Perspectiva Alisa
Mă trezesc și dau să mă ridic ,dar două brațe încolăcire în jurul meu refuză să mă lase .
Când mă întorc ,îl văd pe Jungkook .Acesta deschide ochii și se uită la mine . Eu roșesc și el zâmbește .
Eu: Bună dimineața!
Jungkook: Bună dimineața!
Eu: Aaa......cum am ajuns in pat ?
Jungkook: Pai , nu am vrut sa te las sa dormi pe jos și .....te-am luat și te-am pus în pat , sper că nu te deranjează!
Eu: Nu mă deranjează, dar poți să .......
Îi arăt spre mâini . El își dă seama la ce mă refer și îmi dă drumul . Eu îi mulțumesc și mă duc la baie .Termin rutina de dimineață și ies .
Eu: Jungkook eu mă duc să îi trezesc și pe restul , tu fă-ți ce-ți trebuie și apoi să vi la masă . Spun și zâmbesc
Jungkook: Ok !Dau sa ies dar mă oprește.
Jungkook: Alisa.......îți mulțumesc că m-ai primit la tine in cameră
Eu: Placerea a fost de partea mea !
Zâmbesc și ies .Mă duc la ceilalți să îi trezesc apoi cobor jos .
Încep să fac o omletă și apoi îl văd pe Suga cum coboară .
Suga: Miroase bine !
Eu: Mulțumesc !
Suga: Vrei să te ajut ?
Eu: Să ști că nu ar strica puțin ajutor
Râdem amândoi și începe să facă aluatul pentru clătite . Eu după ce fac omleta o răstorn într-o farfurie și mă apuc de bacon . Termin și îl ajut pe Suga la clătite . El turna in tigaie și eu făceam restul .Terminăm și ne apucăm să îi chemăm pe restul la masă . Când urcăm el se duce la ceilalți , destinația mea fiind Jungkook. Nu înțelegeam de ce sta așa mult . Oare face duș?
Intru in camera fara sa bat la ușă .
Eu: Jungkook masa e gat.....Îl văd pe Jungkook ud cu un prosop in jurul bazinului lui și cu abdomenul la vedere . Mici picături de apă îi curgeau din parul lui negru .
Eu mă înroșesc și las capul in jos .
Aud cum chicotește .
Jungkook: Ok ,cobor și eu imediat .
Eu: Ok !
Spun și ies repede din camera . Îmi bate inima repede .Cobor și mă pun la masă , peste 6 minute venind și Jungkook. Ne punem cu toți la masă și începem să mâncăm .
Namjoon: Ce bune sunt clătitele !
Suga: Știu , eu și Ali le-am făcut . Nu-i așa că suntem niște bucătari excelenți ?
Jimin: Da ,noroc cu Alisa că dacă nu ,nu mai ieșeau așa bune clătitele .
Eu: Adică ,ce vrei sa insinuezi ?
Jimin: Adică ,daca le făcea Suga sigur le ardea
Toți începem să râdem .
Mâncăm strângem masa și mergem sa ne aranjam . Era 12:08 , și noi ne făceam ultimele retușuri la îmbrăcăminte .
Așa m-am îmbrăcat eu:Așa s-a îmbrăcat Maya:
Si așa s-au îmbrăcat băieții :
Eu: Wow ...ce bine arătăm cu toții!
J-hope: Spune-ne ceva ce nu știm !
Începem să râdem când deodată auzim pe cineva intrând .
Pe ușă apare Jin , iar noi țipăm cât ne țin plămânii :
„LA MULȚI ANI, JIN !”
CITEȘTI
Obsesia mea
Teen FictionJeon Jungkook cel mai cunoscut criminal din Coreea se îndrăgostește la prima vedere de o studentă la facultate , aceasta devenind curând obsesia lui . Oare vor ajunge împreună?