Capitolul 18

155 9 5
                                    

    După ce au fost la cafenea , au sfârșit mergând în club . Legat de nunta , au decis să o facă în vreo 6 luni . Nu voiau să o facă așa repede .

Jungkook: Mă, dar eu tot nu înțeleg de ce o faceți atât de târziu , adică .....daca o lași însărcinată? Nu e ok să aibă burta mare la nunta , adică na așa zic mamele noastre .

Alisa: Dragule , daca se va întâmpla asta , vor amâna nunta și o vor face după ce va naște . Simplu !

Jimin: Ba da tu ai lăsat-o pe Alisa însărcinată?

Jungkook: Nu știu , de ce ?
Jimin: Tu nu vezi cum mănâncă !

   Alisa manca din pizza ce a comandat o de la bar , iar Jin se uita cu atenție la ea , de frica sa nu se înece .

Jin: Mai usorrrr!
Alisa nu-l baga in seama și mănâncă in continuare .
Suga: Nu știam că au și mâncare !
Namjoon: Nici eu , mă duc să iau niste cartofi prăjiți, vreți ?

  Toți aprobă , iar Namjoon se duce la bar. Jungkook nu știa ce să mai facă , sentimentul că e însărcinată îl tot măcina.

Jungkook: Iubire ,hai să lăsăm pizza te rog !
  Încearcă să ia farfuria ,dar Alisa mârâie, iar Jungkook de frica își retrage mâinile .
Jungkook: Ok ,ok , dar mănâncă mai încet !

   Alisa termină și se pune în brațele lui Jungkook, începând să ațipească .
Jungkook: Mâine vom merge la un control , presimt că Jimin are dreptate .
Maya: Eu sunt nașa , am zis !

Jungkook: Și noi nași copiilor voștri !
Maya: Dar de unde ști că vom avea mai mulți ?
Jungkook: Pai la cum îl știu pe Taehyung, fiind un tigru plin de hormoni și fiind un al naibii de excitat , sigur ajungeți la 6 copii .
Taehyung: Yaaa, vorbește iepurele în călduri !

   Toți râdeau , apoi începu să mănânce din cartofi aduși de Namjoon .
   Junghyun se tot uita la Alisa , dar subtil. Din păcate nu trecuse neobservat de privirile lui Jimin , Jin , Maya și Namjoon . Îi cam enerva faptul că știau ce plănuia băiatul , fiindu-le frica de ce va urma .

    *În mintea lui Junghyun*

   
    Nu e bine daca a lăsat-o însărcinată. Nu vreau să știu că o voi lua , iar după ce naște sa cresc copilul fratelui meu. Va trebui sa scap de acel posibil copil .

























































     Se făcuse deja 3:37 ,iar toți se pregăteau să plece .
Jungkook: Păi vă lăsăm , noi mergem la apartamentul meu .
Taehyung: Și noi ne ducem acasă !
Jin: Eu rămân la Namjoon!

Junghyun: Și eu ? Frate pot venii cu tine ?
  Jungkook strânge din pumni .
Suga : Lasă , vi cu noi la conac . Avem destule camere ,plus ei vor merge mâine la doctor . Nu sta și tu pe capul lor .

Junghyun: Bine ! spune printre dinți
  Pleacă cu ceilalți , iar Namjoon rămâne pentru ai spune lui Jungkook.
Namjoon: Avem ochii pe el , stai liniștit !
Jungkook: Mulțumesc !











    Perspectiva Jungkook



    Urcam in mașină , apoi mergem spre apartamentul nostru din centru . Alisa se uita pe geam gânditoare .
Eu: Pui , ești bine ?
Alisa: Kook.........nu-mi place de fratele tău , mă sperie și e foarte ciudat !
Eu: Știu , de asta te vom proteja cu toți de el ..........până îl voi omorâ.
Alisa: CE ? E fratele tău ....
Eu: Știu , dar mereu a vrut să-mi facă viața un calvar . Mereu mi-a luat partenerii , dar pe tine nu te las sa te ia .

Alisa începuse să chicotească . Ma făcut să zâmbesc , îmi era dor de râsul ei.




     Ajungem la apartament , apoi urcăm . Facem o baie împreună , apoi ne băgăm la somn .
Eu: Pui , când ne trezim , ne pregătim ca trebuie neapărat să mergem la un control .
Alisa: Bine ....noapte buna Kookie , te iubesc !
Eu: Noapte buna iubire , te iubesc mult !

    Adorm îmbrățișați.












         Mă trezesc ,și mă uit la ea . O sărut , apoi văd că se trezește și ea . Îmi zâmbește , apoi ne dăm jos din pat și mergem sa ne facem rutina de dimineață.

   După ce ieșim din baie , eu fac curat in camera , iar Alisa face de mâncare . Mâncăm , ne schimbam și pornim spre spital .

  Ajungem și Alisa intra într-o sală pentru a-și face controlul .


    Perspectiva ???

    Jungkook stătea și se plimba de colo colo . Era foarte agitat .

    Dintr-o dată , Alisa iese împreună cu doctorul .
Jungkook: deci ?
Alisa: Iti spun când mergem la restul . Sunt și soții Kim acolo ? spune și chicotește
Jungkook: Da !

   Își iau la revedere de la doctor , acesta zâmbind și spunându-le la fel .




      Ajung la conac . Alisa îi strânge în living pe toți .

   Alisa: Deci .......știți că am fost la control , și am aflat că ........

Obsesia mea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum