaç kişi var.

-Baya uzun bir süre iş almayacağım. Vücudum karalama tahtasına döndü, biraz istirahat etmem lazım.

-Peki, o zaman sana iyi istirahatler.

-Hey hey Suga! Aklıma bir şey takıldı, araştırabilir misin?

-Söyle başımın belası söyle. Ne araştırayım?

-Bu savcının hakkında tekrar araştırma yapmanı istiyorum.

-Hangisi? Xiumin mi, Suho mu, Chanyeol mü yoksa baş savcı mı?

Cevap vermeden önce içeriyi kontrol ettin. Göz ucuyla sana bakıyordu, sırtını ona dönerek devam ettin.

-Chanyeol tabi ki diğerleri beni ilgilendirmiyor.

-Dip köşe bir araştırma istiyorsun galiba?

-Evet hakkında her şeyi araştırmanı istiyorum.

-Tamam 2 güne sende olur.

Telefonu kapatıp içeriye girdin. Sehun yine merakına yenik düşmüştü.

-Kiminle konuştun abla?

-Suga mesaj atmış da ne oldu diye aradım. Hazır aramışken tatili de uzattım.

-Ne güzel ya biz hastanelerde sürünelim ikiniz keyif çatın.

-Sen de hafta sonları bize katılırsın He Ran. Tabi fazla uzaklara gitmezsek(!)

Sehun'un diğer tarafına otururken arkadaşına göz kırptın.

-Oo... Uzaklara derken, nereye gitmeyi düşünüyorsun acaba?

-Belki babamın büyüdüğü ülkeye gidebiliriz. İş durumuna bağlı.

Lay ve Chanyeol anlamazca yüzümüze bakarken He Ran senden önce açıklamaya başladı.

İMKANSIZ  [Chanyeol OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin