Capitolul 22

150 9 3
                                    

        Au trecut două zile de când ia dat lui Jungkook drumul din spital . Rana lui este aproape vindecată.

   Acum erau pe canapea , dar un angajat de-al lor vine in grabă.
Menajeră: Mă scuzați domnule Jeon , dar se tot aud zgomote din beci !
Jungkook: Ooo.... Mersi că mi-ai reamintit !
Menajeră: Cu plăcere , domnule ! spune și roșește

Alisa: Ușor nebuno......să nu leșini ! Poți pleca acum ,ce mai stai ?
  Menajera se uită urât , apoi pleacă .
Maya: Wow , până și menajerele îți poartă pică .

  Toți începem să râdem , apoi plecăm spre beci . Când coborâm, îl vedem pe Junghyun pus pe scaunul de tortura.

Junghyun: Dați-mi drumul !
Jungkook: Și dacă nu vrem ?
Clara: Ce faci ,frățioare? Cum ai dormit?
Suga: Îmi pare rău să-ți spun , dar azi îți e sfârșitul . Ultimele cuvinte ?

  Când Suga a vrut să îl împuște , l-a oprit Alisa .
Alisa: Stai ....vreau eu să îl omor . I-am promis-o !
      Alisa ia un cuțit .
Alisa: Mai ți minte când ai vrut să ii faci buzunar soțului meu ? Ce zici să-ți facem și ție .

     Junghyun nu mai apuca sa spună ceva ,că fata îi taie gâtul , el murind instant. Sângele țâșnește peste tot , acoperindu-i pe toți din încăpere .

J-hope: Eu zic sa mergem la dus !
Suga: Da, ar fi o idee buna !
Clara: Frumos buzunar ! Bine Alisa . Astăzi am aflat că frumoasa mea cumnată se pricepe la buzunare .

  Toți incep să râdă . Se duc fiecare făcându-si un dus , apoi se baga la somn fiind foarte extenuați .































     Perspectiva Alisa



      Mă trezesc de dimineață cu o poftă monstruoasă de clătite. Mă întorc și mă uit la Jungkook cum doarme . Încep să-l hâțân ușor .

Eu: Kook, ști că ești tu cel mai bun și mai dulce soț din lume .....și că te iubesc mult?
Jungkook: Ce mai e ? spune somnoros
Eu: Hai cum mine sa facem clătite !
Jungkook: Bine !

   Jungkook se ridică și îmi dă un sărut dulce , apoi mergem sa ne facem rutina . Coborâm la bucătărie, apoi ne apucăm de clătite .



    Perspectiva ???


    Soții Jeon termină minunatele clătite ,ce miroseau bine și aveau un gust divin . Între timp cobor și restul . Se pun la masă și incep să mănânce .

J-hope: Astăzi la munca !
Jin: Mulțumim că ne-ai reamintit !
J-hope: Cu plăcere !

    Jin , Taehyung, Jimin și fetele pleacă la cafenea . Când ajung își încep programul .

   Acasă Namjoon și J-hope lucrau pe laptop. Suga semna niște hârtii pentru livrarea unor cutii pline cu ,, plușuri " .

   Jungkook își terminase treaba, deci stătea și se uita la ei până o idee îi pătrunde prin minte .

Jungkook: Haideți să mergem pe la cafenea !
Namjoon: Noi nu putem . Mergi tu daca vrei . O să venim și noi mai spre seara , vreau sa mergem la restaurant .
Jungkook: Okk !!!!

  Jungkook își ia motocicleta și pornește spre cafenea . Când ajunge simțea cum sângele îi fierbe prin vene . Alisa lua comanda unui bărbat , dar acesta începea să o atingă pe mana , fata ferindu-se .


  Băiatul intra in cafenea și o ia de talie .
Jungkook: Iubire ia mai repede comanda și să vi la masa mea . Vreau să-ți spun ceva .
    Spune și o sărută . Fata roșește și ia comanda , bărbatul ăla strâmbând din nas.



     Alisa se duce la masa lui și se așează lângă el .
Alisa: Da ?
Jungkook: In seara asta mergem la restaurant . După ce terminați să vă grăbiți ca să vă și schimbați ,da ?
Alisa: Da!























    Jungkook a rămas la cafenea până la sfârșit de program . Toată ziua i-a urmărit mișcările soției sale .


      Ești prea frumoasă ca să-ți rezist . Să nu mă părăsești niciodată! 💜

Obsesia mea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum