Toți se uitau uimiți.
Jimin: Cum adică iubită?
Jin: Jungkook,voi erați împreună și nu ne-ați spus ?
Jungkook oftă, era exasperat și nervos in același timp .
Jungkook: Da , voiam să vă spunem de ziua ta , dar totul a luat o întorsătură gravă.
Namjoon: Eu , Maya și Tae știam , i-am ajutat sa nu fie prinși în anumite situații.
Suga: Nu mă miră faptul , sincer .După ce au aflat adevărul,toți se întorc la conac și încep să o caute . Uni trimit oameni , alții prin intermediul tehnologiei.
Toți erau triști și speriați . Nu dau de ea absolut de loc. Dar cel mai rău era Jungkook, nervos ,trist , anxios, bipolar in continu . Nu se mai înțelegeau cu el , îi dădeau calmante sau îl tranchilizau când încerca să omoare un om de-al lor care venea cu vești nu prea bune .
In schimb pe partea cealaltă, Alisa era închisă într-o cameră cu un pat și o baie , plus o noptieră lângă.
Se afla într-o casă din mijlocul pădurii Gotjawal de pe insula Jeju. O ascunzătoare destul de buna .
Perspectiva Alisa
Mă trezesc într-un pat murdar, de cameră nici nu mai zic . Am un geam,dar când mă uit pe el observ că sunt prea sus ca să pot ieși pe el . Mă îndrept spre ușă , e încuiată.
Nu mai spun nimic și mă întorc spre pat . Când deodată ușa se deschide , pe ea intră....... Nu cred .
??: Ce faci Ali , ți-a fost dor de mine ?
Eu: Tu .......ce cauți aici ? Ce mai vrei de la viața mea ?
??: Ți-am spus că nu o să poți scăpa de mine . Tu nu înțelegi că sunt obsedat ....tu ești obsesia mea .
Eu: Da da , lasă-mă cu vrăjeala ta , Nicholas !
Nicholas: N-am să te las . Am văzut că ți-ai făcut și iubit , bine fostul .
Eu: Nu e fostul meu , dă-mi drumul !
Nicholas : Îmi pare rău ,dar ......nu pot !Spune și iese închizând ușa . Eu mă las pe ușă în jos și încep să plâng .
Jungkook.....unde ești ?
CITEȘTI
Obsesia mea
Novela JuvenilJeon Jungkook cel mai cunoscut criminal din Coreea se îndrăgostește la prima vedere de o studentă la facultate , aceasta devenind curând obsesia lui . Oare vor ajunge împreună?